Ciekawość pierwszym krokiem do...

... książek i nie tylko!
Wakacje to okres wypoczynku, widać to również w wydawnictwach. Moje sprawne oko, które zwykle wypatruje po 20 tytułów interesujących mnie książek tym razem nie poszalało. Znalazłam 8 książek, co na reszcie pozwoli mi nadrobić moje czytelnicze zaległości z poprzednich miesięcy. ;) Ale nie przedłużajmy, czas na zapowiedzi! 



Książki


W zeszłym miesiącu udało mi się poznać Układ. W tym przynajmniej spróbuję go zrecenzować i mam nadzieję Was do niego przekonać, a jeśli mi się to uda, w nagrodę kupuję Błąd. Jego premiera wypada 4 lipca. Dzień później, 5 lipca, pojawi się zrecenzowana już (o tutaj) przeze mnie książka Przeklęta. Mogę Wam ją serdecznie polecić. Kolejny tytuł ukażę się 6 lipca, a jest nim poznana już przeze mnie książka Chłopak na zastępstwo. Recenzja już niedługo. Miedziana rękawica to drugi tom serii Clare, pierwszy również mam w planach, liczę, że szybko poznam oba. Premiera książki również 6 lipca. Wstyd pojawi się tego samego dnia, do książki zachęcił mnie opis. Nie wiem tylko, czy poznam ją w najbliższym czasie. 


Kolejną premierą, przypadającą na 20 lipca, jest pierwsza polska powieść NA, Jak powietrze. Nie mogę się jej doczekać, mam nadzieję, że szybko do mnie trafi. Kolejna powieść z mieszaniną gazów i również z premierą 20 lipca. Powietrze, którym oddycha to powieść, którą zamówiłam już bardzo dawno, za względu na autorkę mój musthave. Ostatni tytuł pojawi się dzień później, 21 lipca. Do przeczytania Samotności odległych gwiazd zachęciła mnie zagraniczna okładka, niby podobna do polskiej, ale lepiej przemyślana, wręcz bajeczna. A sam opis kojarzy mi się z obecnie wydawanymi książkami, typu W ramionach gwiazd

Manga


Czas na mangi, w tym miesiącu i w tym dziele niewiele wybrałam. Z wielką chęcią poznam kolejny tom Mirai Nikki. Tomik 11 wychodzi 15 lipca, czas na zebranie całej kolekcji. Dimension W zaś zaintrygowało mnie opisem, ale wcześniej nie słyszałam o tym tytule. Nie mówię nie. Premiera 26 lipca.

Film i serial


8 lipca, wiekopomna data, kiedy pojawi się jeden z najbardziej wyczekiwanych przeze mnie filmów. Iluzja 2 kilka dni temu zachęcała mnie do seansu plakatami, ale film i tak zobaczę, mam prawie 100% pewność! Stranger things to serial, do którego zainteresował mnie trailer, poczekam na jego recenzje i spróbuję. Premierę ma 15 lipca. Prawie pod koniec miesiąca(29 lipca) na ekrany wkroczy zaś Epoka lodowcowa 5, nie jestem największą fanką, ale może obejrzę. 


Na dziś to tyle z mojej strony. Jak widzicie tytułów mniej niż zwykle, ale to chyba dobrze, można nadrabiać starsze pozycje, te leżące w biblioteczce, czy czekające na seans od dawna. ;) 
Na co Wy czekacie? ;)

Pozdrawiam,
Patrycja

Komentarze

  1. Z tego zestawienia może kupimy Jak powietrze dla Pauliny. Oprócz tego, zamówiłyśmy już Uzasadnione wątpliwości Kasi Bulicz-Kasprzak.

    OdpowiedzUsuń
  2. ,,Wstyd" chciałabym przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie widzę żadnych ciekawych premier na najbliższe miesiące. To będzie idealna okazja do nadrobienia zaległych powieści z półki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie również zainteresowały obie książki z powietrzem w tytule. Okładki są niezwykle urodziwe, a i opisy również zachęcają ;) Mam nadzieję, że uda mi się je jakoś zdobyć w niedługim czasie.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Kochamy Książki

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie mogę nic dla siebie w lipcu znaleźć :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że jest taki czas aby nadrobić czytelnicze zaległości ;) Na lipiec w premierach dojrzałam jeszcze nową powieść Rowell (Załącznik) oraz "Mroczniejszy odcień magii" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowości, nowości, a kiedy je czytać? Z tego zestawienia wybrałabym dla siebie cztery książki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Iluzję 2 muszę obowiązkowo zobaczyć. Pierwsza część zrobiła na mnie ogromne wrażenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak najszybciej muszę przeczytać "Błąd" oraz "Powietrze, którym oddycha".
    "Samotność odległych gwiazd" też brzmi ciekawie, ale myślę, że poczekam na jakieś recenzję ;)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja Wy tym miesiącu nie kupuję książek. Musze najpierw nadrobić to co mam i dopiero poszaleć na zakupach. ;)
    Buziaki. :**

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że wszyscy czekają na powieść "Jak powietrze", ciekawi mnie czy autorka dorówna kunsztem zagranicznych pisarzy

    OdpowiedzUsuń
  12. O iluzja 2, jestem ciekawa jak się tobie spodoba :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie bardzo interesuje "Błąd", "Jak powietrze" i "Powietrze, którym oddycha" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z lipcowych zapowiedzi książkowych najbardziej czekam na "Miedzianą rękawicę" od pani Clare i Black (końcówka "Próby żelaza", a raczej to, czego czytelnik dowiaduje się pod koniec lektury po prostu miażdży- koniecznie przeczytaj tom pierwszy!) oraz "Mroczniejszy odcień magii" Victorii Schwab (premiera 11 lipca- nie mogę się doczekać!). Jeśli chodzi o filmy, to tak jak Ty wyczekuję "Iluzji 2"- chętnie bym się wybrała na nią do kina, mam nadzieję, że mi się uda. :)
    Pozdrawiam!
    Nada

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej ciekawi mnie "Wstyd" :)
    Może się na niego skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. "Powietrze, którym oddycha" to moje must have☺☺☺ Kocham Brittainy C. Chętny ☺

    OdpowiedzUsuń
  17. Z książek najbardziej chcę przeczytać "Jak powietrze". Ta książka ma zrobioną niesowitą reklamę. Wszyscy się nią zachwycają. Mam nadzieję, że mnie również się spodoba :)
    A do kina pewnie się wybiorę na "Iluzja 2", bo pierwsza część mnie się bardzo podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawi mnie Samotność odległych gwiazd i Wstyd. Nie słyszałam o nich od czasów premiery i zastanawiam się czy to dlatego, że są niewarte poznania czy też dlatego, że zbyt długo czynnie nie uczestniczyłam w tym co się dzieje na blogsferze...
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)