Do posłuchania #9


Dawno już nie pisałam dla Was wpisu z muzyką spoza kpopu, a słucham coraz więcej w ogóle, więc chciałabym się podzielić moimi ulubionymi utworami. 



Zacznę od kilku kawałków z albumu Eda. Przyznam się, że na początku mnie nie kupiły, ale im więcej słyszałam ich w radio, tym bardziej się przekonywałam. Teraz wciąż chodzą mi po głowie. Szczególnie polubiłam "Beautiful people" i "South of the Border". 



Kawałek Sama Smitha to hit, już czuję, że będzie często leciał w radio! "How Do You Sleep?" jest naprawdę świetne. 



Ta piosenka siedzi mi w głowie i za każdym razem, gdy ją słyszę mam w oczach łzy, jest przepiękna... "Lovely" przekonała mnie do Billie Eilish. A i teledysk urzeka mnie w swojej prostocie.




"Havana" długo była moją ulubioną piosenką zagraniczną, jednak teraz w głowie wciąż "Seniorita", świetny duet. 



Od drugiej płyty bardzo polubiłam Podsiadło. Najnowsza płyta jest jednak jeszcze lepsza, a "Trofea" to jedna z najlepszych piosenek, moim zdaniem. Moim zdaniem teledysk jest świetnym materiałem na serial... 




Nigdy nie miałam fazy na muzykę Jonas Brothers, nie byłabym w nich zakochana jako nastolatka, ale "Sucker" to świetny kawałek!



Niesamowicie polubiłam ten kawałek niedawno! A wszystko przez tweet Kooka. "Bad guy" i "duh" to coś cudownego!



Uwielbiam, uwielbiam! Siła kobiet i świetny kawałek.




A na koniec coś, co polubiłam niedawno, bo im więcej się tej piosenki słucha tym lepiej wpada w ucho. "Old town road" ma też zabawny teledysk, kolejny ciekawy pomysł ;)

Komentarze

  1. Edowi wyszedł zdecydowanie ten nowy album! Podsiadło zachwyca mnie ponownie, a Old Town Road ma taki swój klimacik, do którego chętnie kiwam sobie głową :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)