Wyniki konkursu na święta!


Hej,
dziś post, na który bardzo czekaliście, co doskonale wiem, gdyż na FP dostawałam wiadomości, czy wyniki już były, itp. :P Książki z poprzedniego konkursu już rozesłałam, tym razem jednak, jako że zgłosiło się 23 osoby, rozlosowałam jedną książkę. :) Może następnym razem będzie ich więcej :)


Nie będę się rozpisywać, napiszę jedynie, że zwycięzca wygrał książkę ufundowaną przez wydawnictwo Akurat, czyli "Serce z popiołu" :D Krąg podejrzanych niestety się zawęził...
Czas na wyniki, książkę wygrywa:

Joanna Strzelec

Gratuluję!

Czekam na maila z danymi do wysyłki :)

Zwyciężczyni zrezygnowała z wygranej, więc wybieram kolejną osobę, a jest nią:

 Elżbieta Bieniek

Gratuluję!

Pozdrawiam,
Patrycja


PS. Seriale na początku tego roku są mega! Oglądacie Sherlocka? Shadowhunters? Beyond? Taboo? :D Chcecie post z wrażeniami na świeżo z pierwszych odcinków? :D
PS2. Zapraszam na konkurs ze Slow burn  KONKURS tylko 24h!

Komentarze

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)