Zapowiedzi listopada


Cześć,
właśnie wróciłam do akademika i postanowiłam, że nie będę odkładać tego na jutro, zapraszam za zapowiedzi! Tak dziś będzie szybko, bo w podsumowaniu wczoraj opisałam się aż nadto ;)


Książki

2 listopada swoją premierę będzie miała nowa powieść Rachel Caine - Atrament i krew, opis zapowiada lekturę dla książkoholika, do tego ciekawi mnie inna seria  autorki Wampirów z Morganville. Teraz maraton premier z 9 listopada. W tej części znalazły się najpiękniejsze, moim zdaniem okładki. Śpiący giganci to powieść fantasy, której opis mnie urzekł i jednocześnie przeraził, przypominał mi Attack on Titan. Nowe wydanie książek Gaimana na półce mieć muszę, może ubłagam rodziców na święta. Amerykańcy bogowie niedługo będą miały serial, więc chcę poznać książkę przed premierą. Czas na dwie pozycje, które już poznałam. Moją opinię o November 9 już znacie, zaś o Nieuniknione przeczytacie w przeciągu najbliższych dwóch dni.


 
Kolejne premiery z 9 listopada.  Zaczynamy od Nocy Kupały, czyli kontynuacji Szeptuchy, o której jakimś cudem Wam jeszcze nie pisałam, co jest godne pogardy tym bardziej, że podpisała mi się w niej autorka! Kolejną pozycją jest Andumenia. Przebudzenie, czyli pozycja zwyciężczyni konkursu Czwarta Strona Fantastyki, jestem niezwykle ciekawa. Następnie mamy Kod Gorączki, czyli kolejny dodatek do serii Więzień Labiryntu, która bardzo lubię. Magiczne istoty zachwycają nie tylko okładką, ale i ciekawią treścią. Oblivion, czyli Obsydian w nowej wersji, nie jestem jakoś niesamowicie przekonana, ale spróbuję na pewno.


Kolejna powieść Abbi Glines już 9 listopada w księgarniach. Już zawsze razem to kontynuacja losów Mase'a i Reese. Tom pierwszy nie był najlepszy, ale ja tę serię muszę poznać, nie ma innej opcji. 14 listopada ukaże się Historia Twojego Życia, która niedługo ma zostać również zekranizowana, wypadałoby poznać którąś z wersji. 16 listopada pojawią się dwie pozycje, jedną jest Sztylet rodowy, który kusi nazwiskiem autorki, drugą zaś Bitwa we wrzosowiskach, która jest drugim tomem nowej serii Flanagana. U4 to intrygujący pomysł na serię, w której udział wzięło czterech francuskich autorów. Pierwszy napisał historię Julesa, inny autor - inna postać. Premiera 20 listopada



22 listopada  na rynek zawita nowa powieść Forman, Zostaw mnie, nie jest to mój musthave, ale z chęcią spróbuję. Czas na trzy premiery 23 listopada. Jedną z nich muszę mieć na pewno, a serią tą jest ostatni tom Króla Kruków, czyli Przebudzenie króla, bo sądzę, że okładka jest bajeczna i cała seria cudowna. Czas na mocne fantasy, czyli Piąta pora roku, pozycja zapowiada się na mocną i przejmującą lekturę. Czekam. Czas na jedyny kryminał w zestawieniu, słyszałam wiele dobrego o poprzedniej powieści autora, więc Latarnię umarłych przeczytam zaraz po nadrobieniu tomu pierwszego.  Na koniec coś, na co będę polować w promocji od 28 listopada, ilustrowana Gra o tron, jestem niesamowicie ciekawa tej pozycji, jednocześnie nie mam pojęcia, czego się spodziewać, zobaczymy... 


Filmy

W tym miesiącu chciałabym iść aż na trzy. Pierwszym jest koreańska produkcja Służąca z 4 listopada, później polska - Pitbull. Niebezpieczne kobiety z 11 listopada, a na koniec coś na co czekają fani Pottera, czyli Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć z 18 listopada.


Seriale i dramy

Zacznę od serialu The Crown od Netflixa opowiadającego o królowej Elżbiecie z premierą 4 listopada. Potem 16 listopada dowiem się jak w nowej roli w Legend of the Blue Sea spisał się Lee Min Ho. Możliwe, że obejrzę również dramę I still love you (nie znalazłam plakatu) z premierą 28 listopada, która opowiada o parze, której było wręcz pisane się zakochać. I na koniec - 30 listopada, przejdę do antyutopijnego świata biurowców w Incorporated.


Ode mnie to na dziś tyle. Premier zebrało się dość sporo, szczególnie książkowych, więc będzie w czym wybierać, czy coś Was zainteresowało? Na co Wy czekacie? :)

Pozdrawiam,
Patrycja

Komentarze

  1. "Nieuniknione" już za mną. Jestem ciekawa Twojej recenzji tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią skuszę się na nową Glines, seria Stiefvater jakoś mnie już nie interesuje. I oczywiście obowiązkowo muszę kupić Zwiadowców :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile tego jest ;) Szukałam tytułu "Atrament i krew" i jest na 9 listopada ;) Nie wiem już, na jakie daty patrzeć - zazwyczaj zerkam na Empik.com :D
    Z dram czekam na "Legend of the Blue Sea" oraz nowy film z serii HP

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeglądałam wczoraj opinie "Piątej pory roku" na Goodreads i stwierdziłam, że muszę koniecznie przeczytać tę książkę. "Zwiadowców" na razie sobie odpuszczę, bo jakoś nie jestem przekonana do tych prequeli. Z pozostałych zapowiedzi raczej nic mnie nie interesuje, więc w najbliższym czasie będę raczej nadrabiać zaległości z własnych półek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele ciekawych premier nas czeka. Aż trudno się zdecydować, co wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czeka na nas wiele dobrych książkowych premier :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że jest tyle zapowiedzi ;) nie będę się nudziła w te zimne, smutne listopadowe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie niewiele mnie interesuje. Tym razem nie mam tak, że jakąś powieść muszę mieć na już, ale chętnie kiedyś przeczytam "Noc Kupały" oraz "Kod gorączki".
    Jeszcze ciekawie zapowiada się "Andumenia" - gdyby pojawiła się w bibliotece, to chętnie bym wypożyczyła.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. "November 9" już za mną <3, a Oblivion udało mi się dorwać na Targach i w wolnej chwili planuję się za nią zabrać.
    Planuję w końcu zacząć Więźnia Labiryntu, którego mam w oryginale, ale jakoś ciężko się zmotywować. Może fakt, że wychodzą kolejne dodatki pomoże mi w tym. :)
    Planuję także obejrzeć "Fantastyczne zwierzęta...".
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się ciekawy miesiąc ;)
    http://justboooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nieuniknione już za mną i w sumie recenzje właśnie umieściłam na blogu :) Mam nadzieję poznać większość nowości listopadowych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Książka Gayle Forman jak już pisałam na innych blogach najbardziej mnie intryguje :D Ale także Oblivion :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeden miesiąc, a tyle ciekawych premier książkowych! Niestety raczej nie skuszę się na żadną z Twoich propozycji (choć niemal każda niesamowicie mnie do siebie przyzywa), bo resztki swoich oszczędności zostawiłam na targach książki :C Ale na pewno wybieram się do kina na "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć", no i od kilku tygodni wyczekuję premiery "The Crown", bardzo jestem ciekawa tego serialu :)
    Pozdrawiam,
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja czekam na ,,Noc kupały'' i Zwiadowców <3333
    Jedyna taka pełna lista w internetach, jaką widziałam do tej pory ;)
    Spodobało mi się tu ^^ Na pewno zostaję na dłużej.
    Pozdrawiam!
    Fan of books :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)