Podsumowanie lutego 2019


Cześć Kochani!
Luty minął tak szybko, to chyba przez to że wreszcie miałam wolny miesiąc od uczelni. Nareszcie odpoczęłam, naładowałam akumulatory i nabrałam chęci do działania! Pomógł w tym zdecydowanie powrót do domu oraz krótki wyjazd do Zakopanego. A do tego możliwość wykrzyczenia się na koncercie Twenty One Pilots! To dopiero były emocje! Nieważne, że potem musiałam spędzić kilka godzin na dworcu czekając na pociąg... W tym roku od początku zajmuje się sprawami radia, zaczęłam  z nimi współpracę niedawno, trzeba się rozwijać, prawda? 

W lutym na blogu pojawiło się sporo nowych postów, na początku dla posty z zapowiedziami. Jeden dotyczący książek, filmów i seriali, a jeden tylko kpopu. Zapraszam do lektury: klik1! i klik2! Dodatkowo zrecenzowałam zimową płytę EXO - Sing for you i napisałam wrażenia z koncertu Twenty One Pilots, w cyklu Pozytywna niedziela! Po raz ostatni dodałam również wpis ze stosikiem, bo musiałam pokazać masę nowych książek, co bardzo przedłużyłoby ten post. Książki, które kupiłam lub otrzymałam po tym czasie znalazły się tu niżej. Jako że zaczęłam oglądać trzeci sezon Lost zlazła się na blogu recenzja drugiego sezonu, Chwila dla widza - LOST, wspominam tutaj o tym, gdyż nie mogłam podlinkować w części o serialach. Na koniec podlinkuję Wam jeszcze post z kpopowymi piosenkami z tego miesiąca - 2019 z kpopem



Przeczytane książki

1. Ocalenie Callie i Kaydena - Jessica Sorensen
2. Rozstrzygnięcie Callie i Kaydena - Jessica Sorensen
3. Korona ze stali - Valentina Fast
4. Geekerella - Ashley Poston
5. Nawet o tym nie wspominaj - Estelle Maskame
6. Dziewczyna z dzielnicy cudów - Aneta Jadowska
7. Uważaj na mnie - Abbi Glines
8. Outsiderzy - S.E. Hinton

Cel na ten miesiąc został wykonany. Przeczytałam 8 książek, tyle ile chciałam, miałam trochę czasu, jednak luty był krótszy. Jak widzicie wiele książek dostało już recenzje, reszta również napisana, ale pojawi się później. Wyczekujcie więc, nie będę się teraz rozpisywać.


Przeczytane komiksy

1. Save me rozdział 1-8
2. Ikigami tom 1

W tym miesiącu przeczytałam zdecydowanie mniej komiksów, zapomniałam też skończyć webtoon, który zaczęłam, ale zmienię to w marcu. Save me to cudo, nareszcie mogę odkrywać prawdę stojącą za teledyskami, jestem na bieżąco z czytaniem i wkurzające jest wydawanie tylko jednego rozdziału w tygodniu. Powiedziałam sobie jednak, że dwa kolejne wykupię dopiero w ostatnim tygodniu. Co do Ikigami to jest to jedna z tych historii, które mają dobry pomysł, jednak nie do końca porywają. Napiszę Wam więcej po skończeniu całej historii, ma tylko 3 tomy, więc nie będzie to trudne. 


Obejrzane programy

1. Code Name is: ATEEZ sezon I odcinek 2
2. EXO Ladder sezon II odcinek 6-25
3. Run BTS! odcinek 62-65
4. Idol Producer sezon II odcinek 3
5. Idol room sezon II odcinek 5-6 (38-39)

W tym miesiącu nie miałam wielkiej ochoty na oglądanie show, stąd zaledwie kilka odcinków za mną. Code Name is jednak przed koncertem w kwietniu będę chciała obejrzeć w całości. Trzeba będzie chłopaków poznać. Z Idol producer mam ten problem, że nie zżyłam się tak z chłopakami jak w pierwszym sezonie, nie potrafię ich rozpoznawać, stąd pewnie ten problem. Mój faworyt nie ma w ogóle czasu antenowego i to boli...  Idol Room ruszyło dopiero z nowym sezonem, stąd tylko kilka odcinków, ale teraz przez kilka tygodni będą występować zespoły, którym kibicuje. A Run i Ladder oglądam na bieżąco, uwielbiam.  


Obejrzane dramy

1. Romance is a Bonus Book odcinek 3-10 [Korea, romans, humor, 2019]
2. My Strange Hero odcinek 4 [Korea, tajemnica, romans, 2018-2019]
3. Flipped odcinek 1-2 [Chiny, romans, fantasy, komedia, tajemnice, 2018-2019]
4. My Love From the Star odcinek 17-21 [Korea, fantasy, tajemnica, romans, 2013-2014, skończone!]
5. Touch your heart odcinek 1-8 [Korea, romans, komedia, prawniczy, 2019]
6. Trap odcinek 1-2 [Korea, kryminalny, tajemnice, 2019]
7. The Guest odcinek 4-16 [Korea, kryminalny, horror, 2018, skończone!]
8.

Ojej, ojej, co też tu się stało... Trochę zaszalałam, ale nie dziwcie się, miałam dużo wolnego. Dwie skończone dramy, My Love From The Star już opisywałam, zaś recenzję The Guest mam już prawie skończoną. Zaczęłam też dwie nowe dramy z tego miesiąca, pisałam Wam o nich w zapowiedziach, jeszcze jedna czeka na rozpoczęcie, ale najpierw chciałam nadrobić rozpoczęte. The Flipped zaczęłam nawet nie wiem, dlaczego, ogólnie to jedna z niewielu chińskich dram, jakie oglądam. Przyjemna, ale bez szaleństw, trochę głupiutka. My Strange hero to jedna z tych dram, które kompletnie mi nie podchodzą, chyba porzucam na razie. Romance is a Bonus Book zaś to znów całkowicie mój klimat, czekam na zakończenie, po emocji ostatniego odcinka, o ile będę miała czas na uczelni, od razu dodam recenzję. 


Obejrzane seriale

1. TBBT sezon XII odcinek 14-16
2. Deadly class sezon I odcinek 2-3
3. Young Sheldon sezon II odcinek 14-16
4. Black Mirror sezon I odcinek 2-3 [skończone!]
5. Lost sezon III odcinek 1-7
6. One Day At a Time sezon I odcinek 3-13 [skończone!]
7. One Day At a Time sezon II odcinek 1
8. Miracle workers sezon I odcinek 1-2
9. Shameless sezon IV odcinek 1-9

W tym miesiącu w serialu nie stawiałam na nowości, a na nadrabianie odcinków seriali, które kiedyś zaczęłam i chciałabym skończyć. Dlatego właśnie obejrzałam w całości pierwszy sezon przezabawnego sitcomu One Day At a Time, wróciłam do czwartego sezonu Shameless, trzeciego sezonu Lost oraz skończyłam pierwszy sezon Black Mirror.  Poza tym wciąż na bieżąco oglądam The Big Bang Theory,Young Sheldon oraz Deadly class (z tym ostatnim się staram). Jedynym nowym serialem, który zaczęłam jest Miracle workers, polecam zdecydowanie, całkowicie inne spojrzenie na Boga. 



Obejrzane anime


1. My Little Monster odcinek 1-13 [romans, 2012, skończone!]
2. Hyouka odcinek 1 [detektywistyczne, szkolne, 2012]

Z anime w tym miesiącu nie zaszalałam, obejrzałam romans My Little Monster, który chciałabym dokładniej Wam opisać. Ogólnie historia przyjemna, jednak bez szaleństwa, ogląda się szybko, jednak powoli zaczyna nudzić. Hyouka zaś dopiero zaczynam, dam znać więcej jak będę chociaż w połowie. 



Obejrzane filmy

1. Zakochana złośnica [USA, romans, komedia, 1999]
2. Kolekcjoner [USA, thriller, 1997]
3. Nie otwieraj oczu [USA, thriller, sci-fi, 2018]

Jako że byłam w domu oglądałam czasem telewizję i tak właśnie obejrzałam pierwsze dwa tytuły. Zakochana złośnica to mój ulubiony film romantyczny dla młodzieży, naprawdę świetna historia, zabawna i z bohaterami, którzy nie są schematyczni. Kolekcjoner to film na podstawie książki, o czym dowiedziałam się od mamy, bo ją czytała, ogólnie tempo mi odpowiadało, jednak zakończenie wyszło znikąd i to jest wkurzające. Nie otwieraj oczu właśnie kończę. Historia trzyma w napięciu od samego początku... A do tego te dwie sfery akcji, raz jedna straszy, raz druga... Polecam! 


Nowe książki

Na koniec nowości na mojej półce. Bez pamięci oraz Zabójczyni i władca piratów kupiłam na wyprzedaży, za obie dałam 11 zł. Kupiłam też kolejny tom z kolekcji Kinga. Do recenzji dotarły do mnie jeszcze trzy książki: Kółko się pani urwało od wydawnictwa WAB, premiera dopiero 4 kwietnia, wczoraj zaś premierę miało nowe wydania Strażnika od Pauliny Hendel. Od Media Rodzina dostałam również ich nowość STAGS


Dajcie znać jak Wam minął miesiąc, co przeczytaliście/obejrzeliście. Powiedźcie też, co powinnam pierwsze przeczytać z nowych książek. 

Komentarze

  1. W tym miesiącu poszalałam, bo obejrzałam aż 4 filmy - Kler, O psie, który wrócił do domu, Planeta Singli 3 i Mia i biały lew. Przeczytałam też 12 książek, więc nie jest źle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo produktywny miesiąc miałaś <3
    // Iza

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie 13 książek, jak nigdy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję świetnych wyników :) Ja luty zakończyłam z pięcioma przeczytanymi książkami, czyli mogło być lepiej, ale nie narzekam :D Zazdroszczę ci, że tyle oglądasz :O Ja to jak jeden film obejrzę w ciągu miesiąca to sukces :D "Shameless" mam wielką ochotę zacząć, ale zawsze odkładam go na później. Sama wkręciłam się w "CSI kryminalne zagadki.." i tu ogląda Miami i Nowego Jorku :D Moja kryminalna dusza uwielbia te klimaty, w szczególności pracę patologa medycznego, więc te seriale to strzał w dziesiątkę :)
    Życzę równie udanego marca :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)