2020 z kpopem: lipiec

Wróciłam z serią, która miała się pojawiać każdego miesiąca, ale ostatnio trochę to odpuściłam. Dziś jednak przychodzę do Was z zestawieniem premierowych kawałków, których możemy się spodziewać do połowy lipca. Lista zawiera wszystkie tytuły, które udało mi się zebrać, jednak opisałam dokładniej te, na które czekam. 


1: VeriVery - "Thunder" (Album: Face you) 

Zespół poznałam na początku roku, ich kawałek "Lay Back" bardzo mi się spodobał i często słuchałam, a teraz z bardzo dobrej strony pokazali się występując w "Road to Kingdom", więc czekałam, na to co pokażą. Ich comeback ma mroczny klimat i mi się to podoba, wyszedł dzisiaj, więc podlinkuję MV. 

1: ZICO - "Summer Hate" feat Rain (Album: Random Box)

Przyznam się, że czekałam na ten kawałek. Opisuje on idealnie moje uczucia do gorąca... Do tego piosenka jest chwytliwa i idealna na lato. MV jest przekomiczne i zdecydowanie będę wracać. Również wyszło dzisiaj, więc także podlinkuję.



2: Kassy - "Tock Tock" 



2: Ash Island  - "Error" feat Loopy



6: ChungHa - "Play" 

Bardzo lubię ChungHę, jednak jej ostatni comeback, mimo że wizualnie MV i taniec niesamowite, to do piosenki nie wracam, nie porwała jak poprzednie. Liczę, że letni comeback będzie hitem!



6: Irene&Seulgi - "Monster" (Album: Two Shadows)

Bardzo lubię muzykę Red Velvet, więc jestem ciekawa jak pierwsza podgrupa sobie da radę na chartach. Liczę, że dobrze i będzie dużo dobrej muzyki tego dnia.



6: SF9 - "Summer Breeze" (Album: "9loryUS")

SF9 zainteresował się na początku tego roku, ze względu na Rawoona, którego poznałam w dramie, która bardzo mi się spodobała, byłam ciekawa jak wypada zespół i naprawdę ich polubiłam. Żałuję, że nie byłam na koncercie w Polsce, liczę, że po CoVID będzie jeszcze możliwość kiedyś... Tytuł bardzo przewrotny, bo trailer mówi, że będzie hot!



8: Great Guys - "RUN" (Album: We are not alone._Chapter 2: You&Me)
13: GFRIEND - "" (Album: Song of the Sirens)

Ostatnio zainteresowałam się uniwersum dziewczyn, które zaczęły rozwijać po dołączeniu do BigHit labels... Jestem ciekawa, czy nowy album trafi do Koreańczyków i czy znów dziewczyny pokażą swoją moc.



13: EXO-SC - "" (Album: 1 Bilion Views)
14: Jeong Sewoon - "" (Album: 24)
15: TOO - "" (Album: Running TOOgether)


Ode mnie to dziś tyle, miłego dnia! 

Komentarze

  1. Zico chyba nigdy nie zawiedzie ^^ zawsze robi coś inaczej ale jest w tym jakiś jego styl który uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki. Tobie również życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)