Podsumowanie listopada


Cześć,
ostatni dzień miesiąca właśnie dziś nastał. Nie wierzę, że to już aż dwa miesiące moich studiów minęły. Ale ten czas szybko leci, nawet dziś za zajęciach o tych rozmawialiśmy... ;) Ale nie o studiach chciałam dzisiaj napisać, a jak w opisie o podsumowaniu listopada, a dokładniej, co czytałam, co widziałam w tym miesiącu, zapraszam!


Ten miesiąc jak i poprzedni rozpoczęłam od konceru, znów polskie rytmy i koncert zespół Coma, którego wcześniej nie znałam, a który teraz słucham z wielką radością. O swoich wrażeniach pisałam w poście Pozytywna niedziela. Dwa razy też byłam w kinie(byłby trzy, ale dziś po zajęciach byłam padnięta i już nie chciało mi się ruszać z akademika). Obejrzałam dwa filmy: Pittbul. Niebezpieczne kobiety oraz Doctora Strange'a, o którym pisałam Wam w Cudach i dziwach Marvela.

Ogółem na blogu pojawiło się 17 postów, co jest naprawdę dobrym wynikiem. Jestem dumna, że prawie zawsze byłam regularna i dzięki temu przełamałam barirę 200 postów na ten. A to już powód do dumy. Dwa razy pojawił się post z cyklu Pozytywna niedziela, o pierwszym wpisie już wspominałam, drugi zaś opowiadał o tym, dlaczego kochamy niejednoznacznych bohaterów. Jak zawsze dodałam post z zapowiedziami, stosik, pojawił się też tekst o akcji czytelniczej na w listopadzie - tutaj. Dodatkowo zrecenzowałam płytę w cyklu Nie tylko książki, a także film i 9 książek, w tym Nieuniknione przedpremierowo.

Czas przejść do posumowań, co udało mi się przeczytać, a także co udało mi się obejrzeć :)


Przeczytane książki:
1. Dotknij mnie Abbi Glines 2.11.16
2. Mówiąc Inaczej Paulina Mikuła 5.11.16
3. Harry Potter i Przeklęte dziecko Jack Thorne 12.11.16
4. Mroczniejszy odcień magii V.E.Schwab 12.11.16
5. Gorący związek Alice Clayton 12.11.16
6. Serce z popiołu Katrin Lange 13.11.16
7. Co mnie zmieniło na zawsze 20.11.16
8. Pierwszy dzień wiosny Oksana Pankiejewa 23.11.16
9. Unieważnienie Emma Chase 26.11.16
10. Na zawsze razem Abbi Glines 29.11.16
11.Harry Potter i Komnata Tajemnic (wydanie ilustrowane) J.K.Rowilng 29.11.16

W tym miesiącu jak widać czytałam i recenzowałam od razu, a przynajmniej w większości. Mówiąc Inaczej chciałabym Wam opisać, ale nie wiem, czy się uda. Książkę poznałam, dzięki akcji Czytajpl.pl/ Unieważnienie dotarło do mnie, dzięki Book Tourowi Cyrysii. Napiszę o książce w grudniu. Na zawsze razem i Harry Potter to pozycje recenzenckie, więc również spodziewajcie się wrażeń na początku grudnia! ;)


Podsumowanie anime

Kiznaiver odcinek 11-12 [skonczone]
Yuri on Ice odcinek 5-8
Haikyuu!! sezon 3 odcinek 5-8
Orange odcinek 1-5
Bloodivores odcinek 3
Fullmetal Alchemist: Brotherhood odcinek 4-15

Jak widzicie wciąż oglądam anime i to naprawdę sporo. Przerzuciłam się z dram na nie... Kiznaiver skończyłam, ale zakończenie było chyba najsłabsze z całej opowieści. Dwa sportowe anime Yuri on Ice oraz Haikyuu!! to mój nałóg, wyczekiwanie na odcinki jest męczarnią. Cudowne, cudowne, cudowne, musicie je poznać! Bloodivores z chęcią dokończę, ale czekam na tłumaczenia. Fullmetal jak widać to mój faworyt w tym miesiącu, przypomniałam sobie o tym cudownym anime i wróciłam do niego. Alchemia, walki, humor i dramatyzm, mega opowieść. Na koniec lekko romantycznie, bo zaczęłam oglądać Orange, kocham mangę, więc tak naprawdę była to kwestia czasu.


Podsumowanie seriali

Westworld odcinek 5-9
Lucifer sezon 1 odcinek 9-13 [skończony]
The Big Bang Theory sezon 10 odcinek 7-9
Lucifer sezon 2 odcinek 1-5
The 100 odcinek 2-4
Teen Wolf sezon 1 odcinek 8-12 [skończony]
Para nie do pary odcinek 1-5
Wielkie Teorie Darwina odcinek 1-3

Jak widzicie wciąż oglądam seriale w dużej ilości. Westworld to stały punkt tygodnia, klimatyczny, choć czasem nużący, mimo to potrafi zaskoczyć. Lucifer tak mnie wciągnął, że nadrabiam II sezon. Skończyłam także pierwszy sezon Teen Wolf. Powróciłam do The 100 i obejrzałam nowe odcinki TBBT. Pierwszy młodzieżowy, ale to dobra rozrywka, a mój stosunek do TBBT doskonale znacie. Dwa ostatnie seriale to krótkie produkcje Player.pl. Para nie do pary to pierwszy polski serial, który można oglądać w 360 stopniach, a Wielkie Teorie Darwina wiecie pewnie, czego możecie się spodziewać, jeśli oglądacie filmy tych youtuberów.


U mnie to tyle, działo się sporo, sporo widziałam, ale to nie znaczy, że się nie uczyłam, musicie mi uwierzyć. Wciąż na czytanie czeka stosik obok łóżka, więc na mnie już pora.

Napiszcie jak Wam minął miesiąc, pochwalcie się wynikami! ;)


Tym razem dylemat miałam spory, bo aż trzy książki walczyły o podium, ale tu mamy nie tylko treść, ale i dopełnienie w postaci grafik... Domyślacie się o czym mowa?

UWAGA! UWAGA!
Oto najlepsza książka listopada:
"Harry Potter i Komnata Tajemnic"
(wydanie ilustrowane)

Komentarze

  1. Ja w listopadzie przeczytałam 15 książek (dla dorosłych i niektórych obszerniejszych zbiorów dla dzieci). Najbardziej podobali się najnowsi Zwiadowcy, pan Mróz, Potomkowie i Skaza. Abbi Glines kupiłam sobie jeden e-book, więc też niebawem pewnie się z nim zapoznam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo książek przeczytałaś w tym miesiącu. Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w listopadzie 10 książek przeczytałam, a myślałam, że może będzie lepiej... Westworld jak dla mnie rewelacja, tak samo jak uroczy Lucifer <3
    gratuluję wyniku!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. "Westworld" uwielbiam :D Ta fabuła jest fenomenalna i wczoraj obejrzałam 5 odcinek. Twórcy zaskakują coraz bardziej z każdym odcinkiem :)
    Gratuluję wspaniałego czytelniczego wyniku i życzę powodzenia w grudniu!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No Ciebie to co miesiąc można chwalić, widać, że poświęcasz temu miejscu mnóstwo czasu :)
    Mam bardzo podobne odczucia co do nowego HP, zresztą właśnie skończyłam notkę, która zaraz pojawi się na blogu.
    I też kocham Lucyfera <3 Na razie skończyłam pierwszy sezon, ale mam ochotę od razu zatopić się w kolejnych odcinkach!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wynik! Mi udało się przeczytać prawie trzy książki. Chociaż obejrzałam kilka odcinków moich seriali, w tym Teen Wolf. :D

    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko, piękny wynik. Gratuluję! ;) Ja w końcu muszę nadrobić swoje seriale i anime, ale brak czasu robi swoje. Oby grudzień był jeszcze lepszy. ;)

    Buziaki. ;**

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)