Stosik #25

Witam,
po dość długiej nieobecności. Miałam duże problemy z Internetem, nadal mam je po części, ale próbuję je rozwiązywać. Będę się starała dodawać posty regularniej, jednak nic nie obiecuję. Z recenzjami niestety też ostatnio krucho, ale jedna, chyba rekordowo długa w moim dorobku, została napisana, więc za jakiś czas się pojawi. Dziś mam jednak dla Was post luźny, a mianowicie stosik. Uwielbiam je dodawać, a najbardziej wtedy, kiedy mam dużo kupionych pozycji, jak tym razem. Czas więc na zdjęcie. :)



Zacznę od mniejszego stosika po stronie lewej, od dołu:
1. "Dziedziczka cieni" - książka wypożyczona od córki koleżanki taty z pracy, tak się jakoś zgadałyśmy w zeszłe wakacje i pożyczyła mi tom pierwszy, potem jakoś nie było czasu, a we wrześniu poprosiłam ją o drugą część. Oczywiście już skończona, podobała mi się bardzo, całkowicie inna od reszty książek, jakie czytałam.
2. "Miasto niebiańskiego ognia" - właśnie tej kolosalnej recenzji możecie się spodziewać. Książka niestety nie moja, ja czekam na stare wydanie, a tą pożyczyłam od siostry ciotecznej. Gdy ją skończyłam, miałam ochotę na więcej, na więcej książek Cassandry Clare... 
3. "Dziady" - lektura na ten weekend, wciąż w trakcie czytania
4. "Iluzja"(film) -  byłam w kinie, zostałam zaczarowana, więc postanowiłam kupić w promocji w biedronce.
5. "W pierścieniu ognia"(film) - j.w., właśnie oglądam ponownie, oglądaliście? 
6. "Wilk z Wall Street" - trzeci film do biedronkowej kolekcji, jeszcze nie obejrzany.

Czas na stosik od prawej, też od dołu:
7. "Zew księżyca" - książka trafiła do mnie z wymiany, zaczęłam jej szukać po tym jak kupiłam w okazyjnej cenie tom drugi, przeczytana, podobała mi się, ale bez szału... 
8. "Więzy krwi" - Kupiłam ją za mniej niż połowę ceny w księgarni niedaleko mojej szkoły, w domu zobaczyłam, że to drugi tom... 
9. "Wielki błękit" - kolejna książka, której miałam w tym miesiącu nie kupować, ale zobaczyłam za pół ceny, gdy kupowałam inne, więc skorzystałam, jeszcze nie zaczęłam.
10. "Julia. Trzy tajemnice" -  gdy ją zamawiałam nie spodziewałam się tak znikomej grubości, cieszę się, że nie kupuję książek za pełną kwotę, nieprzeczytana.
11. "Gra w kłamstwa" -  nie planowałam kupować, ale była z gazetą, więc czemu nie... (Nałóg!)
12. "Onyks" - jeden z nielicznych planowanych zakupów, "Obsydian" mnie zauroczył, nic odkrywczego, ale pokochałam bohaterów, a teraz poznałam ich jeszcze lepiej, choć tom trochę słabszy, więcej w recenzji za jakiś czas.
13. "Jedną nogą w grobie" - pierwszy tom był niesamowity, więc drugi zamówiłam od razy, gdy zobaczyłam go za 7 zł w promocji na stronie świata książki, już za mną, czeka na zrecenzowanie. 
14. "W grobie" - j.w., jednak nieprzeczytany. :)

Czytaliście jakieś pozycje z tego stosika? Jak Wasze wrażenia? 

Pozdrawiam,
Patrycja.

Komentarze

  1. Tylko fragmenty Dziadów, ale mi się podobały.
    Wielki błękit nie kupiłam, ale czytałam dwa pierwsze tomy,drugi już średnio mi się podobał, bo zapomniałam fabułę pierwszego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam "Wielki błękit" i ogólnie bardzo lubię całą trylogię. "Miasto niebiańskiego ognia" mam jeszcze przed sobą, ale też już kupiłam xD Zastanawiam się nad "Onyksem"... Problem w tym, że nie czytałam pierwszej części. xd Muszę to nadrobić!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zaszalałaś. Nie czytałam nic, ale bardzo chciałabym Wielki Błękit...
    U mnie też krucho z recenzjami, od początku miesiąca nie ma jeszcze nic :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Też czekam na stare wydanie MNO, więc żółwik :D Patricia Briggs - pierwszy tom nie był az tak porywający, ale za to drugi już mi się niesamowicie spodobał! I tez tak miałam, że najpierw kupiłam część drugą, a dopiero potem upolowałam pierwszą. Udanej lektury życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O proszę, stosik piękny, a "Dziady" również obecnie czytam. :)
    "W pierścieniu ognia" oglądałam - świetna ekranizacja :) "Wilk..." już mniej mi się podobał. :P

    Zawsze powtarzam, że "Onyks" ma taki cudny grzbiet...

    OdpowiedzUsuń
  6. "Grę w kłamstwa" czytałam. Nie jest to jakaś ambitna książka, ale miło się czytało. Ostatnio postanowiłam przeczytać "Obsydian", więc kiedy się za to zabiorę i skończę, to pewnie przeczytam też "Onyks" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja muszę jakoś wykombinować Miasto Niebiańskiego Ognia, ale przeczytałabym także Obsydian i jego kontynuację czyli Onyks :)

    oxu-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic nie znam, ale życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O a w jakiej gazecie była " Gra w kłamstwa" ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś czas temu "Panią domu", dużo za nią latałam... :)

      Usuń
    2. Ojej... A ja ją przegapiłam... ;/
      Szkoda ;/

      Usuń
  10. Jestem ciekawa "Onyksu". Życzę Ci miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam kilka książek, również mam "Grę w kłamstwa" zaczętą. Pożyczyłam od koleżanki, ale jakoś mnie nie urzeka ta książka, przynajmniej na razie.

    Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  12. Intryguje mnie ten "Onyks" - może kiedyś przeczytam ;) I też uwielbiam mieć takie stosiki książek, takie swoje osobiste ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeczytałabym Miasto Ognia, bo juz czytałam tę autorkę, ale poza tym chyba nic nie rozpoznaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już myślałam, że gdzieś zaginęłaś w akcji ;)
    Piękny stos, Onyksu zazdroszczę, ale opis przy nim mnie zasmucił. Było gorzej? O nie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdzie nie zniknęłam, byłam, ale duchowo :D
      Nie dużo gorzej, minimalnie gorzej, czyli dobrze ;)

      Usuń
  15. Fajny stosik. Ciekawią mnie niektóre pozycje. Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oba filmy oglądałam i też zostałam oczarowana. Czytałam tylko ,,Wielki Błękit" i bardzo mi się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  17. Współczuję problemów z internetem! Mam nadzieję, że niedługo wszystko się u ciebie unormuje. :)
    Odnośnie książek Cassie Clare, to niestety u mnie już nie cieszą się sympatią. Mimo, że w 2009, po przeczytaniu "Miasta kości" byłam jej fanką, teraz niestety nie jestem w stanie znieść jej nazwiska na kolejnych książkach. No, ale. To w końcu ja. Niezrozumiała Sherry. :)
    "Iluzję" kocham! I zazdroszczę wydania DVD! :D Powracam do tego filmu średnio dwa razy na rok, więc DVD byłoby naprawdę... miłym dodatkiem. :)
    "W pierścieniu ognia" widziałam i choć jako ekranizacja - podobała mi się bardziej od jedynki, to jakoś nadal te filmy nie wzbudzają we mnie takich uczuć, jakich bym chciała, żeby wzbudzały. :(
    Patricia Briggs i bez szału? O kurczę! Jak dotąd słyszałam o niej same rewelacyjne opinie, wszyscy oceniali ją megapozytywnie. :o Ogólnie rzecz biorąc nadal mam ochotę na jej książki, bo to urban-fantasy, do których ja osobiście mam słabość, no ale. Postaram się za wiele od tych powieści nie wymagać.
    "Gra w kłamstwa" była z gazetą?!?!? A ja taką okazję przegapiłam?!?! Nie no, ja się chyba załamię...
    A mnie "Onyks" podobał się bardziej niż jedynka, bo był poważniejszy... trochę... czy ja wiem? Dojrzalszy mi się wydawał, a poza tym - ten klimat grozy.. i pierwsze śmierci...
    W każdym razie życzę przyjemnego czytania!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, również liczę, że szybko się to zmieni. :)
      Szkoda, ja wciąż się zachwycam jej powieściami, chyba nigdy z tego nie wyrosnę i moje dzieci będę nią męczyć... :P
      Nie wiem może jeszcze znajdziesz w biedronce film, wszystkie były po 10zł. :)
      Nie porwała mnie Briggs po prostu, nie było źle, ale podczas czytania byłam trochę z boku... Liczę w drugiej będzie lepiej.
      Widać są różne zdania, mi w "Onyksie" brakowało trochę tych rozdziałów Daemona, było ich za mało na końcu książki. ;)
      Dzięki, również pozdrawiam. :)

      Usuń
    2. Tak, tak. Daemona przydałoby się więcej, ale niespodzianka! W czwartym i piątym tomie będziemy mieli perspektywę Daemona w ramach normalnych rozdziałów, także... CZEKAJMY :D

      Usuń
  18. Czytałam "W pół drogi do grobu" (pierwszą część prezentowanej przez Ciebie serii), po lekturze miałam pozytywne wrażenia więc sądzę, że kontynuacja może być równie ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  19. Wstyd mi przyznać, ale żadnej z tych książek nie czytałam. Oglądałam tylko "Wpierścieni ognia", no ale kto tego nie oglądał? ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej ciekawi mnie "Onyks", bo jeszcze z tym tytułem się nie spotkałam. :)
    Pozdrawiam, Shelf of Books :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zamierzam przeczytać "Miasto niebiańskiego ognia" i poprzednią część; specjalnie zostawiłam sobie, aż pojawi się ostatnia, aby nie czekać na kontynuację.
    "Dziady" to obowiązkowa lektura, nawet 6 dostałam z klasówki z niej, ale ciężko idzie xd
    Osobiście uważam filmy z trylogii "Igrzyska śmierci" za sto razy lepsze od książek! Obydwa filmy są po prostu świetne.
    Przeczytałam "Zew księżyca" w wakacje jako ebooka i powiem, że dla mnie też szału nie było.
    "Julii" nie zamierzam za Chiny ludowe więcej w życiu czytać! Dla mnie masakryczna była pierwsza część z serii, dalej nie ruszyłam, odpuściłam sobie.
    "Grę w kłamstwa" szukałam też w gazecie, chciałam w szczególności przyjaciółce na urodziny kupić, ale niestety nie znalazłam.
    Jeaniene Frost to moja ulubiona pisarka. Zdecydowanie polecam ci czytanie dalej tej serii. Dalsze części są niestety przetłumaczone jako ebooki, ale tłumaczenie rainee jest o wiele lepsze od oficjalnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam obie części Darów. :)
      Jak na razie za mną jedynie II część. :)
      Ja tak nie uważam, książki mają w sobie to coś, a pierwsza część filmowa była beznadziejna, dopiero do drugiej się przekonałam.
      Szkoda, mnie Julka zauroczyła.
      Też przeszłam pół miasta z brakiem nadziei, ale się udało dostać. :)
      Uwielbiam Frost :)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  22. Boże jak ja dawno miałam książkę w rękach

    OdpowiedzUsuń
  23. Byłam w kinie na ,,Wilku.." - świetny film, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Doskonale rozumiem nałogowe kupowanie. :) Zwłaszcza te "niesamowite okazje" obok których nie można przejść obojętnie. ;)
    Anny Bishop mam chyba 7 tomów, żaden nieprzeczytany, ale od lat planuję. ;) To samo z Briggs. Frost za to czytałam i jest super! Clare jakoś nie trawię. Czytałam "Miasto kości" i pewnie naraziłabym się wielu fanom. :) Reszta chyba nie dla mnie, chociaż chyba zassam sobie "Iluzję", bo nie widziałam. :)
    P.S. Zniknięcie na parę tygodni? :P Co Ty tam wiesz o zniknięciach! :D Haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę same intrygujące pozycje na półce! :) Lepiej nie obrażaj przy mnie Clare :P Polecam film serdecznie. :)
      PS. Fakt, ale w moim przypadku to dużo :)

      Usuń
  25. Widziała film, ale był jeszcze gorszy niż książka. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)