Fantastyczne zwierzęta galeria postaci, Fantastyczne zwierzęta. Fantastyczny przewodnik po filmie - Michael Kogge

Poznać po filmie

Końcówka zeszłego roku upłynęła mi pod znakiem Harry'ego Pottera. Przeczytałam ilustrowane wydanie Komnaty Tajemnic, poznałam Przeklęte dziecko, obejrzałam nowy film z uniwersum, a także zapoznałam się z dodatkami do niego. Dziś chciałabym napisać Wam właśnie o tych ostatnich. 

W jednej recenzji, odrobinę porównawczej, pokażę Wam dwie książeczki, które zostały wydane i na pewno spodobają się niejednemu fanowi Harry'ego Pottera. Pierwszą z nich jest Galeria postaci, która opowiada, jak sam tytuł wskazuje, o postaciach z filmu, druga zaś Fantastyczny przewodnik po filmie to skrótowe ukazanie wydarzeń, które miały miejsce w filmie. Obie pozycje zostały stworzone przez Michaela Kogge.
Na wstępie powiem, że filmem, może nie byłam zachwycona, ale z seansu wyszłam z masą pozytywnych myśli i szczęśliwa z powrotu do magicznego świata, mimo że całkowicie innego. Newt mnie zauroczył, a wszystkie jego zwierzęta chciałabym dokładniej poznać. 

W obu pozycjach brakowało mi właśnie opisu tych zwierzaków, krótkie wspomnienie to dla mnie za mało, jednak patrząc na tytuły mogłam się spodziewać, że nie będą skupiały się one na fantastycznych istotach, ale jednak na bohaterach ludzkich, magach i niemagach, bo i takich przecież mamy. 

Jeśli zaś chodzi o tę kwestię to w obu przypadkach nie mogę mieć zastrzeżeń, gdyż postaci zostały opisane drobiazgowo, choć zaraz po seansie informacje te nie były dla mnie nowością, to mam plan, by przed premierą drugiej części sięgnąć po obie pozycje, przypomnieć sobie, co działo się właśnie w tej części i dzięki temu na seans kolejnego filmu iść bez zastanawiania się, co tam się właściwie działo.

Pozycje są do siebie podobne, a mimo to znaleźć można w nich pewne różnice. Galeria postaci zawiera dużo więcej zdjęć, jest bardziej kolorowa, a ostatnie kilka stron to niesamowite mini plakaty, które z chęcią powiesiłabym na ścianie i które przeglądałam kilka razy. Moja mama orzekła, że ta pozycja jest ładniejsza. Nie dziwię jej się, gdyż ma ona grubą okładkę i naprawdę wygląda niesamowicie. 

Język obu publikacji jest zbliżony, niezwykle łatwy, czasem wydawało mi się, że skierowany do dzieci, więc na pewno sprawdzi się jako prezent dla ucznia podstawówki zafascynowanego światem czarodziejów.  

Galeria postaci i Fantastyczny przewodnik po filmie to pozycje skierowane do oglądających film Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć, polecam go osobom, które chcą przypomnieć sobie fabule, ponownie pośmiać się z minionych scen, które dzięki zdjęciom szybko wracają. Jesteś fanem Harry'ego Pottera, chyba powinieneś spróbować. 
Ocena Galerii Postaci: bardzo dobra [5/6]
Ocena Fantastycznego przewodnika po filmie: średnia [3/6]

Za możliwość lektury dziękuję wydawnictwu Media Rodzina!

Autor: Michael Kogge
Tom: -
Wydawnictwo: Media Rodzina
Ilość stron:  144, 96
Cena: 35zł,  19zł
Data przeczytania: 2016-12-23
Skąd: własna biblioteczka

Komentarze

  1. Nie sięgnęłabym, ale żaden ze mnie fan ;) Filmu jeszcze nie widziałam, poza tym po prostu szkoda byłoby mi pieniążków XD
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam filmu, więc na razie nie skuszę się na tę pozycję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam jak byłam zafascynowana światem Harry'ego Pottera, a teraz... jakoś mi to minęło. Nie ogląłam Fantastycznych Zwierząt i jakoś mnie do tego nie ciągnie więc pewnie po książki te nie sięgnę szybko :c

    Pozdrawiam cieplutko ♥
    http://sleepwithbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Film był boski! Czekam z niecierpliwością na scenariusz wydany przez Media Rodzina ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)