Podsumowanie sierpnia

Cześć,

wybaczcie mi moją kilkudniową nieobecność. Wciąż coś mi wypadało, kino, wyjazd, dentysta, znajomi i nie miałam czasu na pisanie recenzji. Jak widzicie ostatnią widzianą recenzją była niezbyt przychylna opinia na temat "Dawcy pamięci", to jedna z premier kinowych, na które czekałam dość długi czas, ale się zawidołam. Teraz czekam na "Wieźnia labiryntu" i "Zostań, jeśli kochasz", to moje premiery na wrzesień. Ktoś jeszcze na nie czeka? Może ktoś jest z Radomia, wybierzemy się razem :P
Zauważyliście, że teraz wydawnictwa zarzucaja nas kontynuacjami serii. 6 tom Darów, na który nie mogę się doczekać pod koniec miesiąca, w ten sam dzień opowiadania do serii o Julce, trochę wcześniej Onyks, czyli druga część serii Lux, a do tego nowa seria o Marze Dyer. Nie mam pojęcia, co kupić najpierw, wszystkiego nie dam rady! A Wy na co czekacie? 
Zapowiada się bardzo udany miesiąc pod względem nowości. :)

Stałe liczniki:
Liczba moich obserwatorów: 273 (wzrosła o 16) 
Liczba wyświetleń bloga: 58964 (wzrosła o 6877
Najczęściej odwiedzany post: Morderstwona plebanii (344 odsłony)
Liczba dodanych postów: 21 (łącznie z tym)
Liczba przeczytanych stron: 5158
Liczba stron dziennie: 166,4
Liczba przeczytanych książek: 14
Liczba przeczytanych opowiadań: -
Liczba przeczytanych mang: 1
Najczęściej czytany autor: Małgorzata Musierewicz (2 książki)

Podsumowanie wyzwań: (w nawiasach liczba z poprzedniego miesiąca)
1. Przeczytam tyle, ile mam wzrostu  Zaliczone w zeszłym miesiącu! Do sierpnia: 199,1cm/174cm
3. Czytam fantastykę 6 (9)
4. Fantastyczna dwunastka brak danych (2)
5. Dystopia 2014 0 (1)
6. Book lovers  - (10)
7. Grunt to okładka 0 (2) (Brak recenzji do przeczytanej książki)
9. Serie na starcie 1 (4)
10. Mitologia 0 (1) (Brak recenzji do przeczytanej książki)

Książki przeczytane w sierpniu:
1. "Pożądane" (PLL #8) Sara Shepard 
2. "Królowa zdrajców" (Trylogia Zdrajcy#3) Trudi Canavan 
3.  "Pamiętnik" Nicholas Sparks 
4. "Cienie na księżycu" Zoe Marriott 
5. "Nutria i Nerwus" (Jeżycjada #10) Małgorzata Musierewicz
6. "Morze spokoju" Katja Millay 
7. "Córka Robrojka" (Jeżycjada #11) Małgorzata Musierewicz
8. "Czas uciekać" (Numery #1) Rachel Ward 
9.  "Spętani przez bogów" Josephine Angelini 
10. "Ratowanie świata i inne sporty ekstremalne" (Maximum Ride #3) James Patterson 
11. "Druga szansa" Katarzyna Berenika Miszczuk 
12. "Rendez-vous ze śmiecią" Agata Christie 
13. "Taniec ze smokami cz. II" (Pieśń lodu i ognia #5.5) G.R.R. Martin  
14. "Milcząca dziewczyna" Tess Gerritsen

Przeczytane mangi:

Chwila dla widza:
1. Once Upon a Time (serial) 
2. Dawca  pamięci (film)


Najlepsza książka miesiąca: 
"Pożądane", "Cienie na księżycu", "Taniec ze smokami", 
"Milcząca dziewczyna"
Najgorsza książka miesiąca: "Spętani przez bogów", "Czas uciekać"
Największe pozytywne zaskoczenie: "Druga szansa"
Największe rozczarowanie: "Morze spokoju"
Liczyłam na więcej:  "Czas uciekać", "Nutria i Nerwus"

Pozdrawiam,
Patrycja

Komentarze

  1. Łał! Gratuluję wyników! A odnośnie twojej nieobecności - nie masz się z czego tłumaczyć. :) Miło, że korzystałaś z wakacji. :) Znaczy, ok - dentysta to niezbyt miłe, ale ogólnie dobrze jest odpoczywać do komputera i internetu. :)
    Co zaś się tyczy wrześniowych premier - na "Więźnia Labiryntu" wyczekuję z zapartym tchem! Chyba umrę z radości, gdy już będę siedzieć w sali kinowej ^^
    Życzę pozytywnego września!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję takich pięknych liczb! :) sama mam nadzieję, że uda mi się kiedyś dojść do takiej liczby obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję takich pięknych liczb! :) sama mam nadzieję, że uda mi się kiedyś dojść do takiej liczby obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czekam na kontynuację "Rywalek" oraz "Gry w kłamstwa", a poza tym, mam wielką ochotę na serię o Marze Dyer :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję świetnego wyniku i życzę jeszcze lepszego we wrześniu ; )
    Ja przeczytałam 8 książek z czego w sumie jestem zadowolona.
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czekam na "Miasto niebiańskiego ognia". Jestem ciekawa, jak skończy się ta seria.
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja czekam na "Jedyną" :) Kilkudniowa nieobecność to mi się będzie często zdarzała, bo za kilka miesięcy matura :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję takich wyników :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wspaniałych statystyk! I bardzo dużej liczby przeczytanych stron. Mi się w miesiąc chyba nigdy tyle nie udało przeczytać :)

    http://pasion-libros.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja także czekam na Więźnia labiryntu i 6 tom DA :)
    Mi się Spętaniprzez bogów podobają ;)
    oxu-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że powinnaś kupić wszystkie ;) Wymieniłaś dokładnie te pozycje, które i ja chcę mieć, a Mary Dyer wprost nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo udany sierpień. Gratuluję wyniku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja teraz czekam na sporo premier, niektóre miałam w swoim wpisie.
    Odnośnie kina to czekam na Miasto'44.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo udany sierpień, gratulacje! Mój nie przedstawiał się tak różowo, ciągle coś mi wypadało: znajomi, wycieczki, wczasy, uczelnia. Nie miałam zbyt wiele czasu na czytanie, ale mam nadzieję, że to nadrobię.
    Też nie mogę się doczekać 6 części "Darów anioła".

    OdpowiedzUsuń
  15. Oo, "Morze Spokoju" było dla Ciebie rozczarowaniem? Mnie zachwyciło!

    OdpowiedzUsuń
  16. Udany sierpień :3 Ja ostatnio mam zastój czytelniczy, nad czym ogromnie ubolewam :c

    http://dzikie-anioly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałomyślnie wybaczymy ;) i gratuluję wyników :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)