Zapowiedzi kwietnia 2020 kpop [2. połowa miesiąca]

Przyszedł czas na przedstawienie kolejnego zestawienia nowości kpopowych, na które warto czekać. W tej części miesiąca jestem najbardziej podekscytowana wydaniami dwóch kpopowych kobiet. Wspomnę o nich i o kilku innych poniżej :)


16. Jang Deok Cheol - You [single]
20. GOT7 - Dye [mini album]




Nigdy nie byłam największą fanką GOT7, jednak lubię posłuchać ich muzyki, czekam na ten album, na 10 piosenek, które można na nim usłyszeć, ze względu na to, że album może być jednym z ostatnich zespołu, jeśli nie będą chcieli przedłużyć umów. 

21. H&D - Soulmate [debiut]
22. April - Da Capo [mini album]
22. Paul Kim - Heart, 2 [full album]
23. HA:TFELF - 1717 [full album]
23. Solar - Spit It Out [debiut]


Plakat promujący debiut członkini Mamamoo zapowiada coś gorącego i mam nadzieję, że sporta oczekiwaniom, bo Solar jest świetną wokalistką, kocham jej głos, a do tego ma świetną osobowość i doskonale się rusza, co pokazuje na swoim kanale. Chyba nie ma kogoś, kto nadawałby się bardziej na solo debiut! 

24. Katie - Echo (ft. Jay Park) [single]
27. NOIR - Up To The Sky [mini album]
27. Chungha - ??? [pre-release single]


Na razie bez tytułu, ale ja już klaszczę w ręce z radości, bo Chungha to jedna z moich ulubionych solistek. W tym roku wypuściła już kilka ballad, ale ja wolę ją w wydaniu tanecznym, bo jej piosenki są uzależniające i od dłuższego czasu każda wpada mi w ucho. Naprawdę nie mogę się tego singla doczekać, a później zapewne albumu...

27. Oh My Girl - Nonstop [mini album]
28. GWSN - the keys [mini album]
29. NCT Dream - Reload [mini album]

Jestem podekscytowana informacja, że NCT Dream wracają i stają się stałym składem, cały czas się bałam o te zmiany, jestem przeszczęśliwa. Oby nowy comeback zawładnął chartami.

A na co Wy czekacie w tym miesiącu?

Komentarze

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)