Serie BL, które teraz oglądam

Cześć, nie miałam pomysłu na post, więc postanowiłam napisać Wam, jakie serie BL właśnie oglądam, bo jest ich dość sporo. Większość z nich jest obecnie emitowana, kilka starszych serii zaczęłam na początku kwarantanny i wciąż powoli je oglądam. Są to dramy tajwańskie, które w większości są oficjalnie dostępne na YouTube.



2MOONS2 - w całości dostępna

Kiedyś oglądałam pierwszy sezon, tutaj zmieniono aktorów, pierwszy sezon skrócono do 6 odcinków i historia toczy się dalej. Zostało mi kilka ostatnich odcinków, główna para jest najmniej interesująca, niestety... Stąd chyba nie mogę skończyć.



Until We Meet Again - w całości dostępna

Dramę zaczęłam, bo miała genialny początek. Mamy tutaj dwie równoległe historie, z których zakończenie tej dziejącej się w przeszłości doskonale znamy. Para z przeszłości była naprawdę świetna, ta z czasów obecnych ma pewne wady... Kolejny powód, dlaczego nie mogę skończyć oglądania... 



2gether - emitowana

Moja najukochańsza drama, której każdy odcinek oglądam po kilka razy, nie jest bez wad, ale główna para jest tak świetna, że cały czas mogę oglądać ich przekomarzania i interakcje! Wyemitowano już 10 odcinków, zostało zaledwie 3. Serial emitowany jest w piątki o 16.30, wtedy jest premiera i nieważne, co się dzieje zawsze wtedy siadam i oglądam, a w międzyczasie komentuje z koleżankami. 



Why R U? - emitowana

Drama zbliża się już ku końcowi, połączona jest z TharnType więc możecie domyślić się, jaki ma klimat, jest dużo scen, na których zamykałam oczy. Ogólnie historia byłaby lepsza, gdyby pomysł z początkowych odcinków mocniej rozwinąć. Miało to być drama jakby komiks, a trochę zmarnowano potencjał, który w tym drzemał. Drama nie ma oficjalnego kanału na YT z odicnkami, stąd tylko zdjęcie. 



My Engineer - emitowana

Dramę zaczęłam oglądać, gdy miała już 3 odcinki i jakoś tak szybko się wciągnęłam. Nie jest genialna, ale każda, naprawdę KAŻDA para jest ciekawa i nie irytuje, chce się poznać ich historię, a nie przewijać. 



Love Mechanics - emitowana

Jest to 4-odcinkowa mini historia i to niestety sprawia, że jest najgorsza w dzisiejszym zestawieniu. Po pierwsze ciężko połapać się, co ma kiedy miejsce. Sądziłam, że akcja rozgrywa się w ciągu tygodnia, a tak naprawdę zdarzenia dzieją się w ciągu roku. To drugi mini serial w cyklu i wypada i tak lepiej niż poprzedni, zdecydowanie dzięki postaci Marka, jako jedyny przyciąga moją uwagę i jest wyrazisty w swojej grze. 


Do posłuchania:

Komentarze

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)