Stosik #46
Cześć,
wciąż nie wierzę, że zaraz zaprezentuje Wam tak pokaźny stosik! Może nawet nie stosik, a stosisko! Dawno tak nie zaszalałam na zakupach książkowych, dawno nie przyszło do mnie tyle książek do recenzji! ;) A do tego jedna, ukochana blogerka pożyczyła mi powieści Remigiusza Mroza, które od dawna chciałam poznać! ;) Przygotujcie się na masę książek, ogromną masę książek! ;)
1. Opposition - to pierwsza z targowych zdobyczy, na stoisku Filii ją znalazłam, za dokładnie 10zł, teraz brakuje mi tylko 4 tomu serii. ;) Recenzja już od dawna na blogu - klik!
2. Na krawędzi zawsze - po cudownym Na krawędzi nigdy od razu chciałam poznać kontynuację, ale nie było mi z tym po drodze, gdy zobaczyłam, że również jest ona za 10zł musiałam ją wziąć ze sobą.
3. Gwiezdny wojownik - upolowana z koszy przed stadionem za dokładnie 7zł, naprawdę się z niej cieszyłam.
4. Metro 2033 - piękne wydanie, które od dawna chciałam kupić, co prawda nie oszczędziłam na tej książce dramatycznie, bo zapłaciłam za nią 30zł, ale musiałam. Rozumiecie, prawda?
5. W dziwnej sprawie Skaczącego Jacka - to cudownie wydana książka, którą również od dawna chciałam kupić, wypatrzyłam ją w jednym z antykwariatów na stadionie i kupiłam, za 25zł.
6. Ross Poldark - nie znacie jeszcze mojej opinii o serialu, ale będzie ona pozytywna, nawet bardzo. Skorzystałam z 50% zniżki na stosiku wydawnictwa Czarna Owca i wzięłam, ciekawe, co różni ją od serialu...
7-8. Death Note #11, #12 - moja pierwsza skompletowana manga. Anime na jej podstawie widziałam już dawno, zachęciło mnie ono do poznawania japońskich animacji. Musiałam mieć je na półce. Również zdobycz targowa, ze stoiska Yatta. :)
8. Bitwa w labiryncie - to jedyny tom Percy-ego, którego brakowało mi na półce, do tego mój ulubiony. Musiałam mieć go u siebie. Zakupiony, dzięki promocji 50% na stronie wydawnictwa, a także dzięki Martynie. Moja opinia - klik!
9. Miecz lata - chciałam poznać nową, ponoć przezabawną serię Riordana. Również promocja 50% na stronie Galerii Książki.
10. Ballada o ciotce Matyldzie to wynik mojego konkursowego szczęścia, wygrałam ją u Niebieskiej zakładki. Dziękuję Ci serdecznie! Zaglądajcie do niej, prawie w każdym miesiącu organizuje ona takie rozdania. :)
11. Parabellum. Głębia osobliwości - to kolejna konkursowa zdobycz :) Problemem było jedynie, że to trzeci tom, ale również w tym miesiącu problem się rozwiązał :D
12. Park Jurajski - to wynik losowania na blogu Świat fantasy. Dziękuję!
Efekty wymiany na targach organizowanej przez Lubimy czytać :) |
13. Roland - powieści Kinga nie czytałam za wiele, ale niedawno czytałam coś o serialu na podstawie tego cyklu, więc postanowiłam książkę złapać w swoje ręce. :) Szkoda, że nie nowe wydanie, ale jak mi się spodoba, to postaram się skolekcjonować nowe. :)
14. Morze niegościnne - to drugi tom serii Szamałka, którego niestety nie spotkałam na targach. Przygodę z jego książkami rozpoczęłam od tomu ostatniego, trochę żałuję, że właśnie tak, ale to była niesamowita przygoda, więc na pewno będę ją kontynuować.
15. Gone.Faza trzecia. Kłamstwa - mam już tomy 5 i 6, więc pomyślałam, dlaczego by nie zebrać wszystkich ;)
16. Klub podróżników w wyobraźni - podobna sytuacja, co z Gone, mam kilka tomów, ale tego niestety nie, do tego jeszcze go nie czytałam, więc cieszę się, że go upatrzyłam.
17. Greccy herosi według Percy'ego Jacksona - tę książkę praktycznie wyrwałam Panu pomagającemu przy wymianie. Od razu przy rozkładaniu powiedział, by mi ją zostawi. Udało się. Dzięki temu moja kolekcja Percy'ego jest kompletna, no prawie. :) A tu możecie poznam moją opinię: klik!
18. Ognisty pocałunek - książka, którą otrzymałam do recenzji w ramach Zlotu Blogerów, już przeczytana i zrecenzowana(klik!). Dobrze, że już za mną, bo tom drugi ukazał się 8 czerwca.
19. Na przekór nocy - ze Zlotu Blogerów, tę powieść również już poznałam, a jej recenzję znajdziecie tutaj: klik!
20. Arisjański fiolet. Cisza - powieść chciałam poznać od dawna, dzięki Zlotowi się to udało, również do recenzji.
21. Przekraczając granice - miałam niebywałe szczęście, że ją wylosowałam, bo zgłaszało się po nią pół Zlotu, oby mi się spodobała!
22-23. Zamieniona, Rozdarta - dwa pierwsze tomy serii, które wylosowałam na Zlocie, bez recenzji.
24. Ukryta wyrocznia - nie mogłam się doczekać tej książki. Uwielbiam wszystkie powieści Ricka, ale chciałam się przekonać, jakim narratorem będzie Apollo. Powiem Wam, że jest oryginalnie, jego przemyślenia... Ale więcej w recenzji - klik! [od Galerii Książki]
25. Big Red Tequila - otrzymałam ją jeszcze przed premierą, ale czytanie idzie mi powoli, nie mogę wciągnąć się w teksański klimat. [od Galerii Książki]
26. Miłość i kłamstwa - opis książki bardzo mnie zainteresował, wreszcie poznam powieść Ahern. [od wydawnictwa Akurat]
27. Dziewczyna, którą nigdy nie byłam - miałam ją kupować na targach, ale nie zrobiłam tego, bo przypomniało mi się, że już do mnie leci. Gdy wróciłam do domu, już czekała. [od wydawnictwa Czarna Owca]
28. Moje serce należy do ciebie - opis mnie poruszył, musiałam dowiedzieć się jak ta historia przebiega. Recenzja już się pojawiła - klik! [od wydawnictwa Muza]
29. Silver. Pierwsza księga snów - musiałam przeczytać ze względu na nazwisko autorki. Nie mogę doczekać się, kiedy już sięgnę. [od wydawnictwa Media Rodzina] PS. Jest ona do wygrania w konkursie!
30. Siedem listów z Paryża - uwielbiam romantyczne historie, a ta zapowiada się bardzo romantycznie... [od wydawnictwa Muza]
31. Przekroczyć granice - nie mogłabym tej powieści odpuścić, zapowiada się niesamowicie! [od wydawnictwa Muza]
32. Byłaś moja - kolejny tom cyklu Rosemery Beach, tym razem jednotomowy, może być ciekawie. [od wydawnictwa Pascal]
33. Tytany - bardzo polubiłam dylogie Ogień i woda, więc jestem ciekawa nowej powieści autorki. [od wydawnictwa IU.VI]
34. Sekret w ich oczach - jedyny film w zestawieniu, obsada i opis zapowiadają coś świetnego. [od sieci Empik]
35-37. Gregor i Przepowiednia zagłady, Gregor i Klątwa Stałocieplnych, Gregor i Tajemne Znaki - pierwszy tom serii bardzo mi się spodobał, więc z chęcią poznam kolejne. [od wydawnictwa IU.VI]
38-40. Ekspozycja, Przewieszenie, Trawers - trylogia o Forcie, której pierwszy tom już za mną, ją się nie czyta, a pochłania, dziękuję Martynie za jej pożyczenie!
41-42. Prędkość ucieczki, Horyzont zdarzeń - dwa pierwsze tomy, tych których mi brakowało, by poznać wygrany trzeci tom, również dziękuję za nie Martynie.
43. Trzecia lokatorka - w maju przyszła do mnie siostra cioteczna pożyczyć książki do biologii i w zamian pożyczyła mi tę, gdyż wie, że uwielbiam Christie. Na razie czyta ją moja siostra ;)
44-45. Zaginięcie, Rewizja - pierwszy tom czyli Kasację widziałam w bibliotece, tych jednak nie było i znów pomocą służyła mi Martyna. Wielkie dzięki! <3
46. Tron z czaszek księga II - pierwszą niedawno również wypożyczyłam z biblioteki i nawet już zrecenzowałam, nie muszę więc zwlekać z czytaniem drugiego tomu.
47. Kochając Pana Danielsa - długo nie zastanawiałam się nad wypożyczeniem, Art&Soul było cudowne.
48. Arena 13 - czytałam inną serię autora o Stracharzu, więc z wielką przyjemnością przeczytać i tę, też z biblioteki.
49. Czerwona królowa - wypożyczyłam, by się dowiedzieć, z kim się zgodzę, ze zwolennikami, czy przeciwnikami serii.
50. Kroniki krwi - uwielbiam Akademię Wampirów, na drugą serię polowałam zajadle, ale wciąż ktoś wypożyczał, wreszcie się udało.
51. Grobowy zmysł - nie znam autorki, ale ma na swoim koncie wiele powieści, ta wydała mi się na tyle ciekawa, by zabrać ją do domu.
52-54. Ao No Exorcist #12, #13, #14 - pożyczyła mi je Kasia, ta sama, dzięki której popadłam w manię sportowych anime. Tak dawno nie czytałam Egzorcysty...
55-56. Mushishi #4, #5 - kolejne pozycje od Kasii, uwielbiam zamysł tej historii, tutaj brakuje jeszcze tomiku 3, a recenzję drugiego powinnam wstawić w tym lub kolejnym miesiącu,
57. Opowieść Panny Młodej #7 - cudowna kreska to domena tej serii, jednak ten tomik mnie nie zachwycił przedstawioną historią. Też od Kasii, dziękuję Ci!
58. Doctor Who - komiks, który dostałam jako dodatek do innego, od dawna chciałam się zapoznać z serialem, ale chyba zacznę od innej strony. Wszystkie komiksy kupiłam na targach.
59. Doctor Strange - musiałam się dowiedzieć czegoś o pierwowzorze filmu Marvela, którego tak bardzo wyczekuje.
60. Civil War- też dodatek do komiksu, zastanawiam się, co też skrywa.
61. The Amasing SpiderMan - ponoć najlepszy komiks na początek przygody z Marvelem, tak mi doradzono.
62-67. English Matters - efekt nowej współpracy, najnowszy numer już recenzowałam(klik!), a reszta czeka na swoją kolei [od wydawnictwa Colorful Media]
68. Świat na dłoni - dość często kupowana przeze mnie pozycja, ją również zrecenzowałam(klik!)
69. Świat tajemnic - skusiła mnie niska cena, ale nie polecam, są zdecydowanie lepsze magazyny, możliwe że napiszę coś więcej o tym numerze.
70. Pocisk - wygrana na FP czasopisma, od dawna chciałam się dowiedzieć, co też skrywa ten tytuł. Niezwykle cieszy też autograf Mroza na okładce.
________________________
Uff, dobrnęłam do końca. Nie spodziewałam się, że aż tyle tego wszystkiego się uzbierało. Niewielką część tych zdobyczy mam już za sobą, a powoli będę kroczyć dalej. Recenzje już też są już dodawane, więc moje opinie znacie. Działo się w maju, oj działo. ;)
Czytaliście któreś pozycje?
Czekacie na jakieś recenzje?
Pozdrawiam,
Patrycja.
O Jezusiku! Ależ dostałam oczopląsu! :D
OdpowiedzUsuńTroszkę się tego zebrało, wiem, wiem ;) Ale były targi książki, promocje w księgarniach i w ogóle... ;)
UsuńTen stosik nie ma końca... po prostu! Świetne nabytki! Parę książek z Twoich mam i ja... Czytałam "Miłość i kłamstwa" - podobała mi się. W moim wypadku także to było pierwsze spotkanie z twórczością tej autorki :)
OdpowiedzUsuńTo prawda wciąż robiłam nowe zdjęcia, wciąż coś nowego wpadało :D W następnym miesiącu na pewno będzie spokojniej ;)
UsuńPozdrawiam.
Woooooooow! :D Niesamowite stosy!
OdpowiedzUsuńAleż ogromne i fantastyczne stosiska! :D
OdpowiedzUsuńJestem pod wrażeniem! Tyle cudownych książek w jednym miejscu. :)
OdpowiedzUsuńTeż się skusiłam na Poldarka:) Za 15zł:) Nie wiem tylko kiedy go przeczytam:) Serialu też nie oglądałam, fajny?
OdpowiedzUsuńWow! Przeogromny stos! Część książek mam i planuję przeczytać, część chciałabym mieć :) Pozostaje mi życzyć Ci jak najwięcej czasu na czytanie :)
OdpowiedzUsuńCudowne widoki, zazdroszczę
OdpowiedzUsuńZaszalałaś! :) "Moje serce należy do Ciebie" oraz "Na krawędzi zawsze" mam i ja, ale marzę o "Balladzie o ciotce Matyldzie" i "Czerwonej królowej".
OdpowiedzUsuńMarzą mi się "Dziewczyna, którą nigdy nie byłam" i Mróz :)
OdpowiedzUsuńRzeczywiście ogromny stos :o ! A najlepsze jest w tym wszystkim to, że ja nic z tego stosu nie czytałam. Koniecznie to zmienię!
OdpowiedzUsuńPozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
Szelest stron - kilk!
Kobieto, kiedy Ty to przeczytasz? :D Bibliotekę mogłabyś założyć! :D
OdpowiedzUsuńŁo panie, ile tego jest XD to nie stoisk tylko stosidła :D Tylko zazdrościć.
OdpowiedzUsuńhttp://lekturia.blogspot.com/
MatkoCoToJestDlaczegoJaNieMamTyleKsiążek!!! Zazdrość mnie rozsadza od wewnątrz, może mogłabyś się podzielić częścią zdobyczy, co? ^.^ "Arisjański fiolet", wszystkie Mrozy, Riordany, Collinsy i "Silver" poproszę. Tyle książek...
OdpowiedzUsuńzaczarrowana
Hodder jest super, polecam ;)
OdpowiedzUsuńWow! Końca nie widać! ;) Przyjemnej lektury :)
OdpowiedzUsuńRzeczywiście gigantyczny stosik! Widzę dużo Ricka Riordana :) Ja sama postanowiłam wreszcie zabrać się za przygody Percy'iego i kupiłam pierwszy tom serii.
OdpowiedzUsuńJest co czytać;)
OdpowiedzUsuńArisjański fiolet i całą twórczość Pana Mroza czytałam, podobnie 3 pierwsze tomy Gregora. Interesuje mnie Silver, Przekroczyć granice, Byłaś moja, Siedem listów z Paryża, Ognisty pocałunek i Riordan. Miłej lektury :)
OdpowiedzUsuńZazdroszczę, z pewnością na brak książek do czytania narzekać nie możesz
OdpowiedzUsuńWow... nie wiem na czym oczy zawiesić ;P
OdpowiedzUsuńWidzę sporo ciekawych powieści - Metro 2033, Big Red Teqilla - te z chęcią bym Ci podebrała ;)
Pozdrawiam i oczywiście życzę przyjemnej lektury!
houseofreaders.blogspot.com
Tyle książek! I tyle Riodana, aż mi głupio, że wciąż żadnej jego książki nie przeczytałam...
OdpowiedzUsuńWow, ile książek...zazdroszczę :)
OdpowiedzUsuńSekret w ich oczach oglądałam i mnie nie powalił, ale może z tobą będzie inaczej :) Pozdrawiam /Klaudia
Wow, ile świetnych książek! Jest czego zazdrościć :D
OdpowiedzUsuńTyle wspaniałości ^^ Miłej lektury!
OdpowiedzUsuńCzytałam o Forście oraz o Chyłce i Zordonie, mam nadzieję kiedyś poczytać i o braciach Zaniewskich ;) A Rossa Poldarka obejrzeć w serialu :D
OdpowiedzUsuńTen komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńPiękne stosisko! Opposition, Na krawędzi zawsze - którego co prawda nie czytałam, ale hej - mam w planach. I to bliskich, bo w końcu mam na półce, a to znaczy, że jest progress w stosunku do poprzednich lat, kiedy jedynie polowałam na tę duologię. :D "Rossa Poldarka" i ja bym poznała - bo kocham serial i też mnie ciekawi jak się różni książka od wersji telewizyjnej.
OdpowiedzUsuńRiordana zawsze miło widzieć w stosikach, bądźmy szczerzy. :D
O rany, jakieś to "Na przekór nocy" małe! Szczerze, do tej pory wierzyłam, że to coś ma tak z ponad trzysta stron, a tu taka cienizna... No cóż.
Niestety odnośnie "Zamienionej" nie będę bezkrytyczna - nie znoszę tej serii, męczyłam ją jak cholera. Niemniej, mam nadzieję, że ty się przy niej lepiej bawiłaś. :)
Więcej Riordana! <3
Więcej ulubienic! Gier, Glines, McGarry <3
UWIELBIAM "Kroniki krwi". To moja ulubiona seria tej autorki <3
Pozdrawiam,
Sherry