Stosik #37

Cześć,
dopiero teraz widzę jak tych stosików na moim blogu było wiele. Szok po prostu. ;) Wiem jednak, że lubicie takie luźniejsze posty, a do tego ja piszę je z przyjemnością, więc wszystkie strony są zadowolone. ;) Pierwsze zdjęcie przedstawia wszystkie zdobyte przeze mnie w tym miesiącu książki, nie jest ich tak wiele jak w stosikach wakacyjnych, ale niezwykle się z nich cieszę, niosą wieeeeele radości. ;) Żałuję jedynie tego, że większość pozycji jest nieprzeczytana i raczej w najbliższym czasie to się nie zmieni, choruję na kompletny brak czasu. :( Koniec jednak smutków, czas na zdjęcie. ;)



Czas na pierwszy z mniejszych stosików, wszystkie pozycje na nim przedstawione pochodzą z konkursów, miałam ogromne szczęście w okresie wakacyjnym. ;)


1. "Toń" - pozycja, o której pierwszy raz przeczytałam podczas konkursu, liczę, że mi się spodoba, choć Martyna z Recenzji Kiti oceniła ją średnio - to była moja pierwsza recenzja tej książki, na jaką się natknęłam.[wygrana w konkursie u Michała z Kultura według Michała]
2. "Dopóki nie zgasną gwiazdy" - moim marzeniem było ją przeczytać, mroźne klimaty, postapokalipsa, do tego polski autor, musi być ciekawie. [wygrana w konkursie u Michała z Kultura według Michała]
3. "Stalowe serce" - nazwisko autora jest niezwykle znane w kręgach fantastycznych, dlatego z tej wygranej cieszę się najbardziej, na reszcie będę mogła poznać twórczość Sandersona! [wygrana w konkursie u Michała z Kultura według Michała]
4. "Oddawaj różdżkę, Phong!" - efekt szczęścia, udane losowanie i piski radości przy otrzymywaniu wiadomości z wygraną, liczę na zabawną historię. ;) [wygrana u Magdaleny T. z bloga Zakochana w czytaniu...]
5. "Fangirl" - to pierwsza część wygranej, książkę przeczytałam, zrecenzowałam(klik!), ale średnio mi się spodobała, więc urządziłam konkurs(klik!), ktoś może lepiej na niej skorzystać. [wygrana na FB-Literatura kobieca, co czytać]
6. "Ród" - marzyłam o przeczytaniu tej książki i mi się udało. Nie jest może urzekająca, ale na pewno niezwykła i pozytywnie ją odebrałam, więcej dowiecie się z recenzji za jakiś czas. [wygrana u Dominiki Szałomskiej na jej blogu]
7. "Demon żądzy" - nie miałam jej wygrać, ale autorka zapytała, czy chciałabym, by dorzuciła ją do nagrody, więc się zgodziłam, ja książkami nigdy nie gardzę, ciekawi mnie jak wypada erotyka w polskim wydaniu. [wygrana u Dominiki Szałomskiej na jej blogu]

 Czas na mieszaną odsłonę stosika, znajdą się w niej pozycje kupione(bokiem) oraz pozycje recenzenckie i z wymiany. ;)

1. "Mroczna żądza" - kupiłam ją z ciekawości, kusiła niska cena, szkoda tylko, że nigdzie nie mogę znaleźć dwóch pierwszych tomów... Wiecie może, czy są one powiązane, czy skoro występują różni bohaterowie można je czytać oddzielnie?
2. "Jądro ciemności" - właśnie czytam, moja lektura szkolna
3. "Malfetto. Mroczne piętno" - książka wypatrzona prawie dwa razy taniej, polowałam na nią, więc trafiła do koszyka. Recenzje są w większości pozytywne, więc nadzieje na dobrą pozycję jest. ;)
4. "Pulse" - niezwykła powieść, cudowna kontynuacja, rozpływałam się, moja recenzja tu. [od wydawnictwa Akurat]
5. "Serce ze szkła" - pozycja młodzieżowa, która zachęciła mnie swoim opisem, niedługo biorę się za czytanie. [od wydawnictwa Muza]
6. "Ene due śmierć" - pozycja z wymiany, ucieszyłam się, gdy do mnie przywędrowała, tym bardziej, że tom drugi wychodzi niedługo, szkoda że nie uda mi się jej teraz przeczytać. :(
7. "Oddam ci słońce" - nie wierzę, że ktoś chciał się za nią wymienić, ale trafiła do mnie w idealnym stanie i nie mogę doczekać się czytania!

Okazało się, że przywędrowało do mnie w ostatnim czasie 14 książek, niezły wynik, obym znalazła czas na ich czytanie. ;) Poniżej zaś widzicie różności, jakie do mnie trafiły: piękny zeszyt, masa karteczek samoprzylepnych, zakładek, fiszki i film "Iron man 3". ;) Ten ostatni rozpoczął moją kolekcję marvelowskich produkcji na półce, poluję na kolejne. ;) Zakładki z sówkami wygrałam u Agnieszki z bloga Książka od kuchni, serdecznie jej dziękuję. Dwie natomiast znalazłam w paczce od Dominiki Szałomskiej. Kilka, które zapomniałam umieścić na zdjęciu przywędrowały do mnie wraz z innymi książkami, szczególnie z tymi wygranymi, wszystkim Wam serdecznie dziękuję. ;)
Pozdrawiam,
Patrycja.

PS. Przypominam o konkursach na blogu, ich banerki w pasku bocznym. ;)


Komentarze

  1. Stosik przepiękny! :)
    "Oddam ci słońce" mam i na pewno niedługo przeczytam, "Serce ze szkła" bardzo mnie ciekawi, ale jednak poczekam na pierwsze opinie o tej książce, bo jeszcze nie jestem do niej tak do końca przekonana ;)
    "Pulse" już czytałam i uwielbiam, wiąże się z tą książka pewna miła dla mnie informacja, ale o tym później ;)
    Życzę miłego czytania, no i czasu na lekturę tych wszystkich książek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sandersona i Patykiewicza z chęcią bym podkradła. Obyś szybko przeczytała. Całkiem fajnie kolorystycznie się ten stos przedstawia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ło matko, ile książek! Szczególnie podziwiam szczęście w konkursach, ja jeszcze nie miałam okazji wygrać żadnej lektury :(
    Chętnie bym przygarnęła Stalowe serce, Oddawaj różdżkę, Phong i Oddam Ci słońce :)
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezły stosik :) czekam na premierę ,,Pulse"

    OdpowiedzUsuń
  5. "Fangirl" i "Oddawaj różdżkę, Phong" mam już dłuższą chwilę w swoich czytelniczych planach. Słyszałam o tych książkach tyle dobrych opinii, że szkoda by było nie przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, pokaźny stosik! Naprawdę masz szczęście w konkursach :D Nie czytałam żadnej z tych pozycji (pomijając "Jądra ciemności", którego szczerze nie znoszę), najbardziej jestem ciekawa "Fangirl" i "Serca ze szkła". Jakiś czas temu miałam okazję przeczytać recenzję "Oddawaj różdżkę, Phong!" i wychodzi na to, że to świetna, przezabawna książka, więc jestem bardzo ciekawa, jak Tobie się spodoba, bo sama też zaczynam rozważać sprawdzenie tego tytułu :D Tak czy siak zazdroszczę tylu książek i życzę powodzenia w zdobywaniu kolejnych!
    Pozdrawiam,
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo, bardzo Ci zazdroszczę "Pulse" :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudne zodbycze, niektóre z tych książek znam i wspominam pozytywnie np. ''Pulse'' oraz ''Ene due śmierć''. Innych powieści nie miałam okazji czytać, zatem będę czekać na Twoje recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hihih miłej lektury!!! Czekam na recenzje Demona jak będziesz chciała!!
    A stosik wyszedł Ci lepszy niż mój... zazdroszczę!!

    Pozdrawiam,
    dominika-szalomska.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak jak pisałaś mi ,,TOŃ" nie za bardzo się spodobała. Jestem ciekawa Twojej opinii nt. ,,Ene, due, śmierć".

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowity stos! Kilka pozycji mam w planach, ale najbardziej intryguje mnie "Ene, due śmierć" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę, "Oddam Ci słońce" zdecydowanie godne pozazdroszczenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam jedynie "Fangirl" :) Ostatnio przeczytałam opis "Serca ze szkła" i jakoś tak mnie teraz ciągnie do tej historii ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Łoo matko, szczęściara z Ciebie - tyle wygranych *.* O! Zdobyłaś "Oddam Ci słońce"! Koniecznie przeczytaj jak najszybciej ^^

    Pozdrawiam,
    isabelczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ma w Twoim stosiku książek na które bym chorowała :) jednak co najmniej 3 z nich mogłabym przeczytac

    OdpowiedzUsuń
  16. Z pierwszego stosiku podkradłabym Ci "Fangirl", ale nie mam pomysłu na zadanie konkursowe. A i "Demona żądzy" też bym przeczytała. "Pulse" też bym chciała, bo pierwszy tom czeka na mnie spokojnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny stosik ;) Czytałam "Ene, due, śmierć" - naprawdę dobra książka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Całkiem pokaźny stosik, gratuluję wygranych w konkursach i życzę miłego czytania wszystkich tych zdobyczy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny stosik!
    Pozycji od Michała jestem bardzo ciekawa! Zamienimy się? ;)
    Poza tym chciałabym przeczytać "Ene due śmierć" i polski erotyk również mnie ciekawi. Tak się zastanawiam.... Że w sumie ciekawią mnie wszystkie te książki, czy to jest normalne?

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz niesamowite szczęście do tych konkursów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne stosiska :D Życzę czasu na czytanie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Wczoraj skończyłam "Oddam ci słońce" i jak na razie nie jestem gotowa, żeby o niej pisać. Poczekam, aż emocje opadną.
    Co do "Pulse" to również otrzymałam i nie mogę się doczekać, kiedy ją przeczytam, ale również brakuje mi na wszystko czasu. :/ Tak samo z "Sercem ze szkła".
    Od kilku tygodni poluję na "Fangirl" i wydaje mi się, że najwcześniej uda mi się ją dorwać na Targach w Krakowie, bo do tego czasu nie planuję żadnych większych zakupów książkowych, bo zbieram i zbieram na ten Kraków. :p

    OdpowiedzUsuń
  23. Stosik przepiękny!
    Tytuły ciekawe.
    Póki co żadnej z tych książek nie mam...
    .....ale możliwe,że to się zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy stosik. Jest w nim kilka książek, które chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zacny stos! Zazdroszczę Fangirl oraz Serca ze szkła :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale świetny stosik! Strasznie zazdroszczę "Ene, due śmierć", a "Oddam Ci słońce" już nie tak bardzo bo dzisiaj złożyłam zamówienie w księgarni internetowej i ta książka się tam znalazła. Miłego czytania i czekam na recenzje :)

    Pozdrawiam, Insane z przy-goracej-herbacie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Pokaźny stosik :) Życzę mnóstwa czasu na czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie również Pulse i Serce ze szkła czekają na swoją porę, mam nadzieję, że się nie zawiodę ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Konkursowa szczęściara z Ciebie :) "Ene, due śmierć" ciągle jest na mojej liście do przeczytania :) czekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ene, due, śmieć, Oddam ci słońce i Fangirl bardzo mi się podobały :) życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  31. Z niecierpliwością czekam na Twoje recenzje.
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. O "Dopóki nie zgasną gwiazdy" nigdy wcześniej nie słyszałam, ale podoba mi się jej tytuł (to bardzo luźne i pewnie mało trafne spostrzeżenie, ale jakoś kojarzy mi się z "Darker Than Black"). Czekam więc na recenzję. Z "Fangirl" chętnie bym się zapoznała, chociażby z ciekawości. Moja klasa chyba całkiem pominie "Jądro ciemności", ale jestem ciekawa tej książki więc i tak ją przeczytam. Zastanawia mnie też "Ene due śmierć", chociaż ostatnio jakoś nie mam ochoty na thrillery czy kryminały. ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wiele książek z tego stosika chciałabym mieć! Zaczęłam czytać "Stalowe serce" - podkradłam chłopakowi, ale potem on wyjeżdżał i książka przepadła :( A byłam dopiero w połowie..

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakie cudowności! Tyle z tych książek sama bym chciała widzieć na swojej półce. ''Serce ze szkła'', ''Pulse'' i ''Fangirl'' - tych książek to w szczególności nie mogę się doczekać, chociaż zanim je faktycznie przeczytam minie jak zwykle jeszcze dużo czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cóż, przyznam się bez bicia, że kontrast między tekstem a tłem jest męczący dla oczu, ale na tyle lubię do Ciebie wpadać, że jakoś to przebolewam ;) Więc nie namawiam do zmian, jeżeli Ci się tak podoba.
    Miło mi słyszeć, że posty nierecenzyjne się podobają. Zobaczymy co wymyślę w nadchodzących miesiącach, bo kilka pomysłów jeszcze mam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowne stosy! Jestem bardzo ciekawa książki Malefetto, mam ją u siebie na półce już od jakiegoś czasu i brakuje mi wolnej chwili na sięgnięcie po tą pozycję :)
    I jestem ciekawa jak Ci się spodoba Dopóki nie zgasną gwiazdy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam Cię do tagu ;) Zachęcam do wykonania ;)

      http://ruderude-czyta.blogspot.com/2015/09/lubimyczytactag.html

      Usuń
  37. Piękny stosik! Najbardziej ciekawi mnie "Serce ze szkła" więc czekam na twoje wrażenia z tej lektury! Ogólnie miłego czasu z wszystkimi tymi książkami ze stosików!

    OdpowiedzUsuń
  38. Same piękności prezentujesz, aż pozazdrościć :) Przyjemnych lektur!
    Thievingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ależ miałaś szczęście z tymi wygranymi! Gratulacje!:) Stosik prezentuje się naprawdę imponująco:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Stos jest świetny, z chęcią przeczytałabym większość książek. Tylko pogratulować i pozazdrościć :)

    www.dosc-powaznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem ciekawa "Oddam ci słońce" i "Fangirl". Aż ci zazdroszczę :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  42. Super książki :) Też bardzo chciałaby je przeczytać.. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Z tego stosiku chciałabym: serce ze szkła, fangirl, ród i mroczne piętno. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Same wspaniałości, moje gratulacje tak cudnych wygranych.

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie rozumiem tego fenomenu z Fangirl, ja osobiście nie czytałam, ale jakoś nawet nie mam ochoty. W każdym razie gratuluję wygranej :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Niezły stosik, widzę tam parę pozycji, które z chęcią bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ładny stosik :). U mnie też trochę nowych, przeróżnych nabytków. Właśnie idę sobie coś na wieczór wybrać :).

    OdpowiedzUsuń
  48. Niezmiernie cieszę się, że mogę tak uszczęśliwiać ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny stosik, też mam taki piętrzący się :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudowny stosik z samymi świetnymi pozycjami :) Miłego czytania, a szczególnie książki "Oddawaj różdżkę, Phong!" ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję tylu wygranych w konkrusach! I życzę jeszcze większej ilości w przyszłym miesiącu. :D
    Szalenie zazdroszczę "Stalowego serca"! Jestem strasznie nabuzowana na Sandersona i marzę, żeby w końcu przeczytać jakąś jego książkę, bo to aż się nie godzi, by być fanką fantasy, a nie znać jednego z ważniejszych jej przedstawicieli. :(
    Też marzę o przeczytaniu 'Rodu", choć nie mam jakoś super wielkich wymagań odnośnie jej. Po prostu czuję, że mogłaby być bardzo fajna, dawno już nie czytałam niczego o czarownicach, więc... chcę!
    Niestety nie wiem o co chodzi z tamtą serią Geny Showalter, bo czytałam tylko inną jej serię, a mianowicie Kroniki Białego Królika <3 Ale tą też kiedyś będę chciała poznać, bo jestem ciekawa czy i tam jest tak fajny humor jak u Alicji. :)
    "Jądro ciemności" też czytałam w zeszłym tygodniu, też do szkoły! I rany. Nienawdzię tej książki całym swoim sercem. Dostałam tróję ze sprawdzianu, ze swojego niemal ulubionego przedmiotu, co skutecznie mnie do książki zniechęciło. :/
    O rany! "Pulse" i "Oddam ci słońce" też bym ci podkradła. To drugie mam w planach kupić sobie w październiku, tak na urodziny, żeby było fajnie i żebym mogła sobie poprawić nastrój, natomiast jeśli chodzi o Pulse, też mam nadzieję, że jakimś cudem, wyląduje w moich zbiorach. Bo tylko jej brak u mnie na półce, decyduje o tym, że wciąż nie przeczytałam jedynki.
    "Malfetto" mnie niesamowicie ciekawi, ale na razie nie czuję się na siłach zaryzykować i kupić tę pozycję. :)
    Miłego czytania!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)