Stosik #10

 Cześć,
dziś z braku czasu dodam i pokażę Wam stosik książek, o którym pisałam wcześniej. ;)

                      
                              Tak jak widzicie przedstawia się całość stosiku ;) 


                                   __________________________________________________________________


Zbliżenie na część po lewo.
Zacznę od góry:  
"A.B.C." - Kryminał Agaty Christie, pożyczone od przyjaciółki,
"Zbrodnia na festynie" - j.w.
"Morderstwo w Mezopotamii" -j.w.
"Zerwane zaręczyny"-j.w.
"Morderstwo w Boże Narodzenie"-j.w.
"Tajemnica Siedmiu Zegarów"- j.w.
"Finale"- pożyczone od koleżanki, ostatnia część serii
"Klątwa tygrysa" - wygrana w konkursie na blogu Recenzjum :) 
"Królestwo Łabędzi" - z wymiany na LC
"Saga Księżycowa" - zakup własny, promocja na nowości empik.com
"Krąg"- spontaniczny zakup w matrasie


______________________________________________________

Kolejny stosik, po prawo to część biblioteczna, wszystkie książki wypożyczone z biblioteki publicznej. Panie bibliotekarki mają mnie pewnie za zmorę, tak często je nawiedzam. :)

Ale czas na pozycje, od góry:
"Dziewczyna Super" - taka książka na odprężenie
"Morze potworów" - powrót do ukochanej serii
"Kod Leonarda da Vinci" - polecała koleżanka, mimo oglądania filmu sięgnęłam
"Ruchome piaski"- ostatnia z części, które znajdę w bibliotece
"Czarny świt"- długo wyczekiwana część serii
"Cirrus Maximus"-kontynuacja ciekawej przygody
"Tron szarych wilków"- również kontynuacja, ciekawi mnie jak ta historia się rozwinie ;)


______________________________________________________





Ostatnia część stosiku, przedstawia pozycję, którą wygrałam w konkursie na blogu http://www.ksiazka-od-kuchni.blogspot.com/, serdecznie dziękuję za niespodziewane dodatki ;)






____________________________________________________



Ostatnie zdjęcia przedstawia moja pracę na konkurs "Klątwa tygrysa", dzięki pomysłowości(tak myślę) udało mi się wygrać książkę, którą widzicie na drugim zdjęciu. :) Niestety tygrys na podwórku nie wytrzymał długo, zaledwie dwa dni, bo zaczęło się szybko ocieplać. Można powiedzieć, że przywołałam nim wiosnę. ;)







Drodzy czytelnicy, przepraszam, że na kilka dni Was opuściłam, niestety zatrzymały mnie sprawy szkolne, a mianowicie poprawy, ostatnie testy i akademie, kolejny tydzień będzie już luźniejszy, jednak nadal został tydzień do wystawienia ocen, więc trzeba się sprężyć, z tego powodu mam braki i w komentowaniu, i dodawaniu postów, i pisaniu recenzji, na swoją kolej czeka aż 4 książki, a dziś kończę kolejną(którą czytam już 4 dni ;( ). Mam nadzieję, że w weekend coś nadrobię. Jednak możliwe, że nadal będzie mnie trochę mniej.

Do przeczytania, 
Patrycja

Komentarze

  1. cudny stos! "Krąg" i "Królestwo łabędzi" leżą nieprzeczytane na półce, "Finale" polecam. czekam na te wszystkie recenzje kryminałów Christie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdobycze. :) "Krąg" bardzo mi się podobał! :)
    Ja z Christie jakoś nigdy się nie polubiłam. ;)
    Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile książek, tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo, ty też wygrałaś? Moje opowiadanie też zdobyło "Klątwę" Można pozazdrościć wielu pozycji ze stosiku :)

    Zapraszam do siebie: http://in-corner-with-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kisiel Frugo O_o!? JA CHCĘ TAKI :D!
    No pięknie się prezentują te książeczki, jednak najbardzioej jestem ciekaw Twojej opinii na temat Kodu da Vinci. Sam jeszcze nie czytałem, więc może poprzez swoją recenzję mnie do tego zachęcisz ;P.

    Piękny kotek... czy tam tygrys :D. Ja za niego dałbym Ci nawet całą serią tej Klątwy Tygrysa, a nie tylko jej pierwszą część :)! Co to za nagroda za taką rzeźbę ja się pytam :P?

    Do przeczytania ;)!
    Melon

    PS: Chyba troszkę za dużo spacji wkradło Ci się na koniec posta ;P. Tak tylko mówię, no chyba, że jest to zrobione specjalnie to przepraszam :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Należała Ci się ta nagroda za tego tygryska :D Świeetny jest! Na początku myślałam, że to maskotka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodki tygrys, gratuluję wygranej! Życzę przyjemnej lektury. Chętnie poczytam nowe recenzje, zwłaszcza kryminałów Agathy Christie, bo sama przybieram się do zapoznania z jej twórczością.

    P.S. Mam nadzieję, że nie urażę Cię swoją uwagą, ale na początku napisałaś "pokarzę", a powinno być "pokażę". :)

    OdpowiedzUsuń
  8. daj, daj, dajjjj mi ten stosik *-* Nie no gratuluję stosiku i życzę miłej lektury - czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny stos :) Praca na konkurs jest na prawdę pomysłowa :)
    Tylko pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  10. Bożuniu, ile świetnych książek masz w swoim stosiku. Zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż zapragnęłam w końcu zaznajomic się z twórczością pani Christe. Muszę to koniecznie zrobic. ;)

    Pozdrawiam!
    www.okiem-recenzenta.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Juz pokochałam ten blog <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Juz pokochałam ten blog <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)