Ciekawość pierwszym krokiem do...

... książek. Część piąta.

Kolejny raz nie udało mi się dodać tej części postu podsumowania danego miesiąca. W oko wpadło mi sporo pozycji, które chciałam podzielić na te, które mogę już kupić oraz na te, które kupię, gdy poznam część pierwszą, gdyż i ona nie interesuje. Wszystko byłoby dobrze, ale jedna pozycja zaplątała mi się do drugiego zestawienia z pierwszego, stąd będzie trochę pomieszania.



9 września to dzień premier książek Tease i Byłam tu. Pierwsza pozycja ciekawi mnie ze względu na oryginalną tematykę, prześladowania w szkole, młodzież i jej problemy, na pewno spróbuję. Kolejna zaś zaintrygowała mnie, dzięki nazwisku autorki, ciekawi mnie jak sprawdzi się w tej książce. Program zaintrygował mnie po recenzji Natalii z bloga Kocha, nie kocha (klik!) - premiera 23. Ostatnia pozycja z wydaniem 30 września, jeszcze bez polskiej okładki to moja pozycja Must Buy, gdyż Dashnera powieści uwielbiam, muszę zdobyć!


Zacznę od małego chochlika, który powinien znaleźć się w górnym zestawieniu. Pan Darcy nie żyje zaintrygowała mnie tytułem, okładka i samym pomysłem, jestem pewna, że będę jej szukać, mam nadzieję, że będę miała szansę przeczytać, książka do księgarń trafi 9 września
Dziedzictwo ognia to książka, która trafiła tutaj zdecydowanie za wcześnie, ale dwa pierwsze tomy mam już na półce nieprzeczytane, więc liczę, że mi się spodobają, premiera 23 września
Ten jeden rok kolejna pozycja, którą wrzucam nad wyrost, gdyż nie znam pierwszej części. Ale znał autorkę, więc poznam na pewno jej inne książki. Buntownik znana mi autorka, nieznany tom pierwszy, czyli powtórka z rozrywki, ale widziałam okładkę na żywo i chcę ją na stałe, dobre jest też to, że lubię książki autorki, więc kolejny plus. Z Enderem historia mnie się inaczej, seria po prostu mnie ciekawi, muszę ją przeczytać! Wszystkie te trzy książki ukarzą się 9 września, dzień potem zaś na półkach pojawi się Wstyd. Znam już Utratę, którą jak wiecie byłam oczarowana, więc na pewno poznam dalsze tomy, na pewno! 


Seriale do obejrzenia we wrześniu
(jedynie premiery)
Jako dodatek na ten miesiąc dodam jeszcze kilka zdań na temat seriali, na które premierę czekam we wrześniu. Kilka ich jest, nie wiem kompletnie jak w natłoku zajęć szkolnych uda mi się to wszystko połączyć, ale będę próbować. Niezwykle ciekawi mnie, czy Wy też na nie czekacie, więc napiszcie w komentarzach, to samo tyczy się książek. 

21 września

Premierę ma wtedy dwa interesujące mnie seriale. Blindspot zadebiutuje z pierwszym sezonem. Serial zaintrygował mnie pomysłem, nie co dzień ogląda się o dziewczynie z ciałem pokrytym tatuażami, która nic nie pamięta. Liczę na ciekawe widowisko. Czymś, czego całkowicie się nie mogę doczekać jest też 9 sezon TBBT, może zakończenie było melodramatyczne, ale ja uwielbiam zawirowania w związkach chłopaków, więc dla mnie to była bomba. Długo wytrzymać bez ich humoru jest ciężko. 

22 września
 

Scream queens serial, który muszę, muszę zobaczyć. Połączenie Glee(mam nadzieję, że tego z trzech pierwszych sezonów) i AHS na pewno będzie niesamowite, a do tego obsada, nie mogę się doczekać! Tego samego dnia rozpocznie się też pierwszy sezon serialu nad którego oglądaniem się zastanawiam. Film Limitless mi się spodobał, ciekawi mnie ta wersja. 

27 września

Na koniec 5 sezon OUaT, nie mogę się doczekać rozpoczęcia tych nowych wątków, czuję, że to będzie coś wielkiego. Chcę już ten serial, ale jeszcze prawie cały miesiąc czekania, liczę, że wytrzymam jakoś. Plakat, którego część widzicie, Wam również się niezwykle podoba? 


Film - premiera
Nie mam tu trudnego wyboru, bo chcę iść na jeden film, a mianowicie "Próby ognia". 
Czy ktoś mógł mieć wątpliwości?

Dodatek - trailer Piątej fali
Widzieliście już pierwsze ujęcia z ekranizacji tej niesamowitej książki? Choć może najpierw powinnam zadać pytanie, czy czytaliście już książkę? Jeśli jeszcze macie to przed sobą to musicie spróbować. Książka jest niesamowita! 

Pozdrawiam,
Patrycja. 

Komentarze

  1. Też na pewno dam szansę "Scream queens". Mam nadzieję, że to będzie właśnie w klimacie początków Glee pomieszane z lepszymi momentami AHS ;) Ale oczywiście najbardziej czekam na OUaT ;D
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seriale z premierami we wrześniu mają moc, nie mogę się doczekać! ;) Oby wyszło świetnie, by czekanie się opłaciło. ;)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Też czekam na Scream queens"! Obsada i sam pomysł przedstawiają się obiecująco. Ja co prawda mam jeszcze miesiąc wakacji, ale większość nowych sezonów rusza pod koniec września/na początku października, a trochę tego oglądam, więc trudno będzie być na bieżąco. Ale no nie mogę sobie odmówić :D Dzięki Twojemu zestawieniu wpadło mi w oko kilka książek, zwłaszcza "Tease". Planuję małe zakupy w księgarni pod koniec miesiąca, więc być może dzięki Tobie uda mi się złowić coś ciekawego :)
    Życzę udanego roku szkolnego!
    Pozdrawiam,
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maniacze seriali mają ciężko na przełomie tych miesięcy. :D Cieszę się, że pomogłam coś znaleźć, ja będę miała wspomnianą pozycję jako egzemplarz recenzencki, więc zapraszam niedługo na recenzję. ;) Liczę, że coś wpadnie do koszyka. :D
      Dziękuję, klasa maturalna wzywa. :)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Dzięki za podlinkowanie do recenzji "Plagi samobójców" :) Tylko mały błąd się wdarł - blog to Książkowe Kocha, Nie Kocha :)
    Nie lubię książek Forman, oj, bardzo nie lubię.
    Nie mogę się doczekać "Dziedzictwa ognia", "Ender", "Wstydu" (mam e-booka i treść jest świetna, ale papier to jednak papier!) i "Buntownika" :)
    Z seriali też ciekawią mnie Scream Queens i z niecierpliwością czekam na 5 sezon OUAT :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, już lecę poprawiać. ;)
      Dlaczego? Co biedna Forman Ci zrobiła? Po której książce się zraziłaś? ;)
      Tyle nowości, jak to wszystko kupić w jednym miesiącu. ;)
      Widzę, że mamy podobne serialowe typy. ;)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Odnośnie książek to kupimy Byłam tu i Ten jeden rok, bo Paulina lubi tę pisarkę. Co do seriali, nie mogę na nic czekać, bo nawet nie wiem, że będą je emitować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz spróbować coś z zagranicznych hitów, przerastają nasze seriale o głowę. ;)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Z premier książkowych nic dla siebie nie wyszukałam ciekawego, ale może to i lepiej, jeżeli mam sporo zaległości i jeszcze zachciało mi się podwiedzać bibliotekę...
    Zazdroszczę motywacji do oglądania seriali - chciałabym taką mieć, a drugi sezon Salem czeka i czeka i na razie mi się nie spieszy, żeby go nadrobić. Ale może Blindspot... Może jeżeli nie będę miała kilkunastu odcinków do nadrabiania i będę oglądała na bieżąco to jakoś to wyjdzie ;) Albo dołączy do długiej i coraz bardziej rozrastającej się listy tytułów do obejrzenia.
    W podsumowaniu widziałam, że wspominałaś o Arrow - kocham ten serial i momentami mnie on rozbraja po prostu. Jestem na początku trzeciego sezonu...
    I pisałaś też, że przeczytałaś 16 książek, a był to gorszy miesiąc. Ty mi tu bez takich, prosze Cię! 16 książek to niesamowity wynik, nie jestem w stanie ogarnąć miesięcznie połowy takiego wyniku xD Więc nie narzekaj, że to mało, nawet jeżeli masz możliwości lepsze niż ja ;) I powodzenia w październiku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle nowości i nic dla Ciebie? Zaoszczędzisz, naprawdę zaoszczędzisz. ;)
      Jestem maniaczką, wciąż oglądam nowe, prawie żadnego nie kończę, jedynie kilka oglądam idealnie z premierami. ;) Postaram się na moim FB pisać opinie o każdym odcinku, więc może Cię zachęcę. ;)
      Arrow pokochałam, jest niesamowity <3 Nie mogę doczekać się oglądania The Flasha z tego świata. ;) Ja oglądam teraz I sezon, jestem w połowie. :)
      Pisałam tylko, że słabszy, gdyż w lipcu skończyłam aż 22 książki. ;) Teraz wrzesień nie przynosi najlepszych możliwości do lektury, nawet jedna książka nie jest skończona :(

      Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Też poluje na Pan Darcy nie żyje i Ender :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam ze zniecierpliwieniem na Ender, Buntownika i Dziedzictwo ognia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Odliczam dni do "Dziedzictwa ognia" uwielbiam tą serię <3 Prawdopodobnie jest teraz moja ulubioną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przeczytać wreszcie pierwszy tom, ale na razie nie zanosi się na dużą ilość czasu, którą będę mogła poświęcić na lekturę. :(

      Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Czekam na ,,Dziedzictwo ognia". Jestem bardzo ciekawa, jak zakończy się seria.

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że od tych wszystkich premier we wrześniu zwariuję ;)
    Thievingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo ich naprawdę, sama nie wiem, co wybrać, co chcę najbardziej...

      Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Właśnie jestem w trakcie lektury "Tease" i zapowiada się świetnie :) Po "Ten jeden rok" również na pewno sięgnę, gdyż pierwsza część zrobiła na mnie dobre wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać aż do mnie trafi, bo mam otrzymać egzemplarz recenzencki. Cieszę się, że masz tak pozytywne wrażenia, to wspaniale wróży książce.

      Pozdrawiam.

      Usuń
  12. We wrześniu rzeczywiście wydane zostanie wiele ciekawych pozycji, pewnie na coś się skuszę :) Nie znam żadnego wymienionego przez ciebie serialu (oprócz Once Upon a Time), wiec cieszę się, że zwróciłaś moją uwagę. Film 5 fala - nie mogę się doczekać!
    Pozdrawiam
    http://spisanezpamieci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dużo nowości pojawi się we wrześniu. Ciężki wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już odliczam tylko dni do rozpoczęcia kolejnego sezonu OUAT! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydawcy postarali się, by początek roku szkolnego nie był taki straszny ;) Tyle nowości, nie ma porównania do sierpnia :). Również czekam na OUAT, co prawda jestem dopiero przy początku czwartego sezonu, ale już nie mogę się doczekać tego co będzie się działo w piątym :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Pod względem książkowym wrzesień wypada naprawdę interesująco- "Plagę Samobójców" , "W sieci umysłów" Dashnera oraz "Dziedzictwo ognia" baaardzo chciałabym mieć u siebie pewnego dnia. Ale i tak prawdziwe szaleństwo szykuje się w październiku- bo Targi Książki w Krakowie, bo pierwszy tom nowej serii Riordana, kontynuacja "Próby Żelaza" Black & Clare i "Dziewczyny ognia i cierni" Carson- normalnie zbankrutuję chyba, xD Wracając jednak do trwającego września- pod względem filmowym ("Próby Ognia" w kinach!) i serialowym też będzie się działo. OUaT (Dark Swan i legendy arturiańskie- nie mogę się doczekać!!!) i "Scream Queens" też bedę oglądać. A co do zwiastunu "The Fifth Wave"- bardzo się mi podoba. Normalnie aż zachciało mi się przeczytać po raz drugi książkę. ;) Pasowałoby mi także zdobyć tom drugi. ;)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Nada

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja przede wszystkim czekam na nowego Dashnera. Właśnie sobie powtórzyłam przed ekranizacją całą trylogię "Więźnia labiryntu" no i to jest przecież geniusz! :D
    I Scream Queens, oj tak - bardzo dużo sobie obiecuję po tym serialu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć! Ja czekam na "Plagę Samobójców", bo brzmi ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Tease faktycznie jest interesujące ze względu na tematykę, ale nie mam tyle zaufania do tego typu książek, żeby dać jej szansę ot tak. Dlatego czekam na opinie. :)
    Byłam tu, za to, jest na mojej liście, jak wszystkie inne książki Gayle Forman.
    Plaga samobójców jest dla mnie MUST HAVE absolutnie nie mogę się doczekać i umieram, żeby ją w końcu poznać!
    No i oczywiście Dashner, moja wielka miłość, oczywiście, że również muszę zdobyć! :)
    Fakt, Pan Darcy nie żyje, i mnie zaciekawił opisem i okładką i w ogóle wszystkim. Również i tu jestem nieufna, ale czekam na recenzje.
    Znów, Gayle Forman na liście. Nie zniknie z niej, mimo że też nie znam pierwszego tomu. :D
    Też czaję się na Blinspot, aczkolwiek na razie jestem pełna dystansu, żeby się na przykład nie rozczarować. :o
    Na Scream Queens czekam od MIESIĘCY! Jeśli ten serial mnie zawiedzie, chyba rzucę czymś w ekran. :D
    Ja z kolei Limitless filmu nie widziałam, ale chcę to nadrobić jeszcze zanim zabiorę się za serial.
    Mnie plakat Once się nie podoba. :( Zaskakująco słaby, jak dla mnie. Zwłaszcza w porównaniu z poprzednimi. Ale na serial oczywiście czekam bo Dark Swan, bo Merida, bo Król Artur!
    Na "Próby Ognia" specjalnie jadę do Krakowa, już sobie wszystko zaplanowałam, nie mogę się doczekać!
    A zwiastun Piątej Fali widziałam, ale jak dla mnie jest tam za mało Bena. :( I za dużo Cassie. :D
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  20. Z niecierpliwością czekam na "Wstyd", "Ten jeden rok" oraz "byłam tu". Uwielbiam książki Gayle Forman : D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie będę wypisywać na co czekam, bo jest tego mnóstwo w tym miesiącu! Muszę nadrobić zaległości i przeczytać "Piątą falę" i "Więźnia labiryntu". Ale najpierw obejrzę filmy na podstawie książek Dashnera - jeszcze w tym tygodniu wybieram się "minimaraton". Aż nie mogę uwierzyć w swoje szczęście :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bylam na filmie Wiezien labiryntu i musze przyznac, że nawet mi sie spodobal. Lubię dystopie i tego typu filmy/ksiazki. Z pewnością oglądne drugą czesc. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z niecierpliwością czekam na "Dziedzictwo ognia", bardzo chętnie również przeczytam "Wstyd"

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)