Wyniki I części Maratonu Książkowego

Witam,
wczoraj przez problemy techniczne nie udało mi się dodać zdjęć losowania. Dziś jednak próbowałam to zrobić do skutku, więc wszystkich zainteresowanych zapraszam do dalszej lektury. ;)



Każdemu z uczestników pod jego zgłoszeniem przyporządkowałam numer.Widoczny poniżej screen przedstawiania numer zwycięzcy, by było więcej zabawy musicie sami sprawdzić, kim jest szczęśliwiec. ;)
Link do posta konkursowego: klik!


Serdecznie gratuluję tej osobie i proszę ją o kontakt mailowy w czasie 5 dni(po 5 sama napiszę do tej osoby, ale to będzie dla niej ostatnia szansa, 24h, potem losuję kolejną osobę.). ;)

Gratulacje! 

Mam też informacje na pocieszenie, dla tych którym się nie udało. Niedługo rusza kolejny konkurs. :D Jeszcze kilka dni i zapraszam na drugą edycję maratonu. ;)

Pozdrawiam. 

Komentarze

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)