Podsumowanie maja

Cześć, 
jak zwykle ostatniego dnia miesiąca piszę post, w którym podsumowuję moje wyniki czytelnicze. Maj był miesiącem wielkich planów, miałam przeczytać dużo więcej książek niż w zeszłym roku, ale jak to się udało, zaraz zobaczycie.

Oczywiście, nie może zabraknąć podziękowań. Jak zawsze dziękuję za wszystkie komentarze i wejścia, cieszę się, że jesteście ze mną. W tym miesiącu dołączyło do moich obserwatorów 13, czyli o jedną więcej niż w zeszłym, jest tendencja wzrostowa, dobrze ;) Odwiedziło mnie zaś 1577 osób, czyli znów więcej niż w kwietniu, dzięki jeszcze raz. ;)

Jak zawsze podsumowałam również ilość przeczytanych stron, a z moich obliczeń wyszło, że przeczytałam 6520 stron, co daje na dzień 210. Żałuję, że nie udało mi się poprawić wyniku, który osiągnęłam w styczniu, wtedy udało mi się ukończyć 16 książek i przeczytać 247 stron, sporo mi jeszcze brakuję do tego wyniku. Jednak plany na czerwiec też są spore, mam nadzieję, że wypalą. 

Lista przeczytanych pozycji:
1. "Wróżbiarze" Libba Bray [zrecenzowane]
2. "Puszcze milczenia"(Pas deltory) Emily Rodda [zrecenzowane]
3. "Jezioro Łez"(Pas deltory) Emily Rodda [zrecenzowane]
4. "FNiN oraz Świat Zero 2. Alternauci" Rafał Kosik [zrecenzowane]
5. "Nadciąga burza"(strażnicy historii) Damian Dibben [zrecenzowane]
6. "Pościg"(Drużyna) John Flanagan [zrecenzowane]
7. "Cinder"(Saga Księżycowa) Merissa Meyer [zrecenzowane]
8. "Klątwa tygrysa"Collrn Houck [zrecenzowane]
9. "Harry Potter i Czara Ognia"(Harry Potter) J.K. Rowling [niezrecenzowane]
10. "Miasto szczurów"(Pas Deltory)Emily Rodda [zrecenzowane]
11. "Bez skazy"(Pretty Little Liars) Sara Stephard [do napisania]
12. "Finale"(Szeptem)Becca Fitzpatrick [zrecenzowane]
13. "A.B.C." Agata Christie [do napisania]
+"Co tak naprawdę wydarzyło się w Peru"(The Bane Chronicles)Cassandra Clare(ebook)[zrecenzowane]

Obejrzane seriale:
+cały sezon PLL(21 odcinków) [do napisania]
+ pierwszy sezon Gry o Tron(10 odcinków) [do napisania]
+ 7 odcinków drugiego sezonu Gry o Tron

Powtórzone książki:
1."Czerwień  rubinu"(trylogia Czasu) Kerstin Gier (343) [zrecenzowane]
2. "Błękit szafiru"(trylogia czasu) Kerstin Gier (361) [zrecenzowane]
3. "Zieleń szmaragdu"(trylogia czasu) Kerston Gier(449) [zrecenzowane]
4. "Więzień labiryntu" James Dashner(421) [do napisania]

Nie jestem w pełni zadowolona, choć przeczytałam więcej książek niż w w tym samym miesiącu w zeszłym roku, jestem zawiedziona, że nie poprawiłam wyniku ze stycznia, cóż, trzeba próbować w czerwcu. :)

Najlepsza książka miesiąca: "Wróżbiarze"
Najgorsza książka miesiąca: "Klątwa tygrysa"
Największe zaskoczenie: "Cinder", "A.B.C."
Największe rozczarowanie: "Klątwa tygrysa"
Liczyłam na więcej: "Co tak na prawdę wydarzyło się w Peru?"

W maju dodałam 18 postów(wliczając ten) w czym zawarłam 17 recenzji, większość to książki przeczytane w tym miesiącu, m. in. do wyzwania czytam fantastykę. Właśnie o to chciałam zahaczyć, w tym miesiącu do wspomnianego wyzwania napisałam 11 recenzji, mogłabym nawet napisać 12, jednak postanowiłam, że nie będę pisała recenzji Harrego Pottera. Na zrecenzowanie czeka jeszcze trzy książki i dwa seriale, mam nadzieję, że choć trzy z tej listy znikną w weekend. ;)

Postanowiłam też wprowadzić lekkie zmiany w moim ocenianiu. Rozpoczynając od tego miesiąca książkom będę przyznawać oceny: świetna, bardzo dobra, dobra, średnia, słaba, okropna. Przekłada to się na oceny szkolne i będzie mi samej łatwiej je przyznawać. ;) Myślę, że to dobry pomysł, choć jeśli się nie przyjmie zmienię formułę. 


A jak Wam minął miesiąc, jakieś plany na kolejny? 

Patrycja

PS. Jakoś na początku czerwca postanowiłam dodać stosik z nowymi pozycjami i książkami wypożyczonymi. 

Komentarze

  1. Gratuluję pięknych wyników :)
    I zdecydowanie zazdroszczę ilości przeczytanych stron. Żałuję, że nie mam tyle czasu an lekturę ile bym chciała mieć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, jednak pewnie u Cb też nie jest źle ;)

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że PLL bardzo Ci się podobały bo ja jestem ogromną fanką serialu i z utęsknieniem czekam do 11 czerwca na kolejny sezon. Podobnie jak Ty ja również zaczęłam oglądać "Grę o tron" i jestem na 2 sezonie i jestem zachwycona ;D
    Bardzo dobry wynik ! ja przez matury trochę zaniedbałam czytanie ale mam zamiar wszystko nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, PLL bardzo polubiłam, serial różni się od książki, jednak również jest ciekawy i wciągający. Czyli w Grze o Tron jesteśmy w tym samym sezonie, fajnie ;)
      Dziękuję. Ja też miałam trochę spraw szkolnych, ale na pewno nie miałam tyle stresu, co Ty. ;) Życzę dobrych wyników.

      Usuń
  3. Tyle książek, a jeszcze starczyło czasu na seriale, zwyczajnie zazdroszczę :D Mnie ostatnio wzięło na filmy, ale czytam kiedy tylko mogę, nawet przy jedzeniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zdaję mi się, że co raz mniej czasu poświęcam czytaniu i bardzo żałuję, ale serialowy świat wciąga równie mocno. W czerwcu wezmę się w głównej mierze za książki ;)

      Usuń
  4. Świetne wyniki:)
    Nowa ocena też fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam. Zaskakujący wynik. Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 210 stron dziennie to dla Ciebie mało?! ja jak mam powyżej 100 jestem zadowolona (a w maju 107 ^^)...
    imponujące wyniki, moje gratulacje! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bo chciałam poprawić styczniowy wynik ;) Wszystko zależnie od miesiąca :)
      Dzięki :)

      Usuń
  7. Żartujesz? Tyle książek! W życiu nie będę mieć tak rewelacyjnego wyniku. Gratuluję ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, będziesz, będziesz. Trzeba tylko się sprężyć ;)

      Usuń
  8. Naprawdę świetny wynik. *.*
    Gratuluję. :)
    Oby udały się wszystkie plany w czerwcu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fiu, fiu, jakie wyniki :D. Ja jak zwykle się do Ciebie nie umywam :P.

    A co do oceniania to dobry pomysł. Będzie dla mnie teraz bardziej czytelny, bo mam taką samą punktację :).

    Spokojnej nocy!
    Melon

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)