Kanały Youtube, które oglądam na kwarantannie

Nie miałam znów pomysłu na post, więc uznałam, że napiszę Wam, jakie kanały na YT oglądam podczas kwarantanny ;) Nie ma ich super dużo, gdyż bardziej skupiam się na muzyce, jeśli chodzi o ten serwis, ale zawsze kilka śledzę i czekam na nowe filmiki.


Kanał GMMTV 


Znajdują się na nim dramy tajwańskie, ale również wiele live i programów rozrywkowych własnie z osobami, które oglądam. Niestety wiele programów jest bez napisów, najbardziej ubolewam nad "School Ranger" jednym z najzabawniejszych show, jakie widziałam...


Lekko Stronniczy

Koleżanka na początku kwarantanny podesłała mi ich filmiki i tak historia się zaczęła, teraz czekam na każdą 18 i oglądam ;) Filmiki od poniedziałku do piątku :D


Poza tym regularnie oglądam: BangtanTV  NCT Daily, Tommorow x Together Official  :)  Są to kanały zespołów, które często wstawiają filmiki zza kulis, a ja je uwielbiam!

Komentarze

  1. Bardzo rzadko oglądam jakieś filmiki na yt, ale jeśli już – są to filmy G.F. Darwin!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja YT za bardzo nie oglądam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również oglądam Lekko stronniczych od kiedy powrócili (pamiętam, jakie to było przeżycie, bo uwielbiałam ich twórczość w gimnazjum)!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)