Stosik #47

Niedziela prawie minęła. Jak u Was z weekendem? ;) Mój jest, a może był naprawdę udany, choć już zaczynam się stresować wynikami rekrutacji ;) Niedługo wyniki :) Postanowiłam więc, że dziś pojawi się coś lekkiego, czyli stosik :) Zapraszam na zdjęcia :)


Pierwszy stosik:
1. Prawda o dziewczynie - interesujący opis i świetna cena, musiałam kupić - promocja na znak.com.pl
2. Pandora - j.w.
3. Niebo nad pustynią - moją recenzję na temat książki mogliście czytać wczoraj, zapraszam serdecznie do lektury, Book Tour
4. Ścieżki życia - kompletnie nie spodziewałam się tej książki, była świetna i żałowałam, że muszę ją odesłać, a tu autorka sprezentowała mi ją za udział w Book Tourze
5. Droga królów - w tym miesiącu to jedyna pozycja wypożyczona z biblioteki, jest jednak tak obszerna, że nie wiem, czy uda mi się ją poznać w tym miesiącu.
6. Comfort and  Happiness - jedyna płyta w zestawieniu, prezent od mamy, już przesłuchana ze dwa razy, chciałabym coś więcej o niej Wam napisać.


7. Porwana pieśniarka - właśnie ją czytam, pierwsze strony zapowiadają niezłą powieść, a do tego tom drugi już w tym miesiącu... Otrzymana od księgarni taniaksiazka.pl
8. To nie jest dieta - wdrażam w życie powoli zasady, które znalazłam w książce, czy rozmiar spadnie, tego dowiecie się po 30 dniach. Otrzymana od księgarni taniaksiazka.pl
9. Wayward Pines. Szum - serial mi się spodobał, z chęcią dowiedziałam się, co ma w sobie pierwowzór, naprawdę ciekawa przygoda, już zrecenzowana. Otrzymana od księgarni empik.com
10. Chłopak na zastępstwo - książka, która zauroczyła mnie pomysłem, już zrecenzowana. Otrzymana od wydawnictwa Feeria Young
11. Eden. Nowy początek - nie mogę się doczekać lektury dalszych losów Eden i Caldera. Otrzymana od grupy wydawniczej Helion
12. Heaven. Miasto elfów - powieść zauroczyła mnie opisem, ale przez dość negatywne recenzje odrobinę stopniała moja chęć na czytanie... Otrzymana od wydawnictwa Muza
13. Niegrzeczna gra - naprawdę niegrzeczna powieść, godna kontynuacja poprzedniczki. Otrzymana od wydawnictwa Pascal
14. Przeklęta - finalny egzemplarz naprawdę świetnej książki, której ebooka czytałam przedpremierowo, już zrecenzowana. Otrzymana od wydawnictwa Lucky

Patrząc na poprzedni stosik ten wydaję się ubogi i niewielki, ale nareszcie mam szansę wyrobić się z czytaniem :) Czy coś Was zainteresowało? Planujecie coś przeczytać? :)


Do posłuchania:

Pozdrawiam,
Patrycja

Komentarze

  1. Super zdobycze! ,,Porwaną pieśniarkę" bardzo lubię i wyczekuję kontynuacji. :)
    Pozdrawiam,
    GeekBooks

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha, nie czytałam nic :P Mam na swojej półce Porwaną pieśniarkę, ale póki co sobie tam leży i spokojnie czeka aż kiedyś się za nią zabiorę.

    Pozdrawiam!
    https://lekturia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chłopak na zastępstwo, Heaven i Przeklęta w jakiś sposób mnie zainteresowały. Jestem też ciekawa płyty. Udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Płyta Podsiadło <3 Uwielbiam Dawida!

    OdpowiedzUsuń
  5. Od siebie polecam "Chłopak na zastępstwo" - idealna lektura na lato :) Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  6. "Heaven" czytam sobie właśnie i jest całkiem przyjemnie. Taka dość lekka lektura.

    OdpowiedzUsuń
  7. Droga królów <3 Mam tom drugi, najpewniej pod koniec lata się za niego zabiorę. Ale chyba bym się nie odważyła wypożyczyć tak grubej książki, bo w życiu bym się nie wyrobiła z czytaniem. Polecam uzbroić się w odrobinę cierpliwości, po 120 stronach jakoś chyba się bardziej można wciągnąć. Ale warto poczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej interesują mnie: ''Pandora'' i ''Prawda o dziewczynie''. Czytałam dobre recenzje o tej pierwszej, zapowiedź mnie bardzo zainteresowała. Znowu drugi tytuł jest dość znany.
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładne pozycje :) Czytałam Pandorę i Prawdę o dziewczynie. Zazdroszczę Drogi królów ;)

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny stosik ;) Co prawda czytałam tylko "Chłopaka na zastępstwo", jednak spokojnie mogę go polecić.

    Pozdrawiam serdecznie ^^
    ksiazki-bez-tajemnic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzę o kilku książkach z tego stosiku :D Szczególnie "Prawda o dziewczynie"

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również ostatnio otrzymałam książkę "Eden. Nowy początek" od grupy wydawniczej Helion i inne książki tej autorki. Już nie mogę się doczekać czytania ich. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę "Porwanej pieśniarki" :) Sama mam zamiar przeczytać ją już od dawna, ale ciągle jakaś inna ksiązka odwraca moją uwagę...w tym miesiącu muszę wreszcie to zmienić :P Pozdrawiam! /Klaudia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)