Stosik #35
Wakacje, niech już będą wakacje, wakacje...
...już są, a co to znaczy? To oznacza duuużo czasu na czytanie, a tym samym przymus zakupu dużej ilości książek. ;) Chciałabym Wam zaprezentować kilka zdobyczy, które trafiły do mnie od czerwca do teraz. Zebrało się tego trochę, więc życzę przyjemnej lektury. ;)
Wszystkie pozycje przedstawię od góry:
6. "Mały książę" - to moim zdaniem jedna z najpiękniejszych lektur i żal nie mieć jej na półce, na pewno nie raz do niej wrócę [biedronka]
12. "Wpadki i wypadki Josephine F." wygrałam ją dość niespodziewanie, nawet zapomniałam, że się zgłosiłam, jednak po przeczytaniu jestem nią zawiedziona, to nie była nowa, francuska Bridget Jones, oj nie... Recenzja [wygrana na FP Książkowe Wyliczanki]
18. "Królowa Tearlingu" - to moja pierwsza pozycja, która trafiła do mnie, dzięki współpracy z Galerią Książki, cieszę się, że była to tak przyjemna lektura. Nie mogę doczekać się kontynuacji, wiem, że będę musiała trochę na nią poczekać, dopiero styczeń 2016. [link do recenzji]
22. "Orange 4" na ten tomik czekałam długo, oj długo, trochę nie pamiętam, co działo się w poprzednim, ale jestem zakochana w serii, więc zaraz wszystko sobie przypomnę.
26. "Kuzynki" - przeczytałam niedawno, oczarowała mnie, tytułowe bohaterki są tak oryginalne, że nie sposób przejść obok nich obojętnie, a do tego fabuła łączy w sobie elementy fantastyki i technologii. ;) Świetna, świetna, świetna. :)
27. "Żaba" - czytanie Jeżycjady trwa, powieść już za mną, wywołała u mnie wiele śmiechów i radości, mi nadal styl autorki się podoba. ;)
28. "Morderstwo nad kanałem" było to moje najmniej przyjemne spotkanie z Christie, taki mały błąd w sztuce, wybaczam.
29. "Czarna polewka" jak się okazało tom, który już czytałam, mimo to spodobał mi się, kilka razy się zaśmiałam, ale dziadek Borejko przesadzał, naprawdę!
30. "Pani McGinty nie żyje" to jedyna książka z bibliotecznych wciąż nie przeczytana, ostatnie spotkanie z Christie trochę zniechęciło mnie do kryminałów, ale tu występuję Poirot, więc na pewno będzie wspaniale.
...już są, a co to znaczy? To oznacza duuużo czasu na czytanie, a tym samym przymus zakupu dużej ilości książek. ;) Chciałabym Wam zaprezentować kilka zdobyczy, które trafiły do mnie od czerwca do teraz. Zebrało się tego trochę, więc życzę przyjemnej lektury. ;)
Kupione w empiku (ostatnio mają świetne wyprzedaże) |
1. "Korona w mroku" - od dłuższego czasu chodzi za mną ta seria, a skoro znalazłam na wyprzedaży tom II, postanowiłam skorzystać, teraz tylko szukać pierwszego.
2. "Nomen Omen" - zostałam zachęcona do autorki i książki, dzięki recenzjom, które były niezwykle pozytywne, większość zachwala serie, szkoda nie kupić...
3. "Brudny świat" - kolejna pozycja, do której wręcz zostałam zmuszona pozytywnymi opiniami, co też one robią z ludźmi. Dobre rekomendacje i wyprzedaże to po prostu złe połączenie!
4. "Czerwone jak krew" - tytuł, opis, okładka, recenzje tu zachęca wszystko, szkoda jednak było mi wydać tyle pieniędzy(cena okładkowa) na serię, ale gdy trafiłam przecenę, to zupełnie inna kwestia.
5. "Reguła dziewiątek" - to już spontaniczny zakup, dorzuciłam do jednego z koszyków empikowych.
Zakupy ze Świata Książki i Biedronki |
7. "U martwych w Dallas" - to drugi tom serii, ale tylko ten był, pierwszy jest chyba słabo dostępny, ale zapoznam się w wakacje z ebookiem i zabiorę się za dalszy ciąg, oczywiście o ile mi się spodoba. Wspominałam już, że uwielbiam długie serie? [biedronka]
8. "Caine. Czarny Nóż" - zaintrygował mnie opis, szkoda tylko, że zgarnęłam trzeci tom... [biedronka]
9-10. "Ostrze Tysheffe" (część I, II), książki znalazłam w bardzo atrakcyjnej cenie, a musiałam dokupić do trzeciego tomu. Teraz tylko jedna książka i będę mieć komplet [świat książki]
11. "Białe jak śnieg" - tym razem niesamowicie interesująca oferta w sklepie internetowych zachęciła mnie do zakupu kolejnego tomu, tym oto sposobem w jednym miesiącu kupiłam dwa, prawie w tym samym czasie... [świat książki]
Czas na książki z różnych źródeł, takie których nie kupiłam, większość nawet wygrałam. |
12. "Wpadki i wypadki Josephine F." wygrałam ją dość niespodziewanie, nawet zapomniałam, że się zgłosiłam, jednak po przeczytaniu jestem nią zawiedziona, to nie była nowa, francuska Bridget Jones, oj nie... Recenzja [wygrana na FP Książkowe Wyliczanki]
13. "SMS z zaświatów" - wygrałam na blogu Niki, miałam dostać inną książkę, ale był problemy z wysłaniem jej przez autorkę. :(
14. "Słoneczna dolina" - niespodziane losowanie na FP autora, zaskoczenie totalne, szczególnie, że tylu fanów startowało w konkursie. To może być niesamowita lektura na letnie noce...
15. "Ogar Boga" - również trafiła do mnie z konkursu na blogu, opisywałabym w nim moje wyobrażenie tytułowego stworzenia. ;) Obym jednak się pomyliła. :P
16. "Co, jeśli" trafiło do mnie, dzięki organizowanego na stronie Blask Książek booktourze, recenzję już znacie [link], więc wiecie, co o niej sądzę.
17. "Tajemnice Ali" powiem Wam szczerze, że brakowało mi małych plotkar, PLL uwielbiam, świetna, tajemnicza seria, dobrze, że dzięki wymianie znów będę mogła wczuć się w ich sytuacje.
Powieści od wydawców |
19. "Collide" - moja pierwsza przedpremierowa książka jak również recenzja, to miłe uczucie przeczytać coś przed innymi, a do tego takie świetne "coś". [opinia]
20. "Gra o tron i filozofia" jako fanka G.R.R. Martina i jego PLiO, nie mogłam przejść obojętnie.
21. "Nowoczesna czarodziejka" - książka, którą skończyłam wczoraj, była naprawdę oryginalna i nie mogę doczekać się, kiedy napiszę Wam o niej więcej. ;)
Pożyczone od znajomych |
22. "Orange 4" na ten tomik czekałam długo, oj długo, trochę nie pamiętam, co działo się w poprzednim, ale jestem zakochana w serii, więc zaraz wszystko sobie przypomnę.
23. "Ao No Exorcist 11" - również wyczekiwana przeze mnie pozycja, nie wyobrażam sobie, bym porzuciła serie bez jej dokończenia... Uwielbiam przygody Rina i reszty Egzorcystów.
24. "Magia krwi" - rekomendowana przez koleżankę z klasy, iż to jedna z jej ulubionych książek, nie mogłam odmówić i nie przeczytać.
25. "Złodziejska magia" - Trudi Canavan uwielbiam, więc na to książka była jedynie kwestią czasu, pożyczyła mi ją ta sama koleżanka, co wyżej, nie martwcie się, ja tez jej coś dałam na wakacje.
Podróże do biblioteki |
27. "Żaba" - czytanie Jeżycjady trwa, powieść już za mną, wywołała u mnie wiele śmiechów i radości, mi nadal styl autorki się podoba. ;)
28. "Morderstwo nad kanałem" było to moje najmniej przyjemne spotkanie z Christie, taki mały błąd w sztuce, wybaczam.
29. "Czarna polewka" jak się okazało tom, który już czytałam, mimo to spodobał mi się, kilka razy się zaśmiałam, ale dziadek Borejko przesadzał, naprawdę!
30. "Pani McGinty nie żyje" to jedyna książka z bibliotecznych wciąż nie przeczytana, ostatnie spotkanie z Christie trochę zniechęciło mnie do kryminałów, ale tu występuję Poirot, więc na pewno będzie wspaniale.
Przeczytałam na razie tylko 9 pozycji, jednocześnie dużo i mało. Mam w czym wybierać. :)
Znacie któreś tytuły, czytaliście? Które z nieprzeczytanych mi polecacie?
Pozdrawiam,
Patrycja
Ogrooomny ten stos! A ja nie czytałam żadnej z nich! Słyszałam że Collide jest mega mocne :)
OdpowiedzUsuńNiesamowicie zazdroszczę "Collide" <3
OdpowiedzUsuńObłowiłaś się w świetne powieści ;) Sporo tego, ale też sporo czasu. Na pewno nie będziesz się nudzić. Czekam na recenzje.
OdpowiedzUsuń"Kuzynki" były świetne, czekam też na Twoją opinię o kolejnych tomach Jeżycjady. I trochę zazdroszczę wydania "Królowej Taerlingu" - jest piękne, w podobnej oprawie wydawano kiedyś klasykę.
OdpowiedzUsuń"Collide" - wspaniałe :)
OdpowiedzUsuń"Co jeśli" bardzo chciałabym przeczytać ;)
Sporo książek nazbierałaś, ja też w końcu muszę opublikować swój stosik, bo jeszcze nie pokazałam zdobyczy z czerwca, a w tu już w lipcu sporo się nazbierało :)
k-siazkowyswiat.blogspot.com/
Ja czytałam tylko ,,Brudny świat" i mogę go polecić, jedna z lepszych książek autorki.
OdpowiedzUsuńAle duuużo książek *o* No to tak...
OdpowiedzUsuńIntryguje mnie trylogia Stovera, bo już jakiś czas widzę ją w różnych miejscach świata przecenioną (no dobra, w różnych księgarniach) i tak się zastanawiam, czy czytać, czy nie czytać, więc czekam na recenzję.
Pierwszy tom Harris czytałam i na pierwszym tomie poprzestałam. Sookie jest jedną z najsłabiej skonstruowanych bohaterek, jakie znam...
Nomen Omen Marty Kisiel mam i w sumie z chęcią bym się już za to zabrała, bo mam ochotę na jakąś niezobowiązującą jednotomówkę, ale jestem na etapie nadrabiania serii.
Grę o tron i filozofię mam ochoczy zamiar zdobyć, a kupno Złodziejskiej magii na razie odłożę na przyszłość dalszą. Mam stylu Canavan trochę dość, choć dalej ją ubię, ale mam najpierw w planach skończyć Trylogię zdrajcy i przeczytać Erę pięciorga.
Miłego czytania życzę i czekam na recenzje tego, czego jeszcze nie zrecenzowałaś :)
Łoooł, jak duuużo! *o* <3 Gratuluję wygranych :D Życzę czasu na czytanie tego wszystkiego :)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam
isabelczyta.blogspot.com
O masz, jakie cudeńka :)
OdpowiedzUsuńChętnie podkradłabym "Collide" i książkę Pana Dardy ;) Mam tą przyjemność, że autor mieszka w tym mieście co ja i jednaj tak trochę słabo nie znać jego twórczości. Muszę to nadrobić. Koniecznie!
Salla Simukka mnie tak kusi... :)
OdpowiedzUsuńZazdroszczę egzemplarzu "Złodziejska magia" Trudi Canavan :))
OdpowiedzUsuńNa pewno będę wyczekiwać recenzji :D
addictedtobooks.blog.pl
Czytałam "Czarną polewkę", no i oczywiście "Małego księcia". Dużo Cię czeka czytania, mam nadzieję, że same przyjemne treści :)
OdpowiedzUsuńIle książek :) Tylko pozazdrościć.
OdpowiedzUsuńImponujący stosik, a właściwie stosiki:) Bardzo ciekawi mnie "Ogar Boga", bo czytałam ostatnio wywiad z jego autorką. Nie wiedziałam, że jest aż tak młoda.
OdpowiedzUsuńŚliczny stos!
OdpowiedzUsuń"Collide" <3 Uwielbiam tę książkę! Nie mogę się doczekać drugiego tomu.
Z chęcią przeczytałabym "Koronę w mroku", bo Szklany tron mnie oczarował i serię Simukki, która wszędzie (dosłownie) jest zachwalana. Czuję się jakbym tylko ja jej jeszcze nie czytała, więc czas to nadrobić. ;)
Ostatnio przeczytałam "Powód by oddychać" Rebecki Donovan i nie mogę się doczekać jej nowej serii. A "co, jeśli..." już od początku zbiera świetne opinie...
Pozdrawiam i życzę mile spędzonych wakacji z tymi perełkami!
Oj trochę tego tam masz :)
OdpowiedzUsuńUdanej lektury :)
Moje-ukochane-czytadelka
"Szklany tron" to jedna z lepszych książek, które czytałam! A jeżeli chodzi o twórczość pani Kisiel, to ją przede wszystkim trzeba docenić za humor i styl pisania. Dla mnie zdecydowanie lepsza jest jej druga książka "Dożywocie", której drugie wydanie trafi do księgarni jakoś na początku października ^^
OdpowiedzUsuńJa choć czasu na czytani mam sporo to jakoś ochoty brak.
OdpowiedzUsuńKilka pozycji mnie zaciekawiło, wiec czekam na recenzje :)
Wow obłowiłaś się :)
OdpowiedzUsuńŚwietne książki :) Ja ostatnio skorzystałam na wyprzedaży Znaku, a biedronki okupowałam przed 3 dni :) I też bardzo lubię PLL, choć Ali mnie niesamowicie irytuje :)
OdpowiedzUsuń"Złodziejska magia" jest bardzo dobra. Też bardzo lubię książki Trudi Canavan, a ta ma zupełnie inny styl i klimat niż jej poprzednie dzieła. ;))
OdpowiedzUsuńChętnie podkradłbym "Złodziejską magię" i "Filozofię GoT" :)
OdpowiedzUsuńNooo, trochę się nazbierało ;) Seria Salli Simukki była całkiem przyjemna. Sama z chęcią zapoznałabym się z Magią krwi. A Korona w mroku czeka na półce *_*
OdpowiedzUsuńBookeaterreality
Cudne nabytki. Zazdroszczę i gratuluję! Najbardziej polecam ''Brudny świat''. Ta książka złamała mi serce.
OdpowiedzUsuńNajbardziej mnie kusi "Korona w mroku", "co jeśli" oraz "Collide" :)
OdpowiedzUsuńMaas! Po A court of thorns and roses muszę przeczytać serię o Szklanym Tronie :)
OdpowiedzUsuńWspaniałe masz te zdobycze! Nawet nie wiedziałam że "Nomen omen" jest teraz na wyprzedaży w empiku. Już wrzuciłam do koszyka, bo polowałam na tą książkę od jakiegoś czasu :).
OdpowiedzUsuńCałkiem pokaźny stosik. ;3 U mnie z tym ostatnio kiepsko, bo już i tak mam sporo książek do przeczytania. Może jak już się z nimi uporam. Stąd czytałam "Czerwone jak krew", "Małego Księcia", "AnE", "Żabę" i "Czarną polewkę". "Nomen omen" czeka na półce, "Złodziejską magię" prędzej czy później na pewno przeczytam, a "Królową Tearlingu" koniecznie będę musiała zdobyć. Jestem też ciekawa "Kuzynek". :)
OdpowiedzUsuńTwój stosik taki cudowny, a mój szybciej przybywa niż ubywa. Coś czuje, że teraz to już będzie czubek góry lodowej. "Złodziejska magia"porwała mnie do fantastycznego świata magii innej niż ta, która do tej pory poznałam. Ależ byłam zła na autorkę, że właśnie tak to zakończyła ;)
OdpowiedzUsuńWow! Nie mogę się napatrzeć!
OdpowiedzUsuńO ho, taki ten stos wielki, że aż nie wiem którą z książek mam skomentować :) powiem więc po prostu - mogę przyjść i podkraść? :D
OdpowiedzUsuńJeju, ile tego! Az milo popatrzeć. Miłej lektury!
OdpowiedzUsuńCudny Stosik!
OdpowiedzUsuńZ tego, przeczytałam tylko Collide, oraz Brudny Świat...
PS. Mam zamiar zabrać się za Nomen Omen i Czerwone jak krew
Gratuluję tak wielkiego stosu :) Polecam z tego wszystkiego "Złodziejską magię" (naprawdę wciąga) :D Miłego czytania :)
OdpowiedzUsuńGigant, nie stos :)
OdpowiedzUsuńNa tej samej promocji w empiku zlapalam wlasnie Czerwone jak krew i Koronę w mroku.
Pozdrawiam
withcoffeeandbooks.blogspot.com
Tyle wspaniałości! Miłej lektury życzę:)
OdpowiedzUsuńSpojrzenie EM
Zdecydowanie polecam trylogię Simukki - jest warta każdych pieniędzy! ^.^
OdpowiedzUsuńCzekam aż naskrobiesz coś na temat "Małego Księcia".
OdpowiedzUsuńChciałabym Ciebie zaprosić do przeczytania mojego najnowszego postu, który rozpoczyna nowy cykl. Nie traktuj tego jako spam. Traktuj to jako zaproszenie.
http://kruczegniazdo94.blogspot.com/2015/07/krucze-wiesci-czyli-przeglad.html
Pozdrawiam.
Wspaniałe zdobycze, ja również czytałam Małego księcia. Do dziś go bardzo miło wspominam, magiczna książka. Miłego czytania! :)
OdpowiedzUsuńNawet nie wiem co napisać tyle fajnych pozycji:) Coś wspaniałego dla oka:)
OdpowiedzUsuńDużo ciekawych pozycji! Miłego czytania. Widziałam tam też autora Stefana Dardę, rok temu miałam przyjemność przeprowadzić z nim wywiad. :)
OdpowiedzUsuńwww.majkabloguje.blogspot.com
Też kupiłam obie części Salli Simukki w ŚK :) Zazdroszzę, że już czytałaś "Królową Tearlingu", ja dopiero niedawno ją kupiłam na promocji. "Nomen omen" tez mam i czeka na lekturę. "Złodziejskiej magii" mega zazdroszczę!
OdpowiedzUsuńSmakowite stosiki. :) "Korona w mroku" czeka na półce już od roku- planuję w te wakacje w końcu się za nią zabrać, bo we wrześniu nadchodzi trzeci tom, czyli "Dziedzictwo ognia", które ponoć jest genialne. Poczytamy, zobaczymy. ;) "Nomen omen" też już mam- nie mogłam nie skorzystać z empikowej promocji- zapowiada się na zwariowaną lekturę, idealną na letnie dni. "Czerwone jak krew" i jego drugi tom miałam ochotę zakupić na promocji na Świecie Książki, ale w końcu zdecydowałam się na coś innego. "Słoneczną Dolinę" Dardy czytałam dość dawno temu- gdzieś w odmętach mojego bloga jest nawet moja opinia o tej powieści, jeśli byłabyś jej ciekawa. Pomysł autora był dość ciekawy, ale trochę przekombinował z pewnymi rzeczami, dlatego nie byłam zachwycona lekturą tej powieści. Chociaż najgorsza też nie była. Czytałam Twoją pełną zachwytów recenzję "Królowej Tearlingu" i postanowiłam dać jej szansę. W ogóle to ślicznie jest ta powieść wydana- ten grzbiet wygląda przecudnie! Na oku mam też "Złodziejską magię" Canavan- czytałam Trylogię Czarnego Maga i całą Erę Pieciorga tej autorki i jej pióro jak najbardziej mi odpowiada. :)
OdpowiedzUsuńUdanej lektury życzę- zdecydowanie masz co czytać! :)
Prawdopodobnie seria pani Maas ci się spodoba, także szukaj pierwszego tomu. Ja postanowiłam zakończyć swoją przygodę z tym cyklem po 'Szklanym tronie", ale tobie życzę, żeby sequel w swoim czasie, ci się spodobał.
OdpowiedzUsuń"Czerwone jak krew" to doskonały zakup! Nie żałuj go, bo sama zobaczysz, że autorka ma niesamowity talent do kreowania klimatu. Myślę, że będziesz zadowolona z lektury. Ja osobiście, jestem wielką fanką. :D
Fakt, "Mały Książę" to jedna z najlepszych lektur. A jaki ja szok ostatnio przeżyłam, gdy zobaczyłam, że w domu mam egzemplarz tej książki! :D
Ooo! "Białe jak śnieg"! Cudownie! Czytałam obydwa tomy - trójki wciąż nie zakupiłam, skandal i obydwie są wspaniałe, także znajdź trochę czasu na Sallę Simukkę, bo te powieści naprawdę są warte przeczytania. :)
Koniecznie daj znać, jak ci się spodoba "Ogar Boga" bo czytałam bardzo pozytywne opinie i jestem ogromnie ciekawa jak ty ją odbierzesz. :) Jestem w trakcie zastanawianiem się nad zakupem, więc każda reenzja byłaby mi na rękę. :D
Boże. Grzbiet "Królowej Tearlingu" jest tak cudowny...
Ło. "Magia krwi" i "Złodziejska magia" to takie trochę cegiełki! Książka Trudi Canavan jest w bibliotece, więc pewnie w swoim czasie wypożyczę, ale raczej nie szybko. Mam w końcu inne książki Canavan w domu, do przeczytania. :)
Miłego czytania!
Pozdrawiam,
Sherry
Brudny Świat czytałam, był świetny :) A Collide i Co jeśli mam w planach :)
OdpowiedzUsuńAhhh ile wspaniałych książek! Żałuję, że jeszcze żadnej z nich nie czytałam :(
OdpowiedzUsuń