Polecam nieznane cuda - piosenki (1)



Cześć, dziś postanowiłam, że przedstawię Wam kilka nieznanych piosenek, które uwielbiam, ale niestety mało osób je kojarzy. 


Ta piosenka jest niesamowita! Zabawna, do tego świetna muzycznie, musicie też spojrzeć na MV :)



Najlepsza piosenka rap, jaką słyszałam. 



Bardzo niedoceniona nutka Deana!



Przez tą piosenkę pokochałam BIBI! Polecam, bardzo z interpretacją MV i tekstu. 




Jimin Park to moja ulubiona solistka JYP! Polecam jej każde solo <3 



Ode mnie to dziś tyle, miłego słuchania~! 

Komentarze

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)