No more dream is coming, czyli debiut BTS


BTS, czyli Bulletproof Boy Scouts

Nigdy nie pomyślałabym, że będę czekała na debiut zespołu z tak dziwną nazwą, ale stało się. BigHit Labels 1 kwietnia 2020 zapowiedzieli debiut nowej męskiej, 7 osobowej grupy - BTS. Na razie otrzymaliśmy tylko kilka trailerów, ale już mnie do siebie przekonali, taki koncept i retro styl bardzo mi się podoba! 

Tutaj pełne energii video z tańczącym BTS, naprawdę są pełni energii! Do tego pomysł i choreografia są naprawdę super! 


Widziałam też na Youtube trailer zespołu, taką animację, w której rapuje ktoś po angielsku, ciekawi mnie jego głos. Też dodam tu niżej... To też zapowiedź ich debiutanckiego albumu, sądzę, że jako studentka też już jestem 2cool4school, stąd album jakby pisany dla mnie samej... 



No i wreszcie to, z czym do Was dziś przyszłam, czyli zapowiedź ich pierwszej piosenki, a właściwie przedstawienie członków zespołu. Nareszcie można zobaczyć ich wszystkich... Wyglądają trochę niebezpiecznie, buntowniczo, też to czujecie? 




Drugi trailer mogłabym określić jednym słowem SWAG! Ogółem trochę się boję zacząć ich słuchać, bo nauczenie się 7 osób, gdy wszyscy wyglądają TAK SAMO, może być ciężkie... Ale ta muzyka mnie przekonała. Nareszcie też wiem, kto zawsze wszystko mówił, to ten z irokezem, Rap Monster... 


Teraz tylko czekać do 17 na oficjalne MV i zobaczenie  Hoobae Tommorow x Together. 

Komentarze

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)