Wyniki konkursu na mikołajki!

Cześć,
tak jak obiecałam wyniki konkursu z okazji Mikołajek rozwiązuje przed świętami :) Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona odzewem na konkurs, 37 osób! WOW :D Właśnie dlatego rozlosowałam dwie nagrody :) A poniżej wyniki...



Najpierw jednak lista osób, każdemu przypisałam po jednym numerku ;)



Lista jest, jaka jest, ale ważniejsze są wyniki :D
Oto one:


Numerek 20 miała tak idealna, zaś 32 ma ra!

Gratuluję dziewczyny i proszę o adresy do wysyłki książek ;)


Zapraszam też do drugiego konkursu ;)

_______________________________________

http://moje-czytanie.blogspot.com/2013/12/inspiracje-11-swieta-pod-znakiem-ksiazek.html

Przy okazji chciałam  wykorzystać okazję i złożyć Wam świąteczne życzenia! Wesołych świąt w gronie rodzinnym, ciepłej atmosfery, cudnych kolęd zasłyszanych podczas wigilijnej kolacji, książkowych prezentów i wiele uśmiechu!

Pozdrawiam,
Patrycja

Komentarze

  1. Gratuluję.
    Tobie również życzę wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę :) Już wysyłam adres ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę :) Już wysyłam adres ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Popularne posty z tego bloga

Cuda i dziwy, czyli Marvel i jego ekranizacje: "Logan"

Jak Cię zabić, kochanie? - Alek Rogoziński