Nowości i zapowiedzi czerwca

Skoro powrót to na całego. Zaczynamy od posta, który pojawiał się zawsze na początku miesiąca. Nowy start, więc czas również na posty startowe. Zwykle dotyczył on książkowych/filmowych/serialowych zapowiedzi na cały nadchodzący miesiąc. Tym razem jednak w większości będą to nowości, które już się ukazały. Mam nadzieję, że post ten pomoże odnaleźć mi się w hitach, które w ostatnim czasie trochę zaniedbałam.


Książki


7 czerwca miała premiera ostatniej książki z serii Rosemery Beach Dla Ciebie płonę. Tym razem opowieść dotyczy Nan, czyli najbardziej znienawidzonej postaci, dlatego bardzo ciekawi mnie, jak mi się spodoba jej historia. Muszę jednak nadrobić dwa poprzednie tomy, by poznać tę. Przyszłość Violet i Luke'a zaś to premiera z 12 czerwca. Poprzednie książki wszystkie mam już za sobą, przedostatni tom kupiłam ostatnio na targach w Wawie, więc nie muszę nic nadrabiać, mogę od razu kupować. 14 czerwca na księgarnianych półkach zagościła intrygująca premiera Lokatorka, mnie zafascynował opis i bardzo chcę poznać morderstwo, które w niej ukazano. Tego samego dnia premierę miały również dwa kolejne tytuły. Piosenka o dziewczynie spodobała mi się, gdy długo przed premierą napisało mi o niej wydawnictwo, teraz dopiero planuję poznać tę historię, więc mam nadzieję, że przyjmę ją dobrze. Słońce też jest gwiazdą zaintrygowało mnie dzisiaj, czyli szukanie nowości na coś jednak się zdało, oby pojawiła się w bibiliotece, bo nie wyrobię na te wszystkie powieści...


16 czerwca w księgarniach pojawiły się Baśnie osobliwe, jeśli coś ma w tytule słowo "baśnie", ma tak cudowną okładkę i po ostatnie znam autora i cenię, nie mogę przejść obojętnie. To samo, poza słowem "baśnie", dotyczy nowej powieści Cherry, która ukazała się 21 czerwca. Tytuł, Woda, która niesie ciszę brzmi trochę odpałowo, ale chcę spróbować. Teraz czas na zapowiedzi, ponieważ dwie kolejne pozycje dopiero będą miały premierę. 26 czerwca w księgarniach zagości druga część niezwykłej powieści Mroczniejszy odcień magii, czyli Zgromadzenie cieni, na targach widziałam zapowiedzi i bardzo czekam na tę premierę. Jako egzemplarz recenzencki na pewno otrzymam powieść Pojedynek na słowa, która kupiła mnie okładką, a dopiero potem opisem. Czekam bardzo na 28 czerwca!


Seriale i dramy

Czas na premiery telewizyjne. Na pierwszy ogień drama, która swoją emisję rozpoczęła już 2 czerwca. Najpierw byłam nią zafascynowana, potem włączyłam odcinek po angielsku i mnie pierwszy nie kupił, ale widzę, że jest tłumaczona na polski, więc chyba się na nią skuszę jednak. No bo pomysł jest dobry, jednak nie załapało od razu. A i zapomniałabym o tytule. Big Hit, tak jak firma, do której należy BTS. Kolejny jest powrót, czyli sezon 2B Shadowhunters. Jak na razie obejrzałam dwa nowe odcinki, a premiera była 5 czerwca, więc z łatwych wyliczeń wiecie, że muszę nadrobić najnowszy. Sebastian to mistrzostwo, gdybym nie czytała książek, już bym była zakochana... Czas na kolejną dramę, tym razem premiera była 9 czerwca, ogółem ten miesiąc nie obfitował w nowości w tej kategorii, bo wiele zaczęło się jeszcze w zeszłym miesiącu i wciąż trwa, ale My only love song wyprodukował Netflix i dlatego jestem ciekawa tej produkcji, mimo iż to historyk. Claws to serial, którego opis brzmiał tak dziwnie, że musiałam go tu umieścić, premierę miał 11 czerwca, więc kilka odcinków muszę nadrobić. I coś, co totalnie mnie ciekawi. The mist, czyli serial na podstawie powieści Kinga, to musi być coś dobrego. Premiera 22 czerwca, dzisiaj!

Ode mnie to na dziś tyle. Nie znalazłam ciekawych premier filmowych na ten miesiąc, jakoś nie widzę nic dla siebie, choć może kogoś zainteresują Auta 3, Wonder woman, Ponad wszystko, Mumia, Król Artur lub Transformers. Chętnie poszłabym jedynie Sieranevada, ale podobno grają to tylko w kinach studujnych, więc nie wiem, czy mi się uda.
A Wy co wybraliście w tym miesiącu lub co wybierzecie?

Pozdrawiam,
Patrycja

Komentarze

  1. Bardziej cięgnie mnie w tym miesiacu do nowości ksiązkowych, jednak jestem ciekawa ekranizacji książki KInga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam właśnie Dla Ciebie płonę. Całkiem przyjemna lektura.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzy mi się ta popularna w ostatnim czasie "Lokatorka" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę tych ciekawych nowości nam się zapowiada! :)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle nowości książkowych, a portfel niestety pusty, ciężkie to życie, oj ciężkie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ambitne plany czytelnicze, trzymam kciuki, aby udało Ci się wszystkie zrealizować! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jak zwykle nie mam rozeznania w nowościach, chociaż akurat o "Zgromadzeniu cieni" słyszałam i zdecydowanie kupię. Zaczynam też być ciekawa "Baśni osobliwych". "Shadowhunters" mam jeszcze do nadrobienia, obejrzałam tylko pierwszy sezon. A z filmów, to wybrałabym się na "Wonder woman". ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym w końcu poznać twórczość Cherry. "Pojedynek na słowa" ma przecudowną okładkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba muszę sprzedać nerkę, aby kupić wszystkie nowości jakie chce :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)