Wyzwanie - kwarantanna (4)


Dzień dobry!

Dziś chciałam Wam napisać co też udało mi się zrobić w tym tygodniu. Otóż przyznam się, że niewiele... Poza dodawaniem postów w tym tygodniu codziennie, po raz kolejny (wow), oddaniem projektu z matlaba, a także jednej pracy no cóż seriale i dramy... Tak dużo oglądam, że to powinno być zakazane...

Ale właściwie nie, bo poprawia mi to humor i to naprawdę mocno.

Trzymajcie kciuki bym w poniedziałek wróciła do ćwiczeń i nauki języków, bo już ponad tydzień przerwałam to...

Dużo czasu spędzam na słuchaniu muzyki, naprawdę, spotify lub youtube leci cały dzień!


Do posłuchania:

Komentarze

  1. Taki odpoczynek umysłowy także jest potrzebny. Ja ostatnio namiętnie oglądam filmy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)