Podsumowanie czerwca

Cześć,

jak zawsze ostatniego dnia miesiąca podsumuję cały miesiąc. Podsumowanie wypadło tak późno, ponieważ musiałam jeszcze dodać jedną recenzję, recenzje Scarlet. Cały czas na zrecenzowanie przeze mnie czekają trzy książki, jedną z nich dodam już w poniedziałek. Jednak o tym później.

Czerwiec był moim ostatnim miesiącem szkolnym, na reszcie koniec. Był to mój ostatni rok w gimnazjum, nie narzekam szczególnie, żałuję tylko, że rozstaję się z niektórymi ludźmi, już za nimi tęsknię, choć jeszcze mamy tyle czasu na spotkania. Rok szkolny zakończył mi się satysfakcjonująca, choć bardzo żałuję, że nie udało mi się poprawić chemii. Jest to jedyny przedmiot, z którego się poprawiałam i nie podniosłam oceny(w sumie było ich cztery, więc nie tak dużo). Pochwalę Wam się, jednak że udało mi się osiągnąć swój cel i mam średnią ponad 5, a nawet więcej. Będę tą chemię długo żałować, bo tylko ona przesądziła, że nie miałam najwyższej średniej w szkole. Ale dość żali. Czas nauki się skończył, przejdźmy do przyjemniejszych rzeczy, a mianowicie książek. :)

W tym miesiącu do liczby moich obserwatorów dołączyło 5 osób. Odwiedziło mnie zaś 1564. Serdecznie Wam dziękuję. Zachęcam Was też do dodania mnie do obserwatorów Google. Od dawna krążą plotki, że obserwatorów mogą usunąć, więc zachęcam. Ich liczba na moim blogu wynosi już 49 osób. 

Zawsze najbardziej ciekawi mnie, ile stron udało mi się przeczytać. W tym miesiącu było to 6003 strony. Co na dzień daje 200 stron. Wynik byłby większy, jednak dziś nie zdążyłam nic przeczytać, miałam gości. ;) 10 stron mniej niż w zeszłym miesiącu, muszę się poprawić. :P Nie będę Was już zanudzać, przejdę do przeczytanych pozycji. 



Lista przeczytanych książek w czerwcu:

1. "Kod Leonarda da Vinci" Dan Brown [zrecenzowane]
2. "Gorączka"(Jutro 5)  John Marsden [zrecenzowane]
3. "Tajemnica siedmiu zegarów" Agata Christie [w trakcie pisania]
4. "Cienie"(Jutro 6) John Marsden [zrecenzowane]
5. "Tron szarych wilków"(Siedem królestw) Cinda Williams Chima [zrecenzowane]
6. "Mroczny sekret" Libba Bray [zrecenzowane]
7. "Po drugiej stronie świtu"(Jutro 7) John Marsden [zrecenzowane]
8. "Krąg"  Mats Strandberg, Sara Bergmark Elfgren [w trakcie pisania]
9. "Wybrani" C.J. Daugherty [zrecenzowane]
10. "Czarny świt" (Wampiry z Morganville) Rachel Caine [zrecenzowane]
11.  "Zagubiony heros"(Olimpijscy herosi) Rick Riordan [zrecenzowane]
12. "Scarlet"(Saga Księżycowa) Melissa Meyer [zrecenzowane]
13. "Gwiazd naszych wina" John Green [w trakcie pisania]
+"Przygody Odyseusza"(Mitologia) Jan Parandowski [niezrecenzowane]
(Znów trzynaście przeczytanych książek:P)

Książki powtórzone:
1."Morze potworów"(Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy) Rick Riordan [zrecenzowane]
2. "Antykwariat z starymi mapami"(Ulysses Moore) Pierdomenico Baccalario [zrecenzowane]

Co to pozycji naprawdę nie jest źle. :)

Najlepsza książka miesiąca: "Gwiazd naszych wina", "Zagubiony heros", "Scarlet, "Tron szarych wilków"
Najgorsza książka miesiąca: "Mroczny sekret"(choć i tak po recenzji widać, że mi się podobała)
Największe zaskoczenie: "Gwiazd naszych wina"
Największe rozczarowanie: "Mroczny sekret"
Liczyłam na więcej: "Po drugiej stronie świtu"

W czerwcu dodałam dokładnie 17 postów, w tym to podsumowanie i stosik(10). Nie jest to zły wynik, ale często łapię lenia z recenzowaniem, a potem pod koniec miesiąca muszę nadganiać. Mam w planach to zmienić. :) Z ciekawości sprawdziłam, który post w tym miesiącu odwiedzaliście najczęściej, z wyliczeń wyszło, że ten zatytułowany: "Po drugiej stronie świtu + zapowiedzi". Myślałam, że królował będzie stosik, a tu taka miła niespodzianka. ;)

To ja już Was zostawiam. Moje plany na następny miesiąc nie zmieniły się. Muszę wreszcie poprawić wynik ze stycznia i do tego zrecenzować zaległe książki. 

A jak Wasze podsumowania?

Pozdrawiam
Patrycja

PS. Niedługo na blogu pojawi się stosik. :)

Komentarze

  1. Świetne wyniki! Gratuluję! U mnie też nie najgorzej, aczkolwiek pobiłaś mnie :D

    in-corner-with-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z nikim się nie biję, no dobra może sama ze sobą :P

      Usuń
  2. Wynik imponujący :) Gratuluję serdecznie i czekam na recenzję Tajemnicy siedmiu zegarów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje podsumowanie wyszło trochę gorzej, ale nie jest tragicznie ;p Gratuluje nieziemskiego wyniku. Ale widzę, że z koleżanki jest kujonka ! ;D taka średnia łał ... gratuluje !

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozazdrościć wyniku! Ja mam 7 ksiażek czyli mój standardzik... A jeszcze jak dopadnie mnie kac książkowy to i mniej bywa. Powodzenia w lipcu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wspaniałego wyniku, którego zazdroszczę!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobry wynik, u mnie też sporo czerwcowych pozycji się pojawiło:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)