Podsumowanie stycznia

Witam Was serdecznie na pierwszym podsumowaniu w tym roku. ;)

W zeszłym miesiącu pisałam, że nie czuję jeszcze zbliżającego się roku, ale muszę Wam powiedzieć, że to się zmieniło, ta magia sylwestra. ;)

Liczba moich obserwatorów: 202! (wzrosła o 25)
Liczba wyświetleń bloga: 27276 (wzrosła o 3 807)
Najczęściej odwiedzany post: Przykry początek (119 odsłony)
Liczba dodanych postów: 15 (łącznie z tym)

Liczba polubień na FB: 334 (z 53)
Liczba przeczytanych stron: 4479
Liczba stron dziennie: 144
Liczba książek przeczytanych po raz pierwszy: 
Liczba książek przeczytanych kolejny raz: 3

Podsumowanie wyzwań:
6. Book lovers 5
10. Mitologia  0

Liczba książek przeczytanych w grudniu:
1. "Baśniobór" Brandon Mull  2,1 cm [zrecenzowane]
2. "Mechaniczna Księżniczka" (Diabelskie Maszyny) Cassandra Clare  3,3 cm [zrecenzowane]
3. "Ostatnie życzenie" (Wiedźmin) Andrzej Sapkowski  2 cm [zrecenzowane]
4. "Tristan i Izolda" Joseph Bedier  0,5 cm [niezrecenzowane]
5. "Królewski zwiadowca" (Zwiadowcy 12) John Flanagan  3,5 cm  [zrecenzowane]
6. "Ukryte" Kimberly Darling  1,9 cm  [zrecenzowane]
7. "Nawałnica mieczy" (Pieśń Lodu i Ognia) G.R.R. Martin  3,5 cm [zrecenzowane]
8. "Drżenie" Maggie Stiefvater  3,5 cm [zrecenzowane]
9. "Przędza" Gennifer Albin  2,8 cm [zrecenzowane]
10. "Pandemonium"(Delirium) Lauren Olivier  2,6 cm  [zrecenzowane]
11. "Zepsute"(PLL) Sara Shepard  2,1 cm [do napisania]
12. "Diupa"(seria Miętowa) Ewa Nowak  1,7 cm [do napisania]

Najlepsza książka miesiąca: 
"Mechaniczna Księżniczka", "Pandemonium"
Najgorsza książka miesiąca: "Tristan i Izolda"
Największe pozytywne zaskoczenie: "Diupa"
Największe rozczarowanie: -
Liczyłam na więcej:  "Drżenie"

Obejrzane filmy i seriale:
1. "Królowie lata" [zrecenzowane]
2. "Once Upon a Time"(sezon pierwszy) [do napisania]
3. "Glee" (sezon trzeci) [do napisania]

Uważam, że jak na zapracowany pierwszy miesiąc roku to podsumowanie wypadło naprawdę nieźle. Mam nadzieję, że luty, miesiąc, w którym będę miała ferie, będzie jeszcze bardziej korzystny. W następnym miesiącu na pewno pojawi się konkurs, jeszcze nie wiem, jakie będą wszystkie nagrody, ale coś wymyślę. Do tego planuję dodać recenzje filmów/seriali, co zaniedbałam oraz zacząć nową serię, o której myślę już od zeszłego roku. :) 

A jak tam u Was z podsumowaniami? Mam nadzieję, że jesteście zadowoleni.

Pozdrawiam.


PS. Dziękuję za pokonanie bariery 200 obserwatorów, jestem Wam niezmiernie wdzięczna. ;)

Komentarze

  1. Kwiatusiu, gratuluję przeczytania 12 książek! Ładny wynik:)
    To jest podsumowanie stycznia, a masz niżej napisane " Liczba książek przeczytanych w grudniu" ?:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne statystyki, gratuluję owocnego miesiąca :) U mnie też dobrze. Zważywszy na to że styczeń obfitował w kolokwia a teraz jestem w trakcie sesji, to naprawdę dziwi fakt, że udało mi się przeczytać aż tyle i jeszcze więcej obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śmiesznie, moje dwie paskudne twarze w sepii są w najczęściej komentujących... rozdwojenie jaźni, nie ma bata :P.

    Gratuluję WIELCE takiego wyniku :)! Nadal nie mogę zrozumieć skąd masz tyle czasu na czytanie tego wszystkiego :P. Ja jak zwykle mam masę zaległości i bardzo niskie wyniki, ale to już chyba nikogo nie powinno dziwić :D.

    Miłego dnia Ci życzę :)!
    Melon

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wynik, co to będzie jak będziesz miała ferie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wynik naprawdę świetny. Można tylko pozazdrościć, mi aż żal że przeczytałam tylko 3 książki. Jesteś genialną bloggerką i gratuluję coraz to nowych obserwatorów i ponad 27000 wejść na bloga!
    No i życzę równie a nawet bardziej (jeśli to w ogóle możliwe) owocnego lutego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyniku! ;)
    Pozdrawiam, Sophia.

    szukamnazwy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam pojęcia, jak tyle przeczytałaś, ale gratuluję! Świetny wynik, nie wiem, czy to możliwe, ale życzę w lutym jeszcze lepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytałaś duużo książek :) Ja też nie mogę narzekać i ze stycznia jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem zadowolona. Styczeń upłynął mi błyskawicznie. Nawet zapomniałam, że dziś już 1 luty:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję tak pięknego wyniku ;) Życzę jeszcze lepszego wyniku w następnym miesiącu :)

    http://czytaniemoimhobby.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny wynik, gratuluję! :)
    Teraz nabijamy obserwatorów, aby przekroczyć 300! :P

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały wynik, jak Ci się to udało, ja się pytam? Ja ledwie cztery, ale jestem zadowolona :)
    Czekam na recenzje 3 sezonu Glee, ciekawi mnie co o nim sądzisz, bo dla mnie był to najlepszy sezon i chyba nim pozostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 12 książek, a Ty twierdzisz, że to nieźle? Zastanawiam się ile musisz czytać słów na minutę. Przecież Nawałnica mieczy ma ponad 1000 stron! Jakbyś prawie cały wolny czas przeznaczała na czytanie, a jest przecież jeszcze szkoła i nauka! Niewyobrażalne, jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wyników :) imponujące :)

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudnie! Gratuluję, wyniki są boskie.

    OdpowiedzUsuń
  16. 12 książek w miesiącu :O Panie Boże, moje marzenie :D U mnie w styczniu tylko 3 były, ale i tak jestem zadowolona z tego wyniku, bo początek roku miałam tragiczny! Czekam na recenzję "Diupy" :)

    OdpowiedzUsuń
  17. W poniedziałek robię podsumowanie stycznia, jak się nie wyrobisz z 9tą recenzją do podsumowania, to zostawimy na luty, ok?

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej
    zostałeś/ałaś nominowana do Libster Blog Award, licze że odpowiesz na pytania, wiecej wiadomości tutaj : http://zakochanawtresci.blogspot.com/2014/02/ogniste-skrzyda-liebster-blog-award-3.html : ))
    Całuje : *

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne wyniki przy codziennych obowiązkach. Gratuluję :) I jak zwykle przodujesz w moim wyzwaniu - bravo, tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję wyników! Zgadzam się - "Pandemonium" czytało się świetnie :) Cieszę się również, że spodobała Ci się "Mechaniczna Księżniczka", bo mam ją w planach ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurcze zazdroszczę takich dobrych wyników! Powodzenia w kolejnych miesiącach:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję wyniku :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne wyniki :D Gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)