Wyzwanie - kwarantanna (3)


Ten tydzień nie był najlepszy. Poza zrobieniem, a właściwie rozpoczęciem jednego projektu, całkowicie nic nie robiłam. Posty na bloga się pojawiały, jak widzicie, jednak poza tym nie jestem z siebie zadowolona. Skończyłam kilka rozpoczętych seriali, jak Mindhunter sezon II, czy III Stranger Things, zaczęłam kilka nowych dram, które teraz wychodzą, a co najważniejsze cały weekend spędziłam na koncertach BTS.

BigHit wydało dwa dni starszych koncertów i mniej więcej od 5 rano do 5 wieczorem siedziałam z moją ARMY BOMB i oglądałam... Chciałabym napisać Wam o tym coś więcej, bo o świetna inicjatywna, szczególnie że był to termin na koncerty w Seulu. 

Nauka języków... Nie chcę o tym mówić. Po prostu nie zaczęłam. Ale w tym tygodniu raczej tego nie nadgonię, bo mam do zrobienia kilka projektów na ten tydzień. Ćwiczenia fizyczne też zrobiłam tylko kilka razy, ale planuje do tego wrócić codziennie. 


Do posłuchania:

Komentarze

  1. U mnie ten tydzień też był jakiś taki nijaki ze względu na samopoczucie, ale już na szczęście czuję się lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami potrzeba tygodni, w których człowiek nic nie robi! To po prostu zdrowe! :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)