Pozytywna niedziela: Spotkanie z Mrozem


Hej,
dziś post, do którego zbierałam się do napisania od środy, kiedy to spotkanie się odbyło. Dwa dni wcześniej Martyna z bloga Recenzje Kiti powiedziała mi, że w warszawskim empiku ma pojawić się Remigiusz Mróz, od tego czekałam z niecierpliwością na spotkanie i szybko zaczęłam czytać leżącą na półce książkę autora, głupio by było przyjść z chociaż nierozpoczętą...

Spotkanie

Oczywiście zajęła na uczelni musiałam skończyć późno, więc wszystko wyszło na biegu, na spotkanie dotarłam zaraz przed rozpoczęciem. Właściwie pierwsza część to była rozmowa z autorem prowadzona przez dziennikarkę radia ZET, później były pytania od fanów i złapałam na nich spoiler, jednak sama sobie winna przyszłam bez poznania wszystkich powieści autora... Dopiero zaczynałam czytać Kasację, a pytanie dotyczyło Immunitetu...

Lekko zestresowana

Ogółem jednak spotkanie dotyczyło premiery tego dnia, nowej serii autora i to do niej w szczególności miały być kierowane pytania. Prowadzona wciąż zachęcała do pytania o tę serię, jednak nieuniknione były pytania dotyczące poprzednich książek, których autor wydał już 17(z najnowszą). Za mną zaledwie 6, ale czytam dalej i coraz bardziej się wciągam :)

Obie przeczytane już, jedna dokończona dzisiaj :D

Ostatnią częścią, jak się pewnie domyślacie, było podpisywanie książek i krótkie pogawędki. Autor miał niesamowitą cierpliwość, rozmawiał ze wszystkimi, mnie powiedział odrobinę o nowym wydaniu Chóru zapomnianych głosów, które poznałam jako pierwsze z jego twórczości. Największym zaskoczeniem spotkania była informacja, że w szufladzie autor ma jeszcze ok. 20 książek ;) No to czekamy :D

Przy okazji, jeśli autor trafi dziś na ten post, to wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!


PS. Następnie spotkanie na jakie się wybieram to to z Alkiem Rogizińskim, jeszcze nie wiem, gdzie, ale postaram się dotrzeć :)

Komentarze

  1. Bardzo dobry pisarz, uwielbiam jego książki. Aktualnie czytam "Wotum nieufności" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówiłam SB na urodziny :-) A Tb jak się podoba?

      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Ja w lutym wybiorę się pewnie na swoje pierwsze spotkanie - z Kossakowską ;) A co do urodzin tegoż pana - nie powiem, zdziwiłam się, gdy zorientowałam się ile lat dziś kończy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z autorką jest pod koniec stycznia, ale ja mam sesję :'( kolejnym problemem jest to, że nie czytałam książek jej jeszcze :-| Miłego spotkania :-D

      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Super, ja jeszcze niestety nigdy nie miałam okazji uczestniczyć w spotkaniu autorskim. Co do p. Mroza, już od dawna planuję się zabrać za coś z jego twórczości :)

    Pozdrawiam
    I feel only apathy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie polecam, warto poznać :-)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Sama chętnie bym się wybrała na spotkanie autorskie z panem Mrozem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 20 książek w szufladzie? No, Mróz naprawdę jest bardzo płodnym autorem :D
    Ja właśnie zaczynam "Kasację", to jego pierwsza książka jaką zamierzam przeczytać, ciekawa jestem jak mi się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj poznałam, niezły początek serii.

      Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Remigiusz Mróz to jeden z tych pisarzy, których twórczość baaardzo chcę poznać, a wciąż jakoś nie miałam okazji. Obiecałam sobie, że w tym roku to się zmieni i wreszcie sięgnę po jakąś jego powieść :D Ogólnie z tego co słyszę, naprawdę warto czytać jego książki, no i o samym autorze czytałam już wiele miłych rzeczy. Tak więc gratuluję, że udało Ci się być na spotkaniu :)
    Pozdrawiam,
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co do twórczości i autora się zgadzam i polecam :-)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Bardzo chciałabym poznać wreszcie twórczość tego autora, bo bardzo mnie ona zaciekawiła. Już od dawna się za to zabieram i w tym roku musi się udać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plany na 2017? Znam to doskonale, powodzenia.

      Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Widzę, że spotkanie z Mrozem się udało. Super. Masz teraz wspaniałą pamiątkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, dużo pozytywnych myśli :-)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Strasznie Ci zazdroszczę, ale w tym roku chętnie sama wybiorę się na kilka spotkań autorskich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli coś jest w Twoim mieście powinnaś brać udział :-)

      Pozdrawiam.

      Usuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)