Podsumowanie kwietnia

Witam,
ale się rozleniwiłam znów. Kolejny raz muszę Wam przeprosić za brak postów, miałam je dodawać co dwa dni, ale niestety ostatnio dość często coś mi wypada. Liczę, że zmieni się to od maja. W końcu to taki pogodny miesiąc. Zaczynają się matury, więc ja jako drugoklasistka mam teraz trochę wolnego(pierwsze sześć dni miesiąca), ale dobre i to. Można w końcu więcej poczytać. ;)

W tym miesiącu poza normalną codziennością, czyli zwykłym trybem miesiąca, odwiedziłam również teatr "Roma", byłam na spektaklu "Mamia Mia" oraz na ostatnim meczu siatkarskim w sezonie. W kinie natomiast nie byłam, okazało się, że w moim mieście nie grają "The DUFF", a miałam wielką ochotę, by wybrać się na tę komedię.

Cykl obrazków kojarzących się z najlepszą książką miesiąca,
zgadniecie? 
Kończę już jednak dygresję na temat mojej osoby(na razie) i serdecznie dziękuję wszystkim obserwującym i komentującym za poświęcony czas i czytanie moich tekstów. Mam nadzieję, że zachęciłam Was do jakichś lektur. ;) W tym miesiącu zawitało do mnie aż 5500 osób, Wam również dziękuję. ;)

Na blogu mogliście czytać 6 postów z recenzjami książek(w tym jeden Piątek z Jeżycjadą), dwa posty z cyklu "Chwila dla widza" (I i II), stosik, mix mangowy oraz wyniki rozdawajki. ;) Postów ukazało się w sumie 12(wliczając dzisiejszy), co nie jest złym wynikiem zważając na moją niepunktualność. ;)

Pamiętacie jak w zeszłym miesiącu narzekałam na moje wyniki czytelnicze, ten miesiąc wypadł już lepiej, więc nie mam się, czego wstydzić. Przeczytałam 10 książek, 1 nowelkę(lekturę szkolną) i 2 mangi. Szczęśliwe 13 pozycji! Jestem prawie z siebie dumna, dlaczego prawie, otóż ostatnie kilka dni nie czytałam prawie wcale, to zdecydowanie umniejsza dokonania w moich oczach.

Oto lista przeczytanych pozycji:
Gitara musi być...

1. "Opal" Jennifer L. Armenstrout
2. "Wolność urojona" Edward Strun
3. "Książę i Gwardzista" Kiera Cass
4. "Złodzieje snów" Maggie Stefvater
5. "This side of the grave" (Po tej stronie śmierci) Jeaniene Frost (ebook) 
6. "Time killers" Kazue Kato (manga) 
7. "Ostatnia spowiedź" Nina Reichter
8. "Ao No Exorcist" #10 Kazue Kato (manga)
9. "52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca" Jessica Brody
10. "Krew elfów" Andrzej Sapkowski
11. "Gloria victis" Eliza Orzeszkowa (lektura, nowelka)
12. "Ostatnia spowiedź tom II" Nina Reichter
13."Bezmyślna" S.C. Stephens

W tym miesiącu liczba mang spadła, muszę zabrać się za ich czytanie, bo w moim pokoju leży 4 własne, których nie mogę ruszyć. Kolejny raz, wyjątkowo, czytam większość książek z mojej biblioteczki, aż 7 z nich pochodzi właśnie z tych zbiorów, 2 to egzemplarze wypożyczone z biblioteki, 1 zaś to ebook. W tym miesiącu wiele książek skradło moje serce, miały fantastyczny styl, klimat, kocham ich autorów, humor, postaci, ale jedna z nich wzruszyła mnie najbardziej, co zobaczycie na końcu postu. ;)

W tym miejscu zwykle dodawałam post z premierami, ale tym razem wyszło ich tak wiele, że nie mogłam wstawić ich tutaj. Jutro lub kolejnego dnia dodam dla Was to, co napisałam. ;) Oby miło Wam się czytało. :D

Już blisko... 

Zwierzę Wam się. W kwietniu całkowicie popadłam w manię serialową. Zaczęłam w telewizji na TVN7 oglądać Castle, zobaczyłam już dwa sezony (niestety to koniec emisji, a codzienne o 17 oglądałam ;( Będę musiała obejrzeć w internecie), dodatkowo wciągnął mnie serial Bones (fascynuje mnie ta praca, może kiedyś...) i oczywiście zaczęłam oglądanie "The game of thrones"! Uwielbiam, mimo że coraz mocniej mija się z książkami, jak na razie za mną trzy odcinki, oglądam równo z telewizyjnymi premierami. Co sądzicie o ostatnim? 
W moich planach na maj jest dalsze oglądanie tych seriali, dodatkowo na pewno zobaczę krótki serial "Trafny wybór", obczaję o co chodzi z serialem "Miasteczko Wayward Pines"(nowy serial) i obejrzę drugi sezon Hannibala(tak wciąż tego nie zrobiłam!), do tego może wreszcie zakończę drugi sezon Lost, bo jakoś z nim zastopowałam. Przyjaciółka ma mi przynieść też kilka anime na próbę, więc pewnie w nie też się wciągnę. Sama zadaję sobie pytanie, kiedy w tym wszystkim znajdę czas na książki, a jeszcze jedno pytanie, kiedy na naukę i szkołę...?

Mimo że nie dodałam już części z zapowiedziami post wyszedł dość długi mam nadzieję, że mi wybaczycie, a dodatkowo napiszecie, jakie pozycje Wy przeczytaliście w tym miesiącu(lub co obejrzeliście) i jak to na Was wpłynęło? Możecie się żalić, ale z wielką chęcią poczytałabym o jakichś cudownych książkach. W wielkich skrócie: jak Wam minął kwiecień? 


UWAGA! UWAGA! 
Najlepszą książką miesiąca zostaje:
"Ostatnia spowiedź tom I"

Życzę udanego długiego weekendu
i pozdrawiam,
Patrycja.

Komentarze

  1. Świetny wynik! Ja przeczytałam tylko 8 książek, a to nawet mniej niż w marcu, a miałam więcej czasu :( Ale nie narzekam, ponieważ w kwietniu przeczytałam same cudowne książki :) Jeśli jesteś ciekawa, to zajrzyj na someculturewithme.blogspot.com, pewnie niedługo pojawi się podsumowanie;) Zazdroszczę „Ostatniej spowiedzi” od dawna poluję na tą książę i jestem jej bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem to też dobry wynik, w zeszłym zdecydowanie przystopowałam i teraz musiałam nadrabiać. :) Zajrzałam. ;)
      Polecam serdecznie, Ostatnia spowiedź cudowna, mam już w planach zakup trzeciej części. ;)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Świetny wynik! Chciałabym taki mieć w kwietniu i niemal go miałam. Szkoda tylko, ze były to same lektury szkolne XD jestem bowiem tą szczęściarą, która od poniedziałku zaczyna matury. Mam nadzieję, że mimo przygotowań na dodatkowe egzaminy na studia od 8 maja do 12 czerwca i tak uda mi się sporo przeczytać. A i Tobie życzę wspaniałego maja, wakacje tuż tuż! :D
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wielce Ci gratuluje, ja z lekturami męczę się podwójnie, więc możesz mój wynik podzielić na pół lub swój pomnożyć razy dwa. :P Powodzenia Ci życzę, ja spokojnie teraz czekam na koniec Waszego sprawdzianu. ;) Powodzenia w pisaniu i czytaniu. ;)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. 10 książek to naprawdę sporo, niezły wynik. U mnie też nie było źle, ale nie liczę dokładnie ile przeczytałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Muszę swojego dokonania jakoś katalogować, inaczej nie mogę. ;)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Gratuluję tylu przeczytanych książek.
    Ja też oglądałam Castle na tvn7, a potem dr House (chyba już trzeci raz wszystkie odcinki :D). Grę o tron też oglądam i czytam ,,Taniec ze smokami część 2" :) Strasznie mija się z książką, ale i tak lubię oglądać ten serial.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękować! :D
      House nie oglądałam nigdy w całości, choć go uwielbiam, muszę to zmienić. :) Wręcz kocham Grę o tron, powoli idzie swoim życiem, ale cóż, ważne, że można oglądać, a nie czeka się nie wiadomo ile na premierę... ;P

      Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Świetny wynik nie ma co narzekać!
    Ja miałam ostatnio trzy dni wolnego, ponieważ 3kl gimnazjum pisały egzamin (szczęśliwa drugoklasistka :P), ale te kilka dni minęło tak szybko, że nawet się nie obejrzałam, a już piątek i do szkoły trzeba było iść. :< Co prawda ty masz 2x więcej czasu i mam nadzieję, że zdążysz przeczytać coś ciekawego w tym czasie, ale jednak dla bibliofila doba zawsze jest za krótka. ;)

    Mój wynik już na blogu (http://cos-o-ksiazkach.blogspot.com/) gdzie serdecznie zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze muszę trochę ponarzekać, humor mi się od tego poprawia. ;)
      Trzy lata młodsza, jak moja siostra. ;) Współczuję, króciutka przerwa, ale nic nie poradzisz. Książkę jedną, książkę drugą i już trzy dni mija bezpowrotnie... :)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Gratuluję wyników! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. 10 książek to świetny wynik :) Nie masz co narzekać :)
    Życzę, by w maju poszło wszystko po Twojej myśli, tak, byś była zadowolona podczas pisania kolejnego podsumowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, w sumie też tak sądzę, że ponarzekać też trochę można... ;)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Gratuluje naprawdę dobrego wyniku :)
    Tak wszyscy zachwalają ''ostatnią spowiedź'', że chyba w końcu się za nią zabiorę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak sądzisz. ;)
      Polecam z całego serca, historia wzrusza, jest tak realna, że chcę się walnąć bohaterów za ich głupotę... ;)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Trzynaście pozycji,o matko, jaki wspaniały wynik! Gratuluję :)) Mam wielką ochotę napisać, że u mnie podobnie, ale udało mi się przeczytać tylko cztery książki (zasłaniam się egzaminami i nadmiarem nauki). Chciałabym też pozachwycać się nad jakąś powieścią, ale wpadły mi w ręce same przeciętniaki, nie licząc może tylko "I nie było już nikogo", którą to czytałam po raz drugi (lektura). Maj na pewno przyniesie ze sobą więcej wspaniałych książek ^^
    Kolejna osoba polecająca "Ostatnią spowiedź"! Muszę w końcu zabrać się za tą książkę :)
    zaczarrowana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 13, a tak naprawdę 10 książek, reszta to dodatki. ;) Uwielbiam tę powieść Agaty Christie(jak większość innych) na pewno keidyś też powtórzę. Moją lekturą była 12 prac Herculesa, moim zdaniem gorszy wybór. ;) Polecam serdecznie. :)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Wynik jest świetny, więc gratuluję ^^ Jestem ciekawa "Ostatniej spowiedzi", choć jakoś bardzo mnie do niej nie ciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zainteresowałam pozycją, bo warta jest uwagi, mam nadzieję, że sięgniesz. ;)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  11. "Grę o Tron" coraz mniej przyjemnie mi się ogląda - póki byłam do tyłu z książkami była świetna, ale teraz im bardziej odbiega od fabuły Martina, tym bardziej mnie irytuje, niestety. Może jednak coś się zmieni z kolejnymi odcinkami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądalność mimo to wzrasta z każdym sezonem, może chcą inaczej poprowadzić fabułę, by nie psuć całkowicie przyjemności z czytania, wiadomo Martin z pisaniem się nie śpieszy... ;)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Też mam sześć dni wolnego, więc planuję nieco nadrobić swoje czytelnicze zaległości, a tych jest całkiem sporo. Wreszcie dokończyłam "Beautiful Redemption", "Zbrodnię i karę" wciąż jeszcze czytam, a wkrótce zabiorę się za "Twarz, co widziała wszystkie końce świata", na którą polowałam już co najmniej pół roku. :D
    Też oglądałam kiedyś Castle, ale w tej chwili praktycznie nie oglądam seriali (czekam jedynie na czwarty sezon Sherlocka i sporadycznie nadrabiam ostatni sezon House'a). No i przyjaciółka poleca mi już od jakiegoś czasu Hannibala, więc w końcu będę się musiała za niego zabrać. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Zbrodnia i kara" to obecnie moje utrapienie, czytam i czytam i skończyć nie mogę. Właściwie to zacząć, bo nawet 60 strony nie minęłam... ;P
      Ale za to oglądasz wiele anime, widziałam jaką miałaś długą listę, wątpię, by kiedyś udało mi się aż tyle ich obejrzeć. ;)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Gratuluję wyniku!
    Ja chyba na wakacjach dopiero porządnie wezmę się za seriale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo nie wszyscy potrafią tak marnować czas jak ja. ;)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Cykl obrazków od razu skojarzył mi się z "Ostatnią spowiedzią", czyli książką na którą narobiłaś mi wielką ochotę, a której w żadnej bibliotece nie znalazłam :/
    Świetne wyniki i na seriale znajdujesz czas, super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że kogokolwiek zmusiłam wręcz do lektury, bo przelewałam na recenzje moje wszystkie uczucia(no może nie wszystkie) i liczyłam, że w kogoś uderzą. ;)
      Dziękuję. ;)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  15. W kwietniu przeczytałam kilka świetnych pozycji w tym ,,Kasację" i ,,Bracia Lwie Serce". Podobał mi się także pierwszy tom Kronik Czerwonej Pustyni. Ja się cieszę, bo niedługo się kończą programy i seriale, które oglądamy, więc czas na coś nowego. Może skuszę się na Lost.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie mam w planach jedynie, bo nie znam. Lubię Kroniki, na pewno zapoznam się z 2 i 3 częścią, nie wiem tylko, kiedy. :) Ja wolę amerykańskie, a ich jest co nie miara. ;)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  16. U mnie 2, bo też miałam lenia tak jak TY :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie początek wiosny tak wpływa na ludzi ;P

      Pozdrawiam.

      Usuń
  17. To miałaś bardzo pracowity kwiecień! Matko moja, nie wiem kiedy zdążyłaś to wszystko ogarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, ja cały czas się leniwie. ;) Nic poza czytaniem, oglądaniem, szkołą, lekką pomocą w domu nie robię. ;)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  18. U mnie słabo, więc zazdroszczę! Na pewno poszukam "Ostatniej spowiedzi" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawi mnie jak książkę przyjmie chłopak. ;)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  19. Mania serialowa - coś o tym wiem ;) Aż nie dziwne, że przeczytałam tylko pięć książek w kwietniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ja miałam sporo czasu, więc rozgraniczałam go pomiędzy wszystkie pasje. ;)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  20. Też oglądam Grę o tron, ale książki są jeszcze przede mną. Przeczytałam pierwszy tom i jest naprawdę ciekawy, ale nie mam czasu na kolejne. Serial jest mega, obejrzałam te cztery odcinki, które są w sieci i bardzo mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam książki, są niesamowite, nie wiem jak można poprzestać jedynie na oglądaniu, tyle treści przepada. :)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  21. "Ostatnia spowiedź" najlepszą książką miesiąca? No, no to ja muszę w końcu ją przeczytać, bo odkąd zakupiłam... czeka i jakoś nie mogę się za nią zabrać.. Dzięki! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też bardzo długo przeleżała, polecam serdecznie. ;)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  22. Moje podsumowanie kwietniowe widziałaś na Feniksie więc o swoim kwietniu pisać nie będę, ale twój był strasznie intensywny z tego co widzę, także gratuluję! :D I cieszy mnie, że trafiłaś na tyle dobrych książek, sama również nadrabiałam czytelnicze zaległości i odkryłam wiele perełek, zwłaszcza że przeczytałam "Confess" Colleen Hoover i to była chyba moja książka miesiąca. Razem z "Maybe Someday" wyżej wspomnianej autorki ^^ No po prostu kocham! <3
    I ogromnie mnie radują twoje plany serialowe! Co przypomniało mi, że miałam ogladnąć któryś tam odcinek Asylum do dyskusji! Cholera jasna z tą moją pamięcią. :/
    Miłego maja! :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, widziałam. ;) Ty zawsze czytasz tyle, że aż nie wiem, jak znajdujesz czas na cokolwiek innego... Muszę zapoznać sie z innymi książkami Hoover, za mną wciąż jedynie dwie, a przecież nawet u nas sporo wydanych. ;)
      Oj tam, oj tam, wybaczam zapomnienie. ;) Przeszłam dalej i poczytałam na forum, o co w nim chodziło dokładnie. ;)

      Pozdrawiam.

      Usuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)