Podsumowanie lutego 2024

 


Kochani, przez weekendowy wyjazd nie miałam, kiedy podzielić się z Wami podsumowaniem lutego. Luty minął dość szybko, naprawdę nie zorientowałam się nawet, kiedy był już 29 i właściwie powinnam zbierać się do opisywania Wam, co się u mnie wydarzyło. Jak widzieliście po recenzjach, luty był głownie miesiącem kina, po zakupie unlimited byłam w kinie aż 11 razy! Wiem, szaleństwo, ale tak wyszło. Sezon oskarowy, premier było naprawdę sporo i tak właśnie wyszło. Trochę niżej wypiszę listę.

W lutym udało mi się wybrać na kpopowy koncert, lekko chora po poprzednim wybrałam się na Everglow, jedynym problemem było to, że nie mogłam śpiewać, bo bolało mnie gardło. Ale koncert był naprawdę spoko, miałam świetne miejsce obok filaru. Będę go pozytywnie wspominać. Poza tym miałam urodziny, więc piekłam ciasto do pracy, czy wyszłam na pyszne hinduskie jedzenie. Luty trochę sprawił, że rozpłynęły się moje plany, jeśli chodzi o książki, ale chcę wrócić do stałego trybu w marcu.


Przeczytane książki:

9. Trawers - Remigiusz Mróz

10. Felix, Net i Nika oraz Zero Szans - Rafał Kosik

11. Deniwelacja - Remigiusz Mróz

12. Felix, Net i Nika oraz Zero Szans 2. Inne Jutro - Rafał Kosik


Na razie mieliście okazje czytać jedynie recenzję łączoną trzech pierwszych tomów serii o Forście, ale w marcu na pewno wrzucę recenzję pozostałych 3 książek ;) 


Obejrzane filmy:

5. Przesilenie Zimowe (USA, 2024 - polska premiera) 

6. Wonka (USA, Kanada, Wielka Brytania, 2023) 

7. Biedne Istoty (USA, Irlandia, Wielka Brytania, 2024 - polska premiera) 

8. Kos (Polska, 2024 - polska premiera)

9. Obsesja (USA, 2024 - polska premiera) 

10. Bracia ze stali (USA, Wielka Brytania, 2024 - polska premiera) 

11. Kochanka, Stalkerka, Zabójczyni (Wielka Brytania, 2024)

12. Agrylle. Tajny szpieg (USA, Wielka Brytania, 2024) 

13. Strefa interesów (Wielka Brytania, Polska, USA, 2024 - polska premiera)

14. Vincent musi umrzeć (Francja, Belgia, 2024 - polska premiera)

15. Pies i robot (Hiszpania, Francja, 2024 - polska premiera)

16. Piękna katastrofa (USAM 2023)

17. Anatomia upadku (Francja, 2024 - polska premiera)


Po recenzjach możecie wnioskować, że jeszcze wiele przede mną do opisania, ale naprawdę czasem wydaje mi się, że nigdy nie nadrobię recenzji, po prostu za dużo oglądałam... 


Obejrzane seriale:

5. Pit Babe (2023/2024, Tajlandia)

6. Marry My Husband (2024, Korea Południowa)

7. Bitwa singielek (2024, Tajlandia) 


Tutaj nie było tego najwięcej, ale właściwie miałam dodatkowe dwa do nadrobienia i skończenia, a właściwie jeszcze mi się nie udało, więc w marcu będzie lepiej. 

Komentarze

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)