Stosik #48



Cześć,
dziś jak doskonale widzicie przychodzę do Was ze stosikiem. Książek od 10 lipca, kiedy pojawił się poprzedni, już trochę do mnie przyszło, więc serdecznie zapraszam Was na zdjęcia, a także krótki opis.




 1. Jak powietrze - pierwsza polska powieść NA, już za mną, moje wrażenia mogliście czytać tutaj - klik! [od wydawnictwa OMGBooks]
2. Ocal mnie - trzeci tom serii Sea Breeze, doskonale znacie moją opinię, pisałam o książce tutaj - klik! [od wydawnictwa Pascal]
3. Ukryta Łowczyni - jak ja uwielbiam tę powieść, tego dowiecie z recenzji - klik! [od wydawnictwa Galeria Książki]
4. Epidemia - zacznę ją czytam, mam nadzieję, jeszcze przed premierą [od wydawnictwa Feeria Young]
5. Żywopłot - zachęcił mnie opis tej pozycji, zobaczymy jak ma się wnętrze [od wydawnictwa Smak Słowa]
6. Ulubione momenty - powieść, którą dostałam od wydawnictwa w prezencie, zastanawiam się, kiedy ją przeczytam [od wydawnictwa Media Rodzina]
7-8. Slow Burn i Sweet Ache - Pani z wydawnictwa zaproponowała mi lekturę i postanowiłam spróbować, dość dobre opinie czytałam, więc się zdecydowałam, Slow burn już czytam. [od wydawnictwa Editio]
9. Miasto cieni - od dawna chciałam poznać kontynuację, a teraz będę miała okazję, jeszcze przed filmem w kinie [od wydawnictwa Media Rodzina]




10. The boy - kolejna pozycja, tym razem filmowa, o której moje zdanie już znacie - klik! [od empik.com]
11. Wszystko zostanie w rodzinie 1/2 - komedie oglądam dość często, ta była niezła - klik! [od empik.com]
12. Giba w punkt - kocham siatkówkę, emocje z olimpiady rozładowuje poczytywaniem tej pozycji, na razie jestem w połowie [od taniaksiazka.pl]
14. Błąd - pierwszy tom mnie zaczarował, wręcz się w nim zakochałam, ten poznam niedługo [od taniaksiazka.pl]
15. Dusza cesarza - moją opinię już znacie - klik! [od wydawnictwa taniaksiazka.pl



 16. Gildia magów - nie mogłam odpuścić tak ładnego wydania książki, którą tak uwielbiam. Chciałabym zebrać je wszystkie, kurcze, to brzmi jakbym zbierała pokemony... [kupione w kiosku]
17. Promyczek - musiałam poznać  tę powieść, wszystko przez masę pozytywnych recenzji. Niestety po lekturze liczyłam na więcej, to była niezła historia, ale miała pewne wady, o których chciałabym więcej napisać. [kupione na swiatksiakzi.pl]
18. Powietrze, którym oddycha - nie mogę się doczekać lektury, Cherry zawsze potrafi wywołać u mnie huragan emocji, a do tego ten opis... Ja nie mogę... :P
19. Remedium - tom kupiony, gdyż do recenzji dostałam drugi, a okazało się, że historia jest kontynuacją, chciałam poznać, więc przyspieszony zakup tym bardziej mi odpowiada, w niedzielę zaczynam czytać.
20. Chciwość - prezent od Martyny z bloga Recenzje Kiti, na razie mam na półce wszystkie książki Guzowskiej, żadna nieprzeczytana...
21. 1001 obrzydliwych obrzydliwości - kolejny prezent od Martyny, mnie tytuł interesował, od kiedy o nim usłyszałam, Martynie się nie spodobał, a mnie nie zachwycił, mimo to czytało się go szybko.



22-23. Głowa Niobe, Wszyscy ludzie przez cały czas - powieści Guzowskiej, które kupiłam w biedronce(no jedną kupiła Martyna), brakowało mi ich na półce, teraz mam całą serię, tylko czytać. [kiermasz w biedronce]
24-26. Królewski wygnaniec, Krew tytana, Gniew króla - prawdopodobnie w zeszłe wakacje czytałam tom pierwszy pożyczony od znajomej, a teraz mam całą trylogię i to w cenie niższej niż jedna książka. Z chęcią kontynuuje czytanie [kiermasz w biedronce]
27. Wyśnione miejsca - tej pozycji nie ma na liście, ale czytałam ją jako ebook, a opinię przedstawiłam tutaj - klik!


I jak Wam się podobają pozycje?
Czytaliście? Polecacie? :)
Pozdrawiam,
Patrycja

Komentarze

  1. O jejku, ile książek! :D
    http://lowczyniksiazekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ocal mnie mnie ciekawi, a Chciwość i 1001 obrzydliwych obrzydliwości już czytałam, jak zapewne wiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z całej listy to kojarzę jedynie Sandersona. Choć ten pisarz nie przypadł mi do gustu, to życzę miłego czytania nie tylko jego książek, ale i innych :)
    Pozdrawiam,
    http://www.sekretny-trop.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłej lektury! Książkę Guzowskiej najchętniej bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kiermasz książki w Biedronce był świetny :) Sama skusiłam się na dwie pozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety, ale nic z tego stosiku nie jest mi znane. Jednak o niektórych książkach "słyszałam" wiele pozytywnych opinii.

    OdpowiedzUsuń
  7. No, coś bym tu dla siebie znalazła. Ale ze mnie gapa! Nie załapałam się na te cudowne promocje książkowe w biedronce :C
    Pozdrawiam cieplutko,
    gabRysiek recenzuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Spory stosik, jest czego zazdrościć :D Bardzo ciekawi mnie "Promyczek" oraz "Jak powietrze" ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe zdobycze. Niektóre z tych książek miałam już przyjemność czytać. I też mam w planach ,,Powietrze, którym oddycha''.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, jaki piękny stos *.* Co prawda nie miałam jeszcze okazji czytać żadnej z wymienionych w nim książek, jednak kilka pozycji wyjątkowo mnie zainteresowało ;)

    Pozdrawiam serdecznie ^^
    ksiazki-bez-tajemnic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tych książek czytałam tylko "Chciwość".
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo tych książek, aż milo się patrzy. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)