Podsumowania marca 2019


Marzec to miesiąc, który rozpoczęłam znów na nowej uczelni, tym razem przez pół roku będę na WATcie i właściwie trochę się tego obawiam, ale wszędzie trzeba się uczyć, więc dam radę. Ogólnie miesiąc minął mi szybko, dwa razy wróciłam na weekend do domu, raz wyjechałam do Wrocławia na kilka dni(co było cudownym doświadczeniem), byłam dwa razy w teatrze... Jednak przejdźmy do podsumowań czytelniczych.

Na blogu jak zawsze na początku miesiąca pojawiła lista z zapowiedziami, najpierw kpop - klik!, później reszty - klik!. Dodałam recenzję debiutanckiego albumu ATEEZ - klik!. W ramach cyklu Pozytywna niedziela krótko opisałam Targi Fantastyki - klik!. Ostatnio zaś dodałam również post z nowościami kpop - klik!. Poza tym zapraszam do lektury licznych recenzji książek, które przeczytałam już jakiś czas temu.

Przeczytane książki
1. Zabójczy pocisk - autor zbiorowy
2. Podniebna pieśń - Abi Elphistone
3. Pierwsze słowo - Marta Kisiel
4. Niechciany gość - Shari Lapena
5. Bez złudzeń - Mia Sheridan
6. Kółko się pani urwało - Jacek Galiński

Nie będę się tu ponownie rozpisywać nad tytułami, gdyż jak doskonale widzicie już większość z nich opisałam. Zabójczy pocisk bardzo mi się spodobał i zachęcił do czytania polskich kryminałów.


Przeczytane komiksy

1. Save me rozdział 8-9

Niestety w tym miesiącu trochę opuściłam się z czytaniem webtoonu z BTS, ale jako że się on kończy, to w kwietniu skończę czytanie i ja.


Obejrzane seriale


1. Shameless sezon IV odcinek 10-12[skończone!]
2. One day at a Time sezon II odcinek 2-3
3. Young Sheldon sezon II odcinek 17
4. The Big Bang Theory sezon XII odcinek 17
5. Miracle Workers sezon I odcinek 3-6
6. Bojack Horseman sezon I odcinek 1

Zaszalałam jak zwykle z seriali, ale nie przejmujcie się, bo niestety to są krótkie odcinki, do 30 minut w większości. Jakoś łatwiej mi z takimi leci. Każdy moje polecić, TBBT dla wytrwałych, bo poziom spada zdecydowanie.


Obejrzane dramy

1. Lovely Geologist seria U-Prince sezon III odcinek 2 [Tajlandia, romans, komedia, szkolny, 2016]
2. Romance is a Bonus Book odcinek 11-16 [Korea, romans, komedia, prawniczy, 2019, skończone!]
3. Touch your heart odcinek 9-14 [Korea, romans, komedia, prawniczy, 2019]

Wyjątkowo mało dram, wiem, jednak czasu też miałam mniej. Szczególnie polecam dwie ostatnie, niedługo skończę i drugi tytuł i dodam recenzję.



Obejrzane anime

1. Hyouka odcinek 2
2. Naruto odcinek 15

Dwa odcinki, ale szaleństwo. Ale naprawdę ostatnio brak czasu jest dla mnie problemem. Naruto to chyba nigdy nie skończę...


Obejrzane programy


1. Run BTS! sezon III odcinek 66-68
2. EXO Ladder sezon 2 odcinek 26-36
3. Googlebox. Przed telewizorem sezon X odcinek 1-6
4. Kuba Wojewódzki sezon XXVI odcinek 2

Połowa koreańskich, połowa polskich, te 3 pierwsze to moje cotygodniowe MUSTWATCH, uwielbiam je!



Jak Wam minął marzec? Szybko czy się dłużył? :)
PS. Zdjęcia teaserowe BTS są cudowne, cieszę się, że kupiłam już wszystkie wersje!


Do posłuchania:

Komentarze

  1. U mnie też 6 przeczytanych książek :D Może byłoby więcej, ale dziś wybrałam się na "Shazam!" i nie żałuję :) Świetny film :D

    Zakładka do Przyszłości

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi minął błyskawicznie, byłam w Niemczech, oprócz tego na dwóch spotkaniach autorskich, Poznańskich Targach Książki i kursie Lider +.

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci wspaniałego kwietnia! <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)