Zapowiedzi lutego 2020 kpop [1. połowa miesiąca]

Dziś chciałam Wam napisać, na co możemy czekać w lutym, jeśli chodzi o kpop, jest tego tak dużo, że będę pisać tylko o tych, na które czekam najbardziej, choć własciwie jest i tego za dużo, więc i tu będą ograniczenia.

2: Kim Jaehwan - Goodbye [Single]


3: BTS - Comeback Trailer: Ego [MV]

Nie ukrywam, że to własnie jest to, na co czekam najmocniej! Poza tym, że wyjdzie jutro o 16 u nas, to nic nie wiadomo, ARMY na całym swiecie umrą...

3: GFRIEND - Crossroads - 回: LABYRINTH [Mini Album]


Od kiedy dziewczyny są pod Big Hit nie miały jeszcze comebacku i sądzę, że wiele osób czeka na rezultaty. Zawsze lubiłam słuchać dziewczyn, mają ciekawy klimat, którego zwykle się trzymają i dobrze im to wychodzi.

3: DKB - Youth [Mini Album] (DEBUT)


O tym zespole nie wiem za wiele, ale zapowiedzi zachęcają!

3: EVERGLOW - Dun Dun - Reminiscence [Mini Album]



Podoba mi się, że trzymają się tego mocniejszego conceptu, jeden z ciekawszych debiutów zeszłego roku!

4: cignature - NunNuNanNa [Single] (DEBUT)


4: VINCE - Emergency (ft. Zion.T) [Single]


Czuję, że ten kawałek może trafić na moją playlistę ulubionych.

4: EPISODE - Open My Door [Single] (DEBUT)


5: LOONA - So What - # [Mini Album]

Jestem ciekawa jak dziewczyny zmienią concept po roku, ich debiuty mi się podobały, mają ciekawy pomysł na siebie, oby to wypaliło!


5: SAAY - Winter


6: iKON - I Decide [Mini Album]


6: BVNDIT - Cool [Single]
7: 8eight [Single]
10: THE BOYZ - Reveal [Album]
10: Rocket Punch - Red Punch [Mini Album]
11: Cherry Bullet
12: Keumjo - 손끝으로 [Single]
12: PENTAGON - Universe: The Black Hall [Album]
12: KARD - Red Moon [Mini Album]
13: AB6IX - 5nally [Special Album]
14: Moonbyul - Dark Side of the Moon [Mini Album]


Zatrzymajmy się na 14, choć wciąż może to nie być koniec, bo nagle zespoły oszalały i wszyscy coś wydają :O Liczę na wysoki poziom muzyczny i że będzie, czego słuchać! Na co Wy czekacie?

Komentarze

  1. W lutym czekam tylko na iKON choć trudno mi bedzie ich słuchać bez Hanbina :"(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie muszę pisać, bo doskonale wiesz :D
    Ale GFRIEND też mnie pozytywnie zaskakuje :)

    Pozdrawiam Zakładka do Przyszłości

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)