malowany człowiek księga 2


Noc nie zwycięży! 


Druga część książki "Malowany człowiek" Petera V. Bretta trzyma poziom pierwszej. Bardzo cieszę się, że zaczęłam czytać tą serię długo po wydaniu, dzięki temu czytałam dwie części razem. W tej książce jest dużo więcej walki, lepiej ukazane są potwory, sposoby walki z nimi. 
 W poprzedniej recenzji napisałam o dwóch głównych bohaterach, była to pomyłka. Postaci pierwszoplanowych jest trzy: Arlen, Leesha i Rolen(o nim wcześniej zapomniałam). Zaraz wytłumaczę dlaczego.
W tym tomie jest już starszy, więcej rozdziałów jest mu poświęcone i odgrywa dużo większą rolę niż w poprzedniej części. Wspaniale gra na skrzypkach, dorasta i uczy się na Minstrela. Ma wielki talent, ale cały czas boi się demonów i wspomina śmierć rodziców.
Arlen ta postać bardzo mi się w tym tomie spodobała, wcześniej był chłopcem, bardzo zagubionym nie wiedział czego chcę, a w tej części dorósł i bardzo się zmieniał. Jego przemiany bardzo mnie zachwyciły, bo nie często spotyka się takich bohaterów, którzy potrafią porzucić wszystko i dążyć do obranego celu.
Leesha w tej części było jej już trochę mniej, nadal uczy się zielarstwa, ale już w mieście. Jest odważna, ma wiele rozterek, pomaga innym.
  Obie książki są według mnie ciekawe, zaskakujące i cieszę się, że je przeczytałam, możliwe że niedługo zabiorę się za kolejne części, bo historia bardzo mnie wciągnęła.
Nadal serdecznie polecam.



Autor: Peter V. Brett
Tom: I Księga II
Wydawnictwo: Fabryka Słów
Ilość stron: 320 
Cena: 29,99 zł
Data przeczytania: 2012-08-30
Skąd: biblioteka publiczna

Dlatego że napisałam tak krótką recenzje(teraz bym ją inaczej napisała, ale nie chce już zmieniać, początki to początki)wkleję też kilka obrazków, uważam, że są świetne, może trochę Was zachęcą do przeczytania, potwory są wspaniale odzwierciedlone. 
Słodziaki :P Ten w środku to Jednoręki(jak przeczytacie choć trochę poznacie go lepiej) ;)

Seria:
Malowany Człowiek ks. 1 i 2 --- Pustynna Włócznia ks. 1 i 2 --- Wojna w blasku dnia ks. 1 i 2 ---  The Skull Throne ks. 1 i 2 ---  The Core ks. 1 i 2



Komentarze

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)