Ciekawość pierwszych krokiem do...

... książek i nie tylko ;)



Czas na kolejną odsłonę zapowiedzi! W lutym miesiącu moich urodzin, wydawnictwa postanowiły zaszaleć, wciąż nie mogę wyjść z podziwu i zaskoczenia, ile ciekawych pozycji tylko czeka na kupienie i przeczytanie! Też znaleźliście wiele tytułów do swojej biblioteczki? Przedstawię Wam kilka(naście), które bardzo chciałabym poznać. :)

Książki



Zacznę od premiery dzisiejszego dnia, czyli Say It. Polska autorka i ciekawie zapowiadający się pomysł na przedstawienie trudnego tematu. Jestem zaintrygowana i na pewno będę szukać tej pozycji. Długa Utopia to już czwarty tom duetu twórców, który swoją premierę ma 2 lutego. Na razie za mną pierwszy tom, który w 2014 roku miał miejsce na liście najlepszych ksiażek roku. Na pewno sięgnę po kontynuację, więc kupienie tego tomu wymaga tylko czasu. Trzy książki, które za chwilę wymienię, mają premierę 3 lutego. Niepokój to książka Stiefvater, za którą zabieram się już od ponad roku, jak nie dłużej. Pierwszy tom nie zachwycił, ale mimo to chciałabym zapoznać się z kontynuacją. Inne powieści autorki uwielbiam. Czego dowodem może być kolejny tytuł Wiedźma z lustra. Dwa poprzednie tomy wręcz ubóstwiam i z wielką ochotą zapoznam się z tym, powieść już zamówiłam. Lauren Olivier jest autorką, którą uwielbiam, dzięki trylogii Delirium, jestem niesamowicie ciekawa, jak rozwinął się jej warsztat w Panicę, którą również już sobie zamówiłam.


Czas na kolejne zestawienie ksiażek, wszystkie mają premierę 3 lutego. Pierwszą wymienioną jest powieść Abbi Glines, której twórczość odkryłam w zeszłe wakacje.  Jesteś za daleko jest perspektywą Rusha na historię opowiedzianą w niesamowitym O krok za daleko. Jesteś moja Dzikusko nie brzmi zbyt zachęcająco, opis też nie wróży powieści oryginalnej, ale jestem ciekawa jak polska autorka poradziła sobie z powieści YA.  Kolejny tytuł to moje mustread. Uwielbiam powieści Miszczuk, a ta wróży naprawdę niesamowite wrażenia. Szeptucha musi zostać przeczytana w tym roku. Magonia zachwyca przedpremierowymi recenzjami i cudowną, baśniową okładką. Ona mnie kusi...  Ostatnim tytułem jest Linia serc. Rowell raz kocham, raz nienawidzę, więc kompletnie nie wiem, jak ta powieść na mnie wpłynie, ale na pewno to sprawdzę. 


Odwrócony świat to ostatnia z premier z 3 lutego, która mnie zaintrygowała. Powieści sci-fi czytam rzadko, ale historia o wciąż poruszającym się mieście, o torach, które wciąż trzeba dobudowywać, w jakiś sposób mnie zafascynowała. Nawet myślę, by ją sobie sprawić. Kolejna seria Abbi Glines w Polsce pojawi się 12 lutego, a pierwszym jej tomem jest Oddychaj mną. Czuję, że seria będzie gorąca i jestem pewna, że będę chciała ją poznać bliżej. Zapewnie zdziwi Was, że taka książka jak Biologia znalazła się w tym zestawieniu, ale w zeszłym miesiącu szukałam jej tyle razy, że doskonale zapamiętałam. kiedy będzie dostępna i kiedy wreszcie będę mogła się z niej uczyć. To będzie mój urodzinowy prezent, już nawet zamówiłam. To samo z powieścią Obsesja. Serię Lux uwielbiam, więc nad zakupem dodatku do cyklu długo się nie zastanawiałam. Premiera książki 17 lutego, ciekawe, czy dojdzie szybciej. Ostatnia powieść trafiła do zestawienia dość przypadkowo, gdyż dziś się na nią natknęłam. Serial Poldark mnie urzekł, ciekawi mnie jak wypada książka Ross Poldark. Premiera również 17 lutego.



Krótsze, już ostatnie książkowe zestawienie. Wszystkie książki mają premierę 17 lutego. Tak słodko... mam ochotę poznać, gdyż czytałam dwie poprzednie ksiażki z cyklu i mi się spodobały,  liczę, że się to uda. Kamień i sól to wyczekiwana przeze mnie premiera. Pierwszy tom serii nie był bezbłędny, ale historia ma ogromny potencjał i z chęcią będę ją kontynuować. Ostatni tytuł trafił tu dziś, wcześniej w ogóle o nim nie słyszałam, ale silna, a nawet niebezpieczna główna bohaterka powieści Diabeł stróż mnie zaintrygowała. Chętnie dowiem się o niej trochę więcej.


Manga


W tym miesiącu zaintrygowały mnie trzy tytuły. Orange podkradam zawsze od mojej koleżanki, ona również kocha tę historię, więc jestem pewna, że kupi ten tomik zaraz po jego wydaniu 10 lutego. Muszę tylko nadrobić 4 i seria zakończona, jak ja na to czekałam! Kolejnym tomem jest manga Deadman Wonderland, którą zbieram ja, ale zatrzymałam się na 4 tomie. Może wydanie 11, który ukarzę się 25 lutego, zmotywuję mnie do zakupów. Ostatnią mangą, również z premierą 25 lutego, jest nowość od Waneko - Gangsta. Jestem ciekawa tego cyklu i zastanawiam się nad jego kupieniem. 


Film i serial


Ostatnią częścią zestawienia jest mix filmowo-serialowy. Na szczęście interesujących mnie premier nie zebrało się za wiele. Na pewno wybiorę się na Deadpoola z premierą 12 lutego, ale pewnie juz doskonale o tym wiecie, z moich postów podsumowujących, gdzie wciąż pojawiają się o nim jakieś informacje. Podobna historia ma miejsce ze Zwierzogrodem. Bajka ma premierę 19 lutego i już widzę siebie siedzącą w kinie i ją oglądającą. 15 lutego swoją premierę ma natomiast serial 11.22.63 na podstawie książki Kinga, wiem, że nie obejrzę go od razu po premierze, ale jestem pewna, że kiedyś poznam go bliżej. Dla zainteresowanych jest to serial o facecie, który przeniósł się w czasie, by nie dopuścić do zamachu na Kennedy'ego. 

Zebrałam tu naprawdę masę premier i jestem ciekawa, czy coś Was zainteresowało? A może znaleźliście jeszcze inne tytuły? Zdradźcie, na co Wy czekacie? :)

Pozdrawiam,
Patrycja.

Komentarze

  1. Czytałam już "Jesteś moja dzikusko", którą z całego serca polecam! Mam też "Panikę", która na mnie czeka, a poza tym większość z tych książek bardzo mnie kusi, choćby "Magonia" a chętnie przeczytałabym też "Linię serc".
    Nie mogę się doczekać "Deadpool"! Oczywiście w moim mieście w kinie będą grać pewnie za pół roku..
    Pozdrawiam i ściskam!
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie zainteresowała jedynie ,,Jesteś za daleko", przeczytałam pierwsze cztery tomy tej autorki, mam ochotę na kolejne. Oprócz tego to specjalnie nic mnie nie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znalazłaś bardzo dużo ciekawych kąsków, szkoda tylko,że większość jest niestety nie dla mnie.,, Tak słodko mam ochotę przeczytać,gdyż ,,Tak blisko"tej autorki bardzo przydało mi do serca. ,,Jesteś za daleko" też zagości w moich czytelniczych planach,gdyż jestem niesamowicie ciekawa co wyniknie z bardzo fajnego pomysłu autorki.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Jesteś za daleko" już czytałam i naprawdę polecam, fajne zakończenie całej serii. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Panikę też czekam z niecierpliwością :)
    Chętnie przeczytałabym jeszcze Szeptuchę i Magonię z jej piękną okładką.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamówiłam już "Obsesję", ciekawi mnie też "Linia serc" i nowa książka Oliver, ale z tymi dwiema jeszcze trochę się wstrzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety, wśród nowych tytułów nie znalazłam nic dla siebie. Myślę, że tym razem chyba sobie odpuszczę z nadchodzącymi premierami.
    http://www.lekturia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dużo ciekawych propozycji. Ja jednak bardziej filmowo -czekam na "Deadpoola" i "Zwierzogród" :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja czekam na "Magonię" i "Szklany miecz" :)
    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. "Obsesja" i "Tak słodko"- bardzo czekam, ale kiedy przeczytam, to już inna sprawa :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo intrygują mnie "Panika", "Jesteś moja dzikusko" oraz "Diabeł stróż". :)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Panika" już na mnie czeka w Empiku do odbioru ^^ Teraz tylko się w sobie zebrać i tam pojechać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jutro przybędzie do mnie "Panika" oraz "Magonia" - już nie mogę się doczekać!!
    Poza tym na pewno kiedyś przeczytam "Linię serc", "Tak blisko..." i "Odwrócony świat" :D
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Say It bardzo Ci polecam, a Panikę muszę zdobyć koniecznie :)
    Thievingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Tyle książek najbardziej nie mogę się doczekać Obsesji :) uwielbiam tą autorkę :) Mam nadzieję że mimo Maratonu dam radę przeczytać jak najwięcej tych książek :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Tyle obiecujących premier w tym miesiącu... Nie wiadomo co wybrać, bo wszystko kusi ;). "Panikę" i "Linię serc" już mam i nie mogę się doczekać lektury. Z tych co wymieniłaś ciekawi mnie jeszcze "Obsesja", "Say it" i "Jesteś moja dzikusko".

    OdpowiedzUsuń
  17. W tym miesiącu szykuje się tyle świetnych premier, że sama już nie wiem, na którą czekam najbardziej :D Na pewno chcę mieć Panikę, Linię serc i Magonię ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja muszę zdobyć "Magonię" i obowiązkowo iść do kina na Deadpoola
    ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Say It to jedna z nielicznych książek polskiego autora, którą tak bardzo chcę przeczytać. Jesteś moja dzikusko moim zdaniem ma straszną okładkę, no i ten tytuł taki nijaki. Natomiast treści jestem bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  20. Tyle tych nowości! ''Obsesja'', ''Panika'', ''Wiedźma z lustra'', ''Kamień i sól'', ''Tak słodko...'' to tylko część książek na które mam niemałą ochotę. Z mang też w tym miesiącu wychodzi nawet sporo takich, które mnie interesują (Orange, Bestia z ławki obok, Zerowa Maria i finał Ścieżek młodości).

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakoś nic dla mnie... Ale jest pełno starszych pozycji, które chciałabym przeczytać, więc nic złego ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Panika jest według mnie bardzo interesująca :)
    http://soelliee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja bardzo lubię "Niepokój" choć pamiętam, że książka wciągnęła mnie dopiero po setnej stronie. Kolejne tomy stały się dla mnie równie bliskie i cudowne, głównie bo dołączył do fabuły Cole. I ten facet... na bogów. Tak czy inaczej, nie spodziewaj się niesamowitej akcji czy coś, bo generalnie w tej trylogii głównie są melancholijne myśli, refleksje i otaczająca czytelnika zewsząd miłość. :)
    Recenzji "Magonii" nie czytałam i na razie nie mam w planach tego robić, głównie dlatego, że wolałabym nie wyrabiać sobie opinii na podstawie ocen innych. Na razie się zastanawiam nad kupnem, a jesli powieść zrecenzuje jakiś znajomy bloger - z którym wiem, że mam choć trochę podobny gust czytelniczy - pewnie sprawdzę i może to będzie dla mnie ostateczny krok w stronę kupna, lub wręcz przeciwnie.
    "Linii serc" nie czytałam, a to coś wielkiego, bo pamiętam, że kiedy czytałam po angielsku Fangirl i Elenorę i Parka, powtarzałam sobie, że jak tylko wyjdzie coś nowego autorki, od razu się za to wezmę. I nie wzięłam, jak widać ^^
    Sea Breeze jest gorąca, ale będę to powtarzać: nie nastawiaj się na poziom zbliżony do Rosemary Beach, bo niestety go tu nie ma. A przynajmniej nie w pierwszych dwóch tomach. Za to później... ZACHWYT. Naprawdę. Także warto męczyć się z początkami, bo później jest coraz lepiej i autorka czaruje!
    O kurczę. Oglądałam Poldark, ale nie wiedziałam, że jest książka. :O Jak źle to o mnie świadczy? :D
    Wiesz, ostatnio miałam sobie właczyć ten serial na podstawie ksiązki Kinga. Byłam tak bliska po prostu zatraceniu się, ale stwierdziłam - NIE. Nie zrobię tego. Nie przed przeczytaniem książki. Także teraz mam tak jakby motywację by w końcu poznać pióro Kinga!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)