BTS fanfiction - "Miejsce i czas" (2.2)


Nagły rozbłysk białego światła przerwał naszą rozmowę. Jimin zniknął, to wiedziałem na pewno, choć wokół mnie panowała jasność. Czułem się jakbym bym otoczony światłem, tak jakbym mógł je dotknąć. Tak jak niespodziewanie jasność się pojawiła, tak nagle również zniknęła. Obudziłem się w swoim prawdziwym łóżku, choć czułem jakby wszystko, co przeżyłem było snem, pamiętałem wszystko dokładnie i wciąż widziałem to przed oczami. To przecież nie mogło mi się przyśnić, prawda…?
Pobiegłem do pokoju Jimina i J-Hope’a, jednak ich nie zobaczyłem. Otworzyłem drzwi innych pokoji, ale i one były puste. Chciałem zadzwonić, gdziekolwiek, ale nie mogłem znaleźć telefonu. Internet nie działał. Wyszedłem na ulicę, ale wokół mnie było pusto i cicho, przerażająco cicho... Czy to kolejny koszmar? Co tak naprawdę się dzieje?

Piosenka na dziś:

Komentarze

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)