Podsumowanie stycznia
Postanowiłam, że wrócę do mojego starego systemu, w którym
podsumowywałam każdy z miesięcy i pisałam, co też ciekawego się u mnie
wydarzyło. Przyznam się, że styczeń minął mi pod znakiem nauki i niewiele
zrobiłam w sferze czytania, dlatego jest mi bardzo wstyd, bo właściwie nie mam
się Wam, czym pochwalić. Dla odstresowania się za to często oglądałam seriale,
więc to o nich będę mogła Wam napisać więcej. Jeśli chodzi o wyjazdy, wyjścia
to właściwie znów działo się prawie nic… O czym mogę wspomnieć to o jednym
wyjściu do kina, ale o filmie opowiem, kiedy będę mówić właśnie o filmach. Nie
przedłużając zapraszam do dalszego czytania…
1. Krótkie odpowiedzi na wielkie pytania – Stephen Hawking
2. Pozwól się kochać – Abbi Glines
W tym właśnie polu nie mam się czym chwalić. Opinię na temat pierwszej pozycji już znacie, na temat drugiej poznacie niedługo, bo właściwie dziś ją skończyłam. W lutym muszę przeczytać więcej, chociaż za 4 razy ;) Trzymajcie za mnie kciuki, bo trochę recenzenckich do mnie przyleciało i przyleci.
1. Something about us rozdziały 1-86
2. Save me rozdziały 0-3
Pierwszy tytuł jest webtoonem, na który natrafiłam czytając opis dramy, która ma wyjść za kilka miesięcy, postanowiłam, że się z nią zapoznam i tak na początku miesiąca zaczęłam, a teraz prawie kończę, sądzę, że recenzja się pojawi, bo to jednak historia, która trochę ze mną czasu spędziła i ogólnie warta przeczytania. Zaś "Save me" to komiks, który ma nam wyjaśnić teorie BTS, nie mogłabym nie przeczytać. NIE MA TAKIEJ OPCJI!
1. Run BTS!
odcinek 57-61
2. EXO Arcade
odcinek 1-5
3. Idol Room
sezon I odcinek 23, 32
4. Weekly idol
sezon II odcinek 1
5. YG Treasure
Box odcinek 6-9
6. BTS. Bon
Voyage odcinek 8
7. Idol
Producer sezon II odcinek 1-2
8. EXO Ladder
sezon II odcinek 1-5
9. Idol Room
sezon II odcinek 3
10. Code Name
Is: ATEEZ sezon I odcinek 1
Tutaj jest tego naprawdę dużo, ale zawsze po uczelni szukam czegoś, co mogę na szybko obejrzeć i się odstresować. Odcinki są zwykle po 10-20 minut, więc idealne, by przy nich zjeść obiad, czy śniadanie. Ogółem również poprawiają humor i pozwalają lepiej poznać zespół, zdecydowanie polecam. Wkurzyło mnie tylko YG Treasure Box, jeszcze bardziej po nim nienawidzę YG. Sądzę też, że już raczej nic nie uratuje Weekly idol, coraz gorzej z tym programem... Nawet mimo że w pierwszym odcinku nowego sezonu wzięli udział NCT, których uwielbiam, to nie ten sam program, co kiedyś...
2. My strange
hero odcinek 1-3 [Korea, tajemnica, romans, 2018-2019]
3. The Crowned
Clown odcinek 1 [Korea, tajemnica, historia, kryminał, 2019]
4. Romance is
a Bonus Book odcinek 1-2 [Korea, romans, humor, 2019]
5. A little
room of Hope odcinek 7 [Japonia, tajemnica, 2018]
Tutaj zaczęłam odrobinkę sporo. Właściwie nawet dramę w całości obejrzałam i polecam, tutaj recenzja! My Strange hero na razie mnie nie kupiło, ale Zakładka do przyszłości bardzo poleca, więc będę oglądać dalej. Moim faworytem z nowości tego roku jest Romance is a Bonus Book, fajniutka, lekka, idealna na weekend. The Crowned Clown zaś ma mroczny klimat i wiele tajemnic, stąd na razie tylko jeden odcinek za mną. A little Room of Hope zaś ma w sobie coś dziwnego, co zmusza mnie do dalszego oglądania, w lutym skończę i napiszę recenzję.
1. TBBT sezon XII odcinek 11-13
2. Young
Sheldon sezon II odcinek 11-13
3. Black
Mirror sezon I odcinek 1
4. Deadly
class sezon I odcinek 1
Tutaj mam dwa stałe seriale, czyli TBBT i Young Sheldon, które na razie kontynuuje. Zdecydowanie TBBT spada poziomem z każdym sezonem, nawet coraz mniej mi szkoda, że to ostatni sezon, ale w sumie trzeba wiedzieć, kiedy ze sceny zejść. Młody Sheldon za to ma u mnie z każdym odcinkiem ogromne oczekiwania, co do kolejnych i na razie nie zawodzi! Black Mirror zaczęłam oglądać, bo zachęcali mnie znajomi, wciąż jestem w szoku po pierwszy odcinku, ale będę kontynuować. Po Deadly class oczekiwałam trochę czegoś innego, ale będę kontynuować i zdam relację z całości.
1. Mononoke odcinek 1 [Japonia, tajemnica, horror, 2007]
Naprawdę klimatyczna historia, gdybym miała więcej czasu z przyjemnością już oglądałabym kolejne odcinki! Tylko animacja odrobinę starodawna, ale to chyba jedyny minus.
Obejrzane filmy
1. Ookami Shoujo to Kuro Ouji [Japonia, romans, 2016]
2. Ore monogatori!! [Japonia, romans, 2015]
3. Asterix i Obelix: Tajemnica Magicznego Napoju [[Francja, animacja, humor, 2018]]
4. Koncert BTS na kinowym ekranie [Korea, koncert, kpop, 2019]
W tym roku postanowiłam, ze będę oglądała co najmniej 1 film w tygodniu.
W zeszłym roku nie oglądałam ich prawie wcale, stąd takie stanowienie.
W tym musi być co najmniej jeden film ambitny w miesiącu. Jak jednak widzicie nieszczególnie mi się to udało, zwalam wszystko na sesję i mam nadzieję, że w kolejnym się już uda!
Ode mnie to dziś tyle. Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam, a może coś dla siebie nowego znaleźliście? Jak Wam minął styczeń? Jakie postanowienia na luty?
PS. Chciałam dodać tu też stosik, ale najwyżej w lutym dodam z dwóch miesięcy, bo nie mam większości nowych książek w domu...
Zgrabne podsumowanie :-) co prawda nie znam ani żadnego serialu, ani filmow ani ksiazek, więc z chęcią poczytalam :-)
OdpowiedzUsuńU mnie tez jest podsumowanie, wiec zapraszam
Ja w styczniu przeczytałam stosunkowo mało, ale za to zrobiłam trzy wyczerpujące kursy.
OdpowiedzUsuńNa pewno skuszę się na nową Glines.
W takim razie trzymam kciuki za powodzenie w lutym! :)
OdpowiedzUsuńFakt pierwszy odcinek "Black Mirror" jest dość szokujący. Na pewno najbardziej szokujący z wszystkich pierwszego sezonu. Mnie trochę zniechęcił i według mnie twórcy strzelili sobie w stopę dając taki pierwszy odcinek, bo wielu moich znajomych po nim zrezygnowało. Ja obejrzałam pierwszy sezon jakiś czasu temu i na razie mam przerwę, ale nie wiem czy do niego wrócę.
OdpowiedzUsuńPozdrawiam!
houseofreaders.blogspot.com
Gratuluję wyników :) Zdecydowanie to oglądanie królowało u ciebie w styczniu. Z książek mam w planach "Pozwól się kochać", choć podchodzę do niej sceptycznie bo dwie poprzednie części były słabe, więc czytam dalej tylko ze względu na autorkę :) Mój styczeń był dobry, bo przeczytałam 9 książek, obejrzałam serial "Ty", no i jestem na bieżąco z serialem "Riverdale" ;)
OdpowiedzUsuńPowodzenia w lutym :)