Stosik mikołajkowy(1)

Magia prezentów ;)



1. "Dziedzictwo Mroku" Bree Despair- prezent mikołajkowy od rodziców [przeczytana] [recenzja]
2. "Córka dymu i kości" Laini Taylor- prezent mikołajkowy od rodziców [nieprzeczytana]
3. "Magiczna gondola" Eva Voller- tą książkę akurat sama kupiłam, ale doliczam do prezentów, bo nie za własne pieniądze :P [nieprzeczytana]
4. "Żelazny cierń" Caitlin Kittredge- prezent mikołajkowy od rodziców [nieprzeczytana]
5. "Osobliwy dom Pani Peregrine" Ramson Riggs- prezent od klasowego mikołaja ;) [przeczytana] [recenzja]

Ze wszystkich książek jestem bardzo zadowolona, jednak nie wiem, kiedy je przeczytam, wolę, jak na razie skończyć serie, które zaczęłam, bo jak na razie są to tylko pierwsze części, najczęściej trylogii.

Komentarze

  1. Bardzo ładny stos. Strasznie zazdroszczę Magicznej gondoli, już od dawna chcę ją przeczytać.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprawiłam sobie ostatnio w prezencie "Osobliwy dom pani Peregrine", a w Biedronce dorwałam "Córkę dymu i kości". Teraz tylko znaleźć czas na przeczytanie... ;]
    Zazdroszczę "Magicznej gondoli" :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)