Thursday's child is coming!

Czwartkowe dziecko nadchodzi!



TXT wracają z kolejnym mini albumem zatytułowanym Minisode2: Thursday's child. Niesamowicie cieszę się na wyjście tej epki, bo czekaliśmy na nią prawie cały rok... Bighit nas głodzi muzycznie i do tego rzuca jedynie 5 piosenek, na które trzeba czekać jeszcze do 9 maja. Jako że nie mogłam odpuścić sobie takiej okazji to wraz z koleżanką robimy grupowe zamówienie na albumy i już mamy ponad 30 chętnych... Wciąż zbieramy chętnych. 


O samym albumie na razie wiadomo niewiele... Mieliśmy spoiler week, który tak naprawdę przyniósł mi więcej pytań niż odpowiedzi... Najpierw zdjęcie stojącego z kartką Teahyuna, płonąca róża, potem palce dwójki członków, zaś trójka potem znów zapozowała do zdjęcia, jakiś randomowy komentarz na Weverse z emotką worka pieniędzy i twarzy bobasa... A i najważniejsze, fragment nie wiadomo której piosenki, który zdradził Beomgyu na tiktok. Także wciąż czekamy na więcej... I próbujemy nie być clownami, a MOA rzadko się to udaje. 



Jutro zdjęcia teaserowe z wersji MESS, potem END i na końcu HATE. Jestem w rozsypce, wręcz nienawidzę, że to wciąż nie koniec oczekiwania... Ale czuję, że to będzie mocne, naprawdę mocne, więc kolejny post za tydzień dodam już z sesji... Kolejny czwartek znów będzie należał do TXT! 

Komentarze

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)