Moja książkowa jesień

Witam,
23 września za nami, jesień pewnym krokiem wkroczyła w nasze polskie realia. ;) Wydawnictwo Feeria Young, jak pewnie doskonale słyszeliście, zorganizowało konkurs dla blogerów. :) Zachęcają w nim do opublikowania swojej własnej, niepowtarzalnej listy książek idealnych na jesień. :D
W moim życiu znajdzie się wiele powieści, do których wracam, które czytam wielokrotnie lub które ubóstwiam tak mocno, że zachwycam się patrząc już na samą okładkę. ;) Selekcja z mojej ukochanej listy było zajęciem wyczerpującym, ale jeśli trzeba to trzeba, czas na trzy książki, których bohaterowie okazali się tak się silni, że dokonali prawie niemożliwego i przeszli mój morderczy sprawdzian!



By wybrać najlepsze książki, poddałam je ciężkim zadaniom, musiały poradzić sobie z wymagającymi konkurencjami, tylko nielicznym się to udało. Zabójczy poligon przeszło trzech szczęśliwców!

Źródło

Zadanie pierwsze - czołganie się w błocie
Zwycięzca: Percy Jackson z powieści "Złodziej pioruna"

Na zdjęciu widzicie jednego z pokonanych zawodników, którego umieściłam w kadrze... No cóż, Percy nie miał żadnych problemów z przejściem tego zadania. Dzięki wodnym mocom swego ojca Posejdona, półbogowi nie były straszne żadne mokre przeszkody! Bohater Ricka Riordana wykonał zadanie nie tylko najlepiej, ale i w rekordowo szybkim czasie, jednak czemu tu się dziwić, przecież stwierdzono u niego ADHD. ;)


Źródło

Zadanie drugie - strzelanie do celu
Zwycięzca: Katniss Everdeen z powieści "Igrzyska Śmierci"

Początkowo jak to ona stała z boku, obserwowała, ale kiedy dostała w rękę łuk całkowicie się zmieniła. Skupiona patrzyła w cel i na trzy strzały wszystkie trafiła w sam środek. Peeta był tak zachwycony, że biegnąc ją wycałować przewrócił stojących obok zawodników. Katniss wygrała, bezapelacyjnie! Kolejny raz jednak nie można było się dziwić, dzięki Suzanne Collins - autorce książki, dziewczyna w końcu strzela od najmłodszych lat!

Źródło

Zadanie trzecie - walka wręcz
Zwycięzca: Cat Crawfield z powieści "W pół drogi do grobu"

Cat - półwampirzyca - od zawsze chciała zabijać wampiry, by tego dokonać musiała się wiele nauczyć, wśród ludzi nie ma jej równych, a i wiele wampirów musi liczyć się z jej prawym sierpowym... Przekonał się o tym nie jeden krwiopijca! Jeaniene Frost, podarowała jej jednak nie tylko, umiejętności walki, ale również mocny charakterek i niezwykle cięty język. Uważajcie więc, jeśli nie dościgną Was jej pięści, to trafiające w sedno komentarze na pewno. ;)

Post powstał w ramach akcji #jesienzfeeria
 Zapraszam do udziału w wydarzeniu na facebooku.
Polubcie też  fanpage wydawnictwa - czeka tam wiele konkursów!

Komentarze

  1. Chcę przeczytać Percy'ego Jacksona, niestety w bibliotece ciężko jest teraz dostać tę książkę, jestem chyba ósma w kolejce oczekujących.. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wierzę, że przy Jeaniene Frost, nie wspomniałaś o Bonesie! :D Jak ty to zrobiłaś?! :D
    W każdym razie, wybór Percy'ego oczywiście popieram i to z całą stanowczością. Rick Riordan to mój bohater, jego historie są idealne. :)
    Ja osobiście, do Igrzysk boję się powrócić, bo gdy czytałam je te parę dobrych lat temu, to wywołały takie emocje, że nie jestem pewna, czy w tej chwili miałabym siłę, by się z nimi mierzyć. :o
    No i pani Frost... Idealna na poprawienie nastroju. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam dać Cat szansę na wykazanie się samodzielnie, silna dziewczyna, da radę! ;)
      Ja powrót do Igrzysk mam w planach od dobrych dwóch lat(czytałam też coś ok. 5 temu) i wciąż mi nie po drodze, może to zestawienie mi pomoże. ;)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Koniecznie muszę przeczytać serię Frost :) Wszystkie trzy tomy już na mnie czekają. Wybrałaś naprawdę intrygujące lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Forma w jakiej przedstawias swoje typy - SUPER!:)
    Nie czytałam ani jednej z tych książek, ale kupę lat przede mną, na pewno nadrobię!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre wybory i wierzę, że walka była zażarta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie czytam IS i Katniss jest po prostu najlepsza :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, super te konkurencje :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł z tymi konkurencjami 😂😂
    pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej interesuje mnie pierwsza seria. Muszę w kocu się z nią zapoznać. Collins bardziej wolę serię o Gregorze, czyli jej debiutancki cykl.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tego zestawienia kojarzę tylko "Igrzyska Śmierci" i chętnie bym kiedyś do nich wróciła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgodzę się z 2 i 3 punktem, fenomenu pierwszego nie rozumiem :)
    Ale Frost pisze wyśmienicie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę się przyznać, że nie czytałam żadnej z tych książek, ale te konkurencje są bardzo ciekawe ;) Mam w planach "Igrzyska śmierci", ale nie wiem jeszcze kiedy w końcu zrealizuje moje postanowienie i to przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dwie pierwsze sama chętnie wybiorę do ponownego przeczytania :) A z trzecią chętnie się zapoznam!
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. "Złodziej pioruna" nawet mi się spodobał, mimo początkowego, niepokojącego podobieństwa do HP

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę w końcu ,,Igrzyska Śmierci" przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)