Kalendarz adwentowy #2, Indygo - RM, porządki i trailer TXT do The Name Chapter

 


Czeeeeeeeeść!


Na razie idzie mi nieźle, właśnie zaczynam 2 post. Podczas pisania towarzyszy mi słuchanie nowego albumu RMa - Indygo. Pierwszy raz słuchałam go rano, wywołał we mnie wiele emocji. Aranżacja, dobranie artystów współpracujących jest niesamowite. Oczywiście album zamówiłam, więc dłuższą recenzję na pewno (o ile wciąż będę zmotywowana) Wam tu przedstawię. Napiszę tylko, że Yun podczas pierwszego przesłuchania wywołał u mnie łzy, zaś Change pt.2 najbardziej zaskoczyło. 

Poza tym dzień przebiegł mi niesamowicie szybko, do pracy poszłam chwilę po 7, zaś wyszłam po 16, wciąż z masą rzeczy do zrobienia w poniedziałek. Po powrocie zaraz musiałam wyjść, bo oddawałam Midsummer TXT z ostatniego grupowego zamówienia. Zostało mi jeszcze 3 przekazania, dodatkowo przekazać muszę także photoobok JK, magazyny BAZAR z sesją TXT, a także DICON Yoongiego... Ogólnie w tym roku zrobiłam masę zamówień grupowych, z których największym przedsięwzięciem było zamówienie na mini album TXT, Minisode. W tym roku na szczęście już tylko Seasong Greetings, by zacząć kolejny rok z albumem i DICONami TXT, które dobierają docierają statkiem do Polski...

Poza albumem RMa i MV do piosenki Wild Flower, ukazało się kolejne MV piosenkarki BIBI - Blaze, którą uwielbiam. Teledysk jest niesamowity, po raz kolejny... Ta dziewczyna nie ma złych piosenek, naprawdę. Cały album jest genialny! Poza tym oczywiście pojawił się trailer TXT. Tommorow x Together to mój ukochany zespół, uwielbiam ich, ale przyznam się, że GBGB, czyli ich najnowszy title, który promowali, był lekkim zawodem. Znudził mi się niesamowicie szybko. JEDNAK trailer zapowiada zmianę konceptu, magiczny, zamknięty w Nibylandii koncept, w którym można się zatracić, liczę na wiele dobrego... 


Ostatni aspekt, który dziś mnie zajmuje to sprzątanie, które będzie kontynuowane pewnie i jutro. Bowiem w tym tygodniu to moja kolej sprzątania mieszkania. Mimo to więcej na razie stworzyłam bałaganu przekładając wszystko z półek na podłogę i robiąc pranie... No cóż, bywa i tak. Ponadto częściej zerkam na monitor, bo włączyłam "Wednesday" i właściwie oglądam już drugi odcinek. Planuje również skończyć i nowy odcinek Run BTS, no bo ich uwielbiam. Jutro napiszę Wam, co ostatecznie udało mi się obejrzeć, zrobić po napisaniu postu. 

さ よ な ら! 

Patrycja!   

Komentarze

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)