Stosik #23
Cześć,
drugi dzień miesiąca, więc chciałam Wam przedstawić mój stosik. W zeszłym miesiącu jego miejsce zajęła cała biblioteczka. W tym miesiącu niestety nie udało mi się kupić żadnej nowej pozycji, wszystkie pochodzące ze stosika są wypozyczone lub zabrane z półki.
Stosik nie jest imponujący i niestety trochę słabo widać na nim pozycje, ale postaram się wszystko ładnie opisać. Od góry:
1. "Taniec ze smokami" (cz. 2) G.R.R. Martin - poprzednia część książka była bardzo dobra, przedstawiła sporo niespodzianek, wiele akcji, nad tym wyborem nie zastanawiałam się długo.
Stan - do przeczytania.
2. "Jeśli zostanę" Gayle Forman - wiele osób chwaliło, a teraz niedługo pojawi się w polskich kinach film, więc chciałam się zapoznać, oczarowała mnie swoją historią i niezwykłym podejściem do tematu, oryginalna, to pierwsze co przychodzi mi o niej na myśl.
Stan - do zrecenzowania.
3. "Szukając Alaski" John Green - to dopiero moja druga książka autora, byłam oczarowana "GNW", jednak z obawą podchodziłam do tej lektury. Pozycja trafiła na stosik przez przypadek, bo pamiętam, że w którymś już się pokazała.
Stan - do zrecenzowania.
4. "Pulpecja" Małgorzata Musierewicz - zwlekałam z kolejnym tomem przez nieuwagę, bo gdy tylko pojawiałam się w bibliotece zapominałam o tej pozycji, ale w końcu wypożyczyłam, a gdy tylko to zrobiłam zaczęłam czytać. Książka niesamowicie zabawna, kolejny cudowny tom!
Stan - do zrecenzowania.
5. "Dziecko piątku" Małgorzata Musierwicz - popadam chyba w Jeżycjadowy nałóg, gdy przeczytam jedną zaraz sięgam po kolejną. Ta miała raczej melancholijny klimat, znów pojawiła się Gieniusia, jednak trochę starsza, lubiłam tą dziewczynkę.
Stan - do zrecenzowania.
6. "Studnia wieczności" Libba Bray - ostatni tom trylogii, zwlekałam z jego przeczytaniem przez jego objętość, nie lubię czytać tak opasłych tomisk, bo trudno mi je utrzymać, a do tego czekałam aż sama kupię swój egzemplarz, no cóź nie udało się.
Stan - do zrecenzowania.
7. "Pamiętnik" Nicholas Sparks - to moje pierwsze spotkanie z autorem i liczę, że przypadnie mi do gustu, naczytałam się wiele pozytywów, czemu by więc nie spróbować.
Stan - do przeczytania.
8. "Cienie na księżycu" Zoe Margott - od dłuższego czasu planowałam zapoznać się z pozycją, bo pochodzi z cyklu Poza czasem, jest to jedna z pierwszych powieści wydanych w tym cyklu, więc liczę, że jest dobra, do tej pory mam po równo rozczarowań i pozytywnych zaksoczeń, liczę, że to będzie miła historia.
Stan - do przeczytania.
9. "Spętani przez bogów" Josephine Angelini - nie wiem kompletnie, czego mam się spodziewać, ale wybrałam tę książkę, by dopasować ją do wyzwania, może mi się spodoba.
Stan - do przeczytania.
10. "Potop" Henryk Sienkiewicz - mam ambitne plany, by zabrać się za ten kloc, bo wątpie, bym w roku szkolnym miała na to czas, ale teraz nawet nie chcę mi się o tym myśleć, a co dopiero zabierać, no nie wiem, czy się uda.
Stan - do przeczytania.
drugi dzień miesiąca, więc chciałam Wam przedstawić mój stosik. W zeszłym miesiącu jego miejsce zajęła cała biblioteczka. W tym miesiącu niestety nie udało mi się kupić żadnej nowej pozycji, wszystkie pochodzące ze stosika są wypozyczone lub zabrane z półki.
Stosik nie jest imponujący i niestety trochę słabo widać na nim pozycje, ale postaram się wszystko ładnie opisać. Od góry:
1. "Taniec ze smokami" (cz. 2) G.R.R. Martin - poprzednia część książka była bardzo dobra, przedstawiła sporo niespodzianek, wiele akcji, nad tym wyborem nie zastanawiałam się długo.
Stan - do przeczytania.
2. "Jeśli zostanę" Gayle Forman - wiele osób chwaliło, a teraz niedługo pojawi się w polskich kinach film, więc chciałam się zapoznać, oczarowała mnie swoją historią i niezwykłym podejściem do tematu, oryginalna, to pierwsze co przychodzi mi o niej na myśl.
Stan - do zrecenzowania.
3. "Szukając Alaski" John Green - to dopiero moja druga książka autora, byłam oczarowana "GNW", jednak z obawą podchodziłam do tej lektury. Pozycja trafiła na stosik przez przypadek, bo pamiętam, że w którymś już się pokazała.
Stan - do zrecenzowania.
4. "Pulpecja" Małgorzata Musierewicz - zwlekałam z kolejnym tomem przez nieuwagę, bo gdy tylko pojawiałam się w bibliotece zapominałam o tej pozycji, ale w końcu wypożyczyłam, a gdy tylko to zrobiłam zaczęłam czytać. Książka niesamowicie zabawna, kolejny cudowny tom!
Stan - do zrecenzowania.
5. "Dziecko piątku" Małgorzata Musierwicz - popadam chyba w Jeżycjadowy nałóg, gdy przeczytam jedną zaraz sięgam po kolejną. Ta miała raczej melancholijny klimat, znów pojawiła się Gieniusia, jednak trochę starsza, lubiłam tą dziewczynkę.
Stan - do zrecenzowania.
6. "Studnia wieczności" Libba Bray - ostatni tom trylogii, zwlekałam z jego przeczytaniem przez jego objętość, nie lubię czytać tak opasłych tomisk, bo trudno mi je utrzymać, a do tego czekałam aż sama kupię swój egzemplarz, no cóź nie udało się.
Stan - do zrecenzowania.
7. "Pamiętnik" Nicholas Sparks - to moje pierwsze spotkanie z autorem i liczę, że przypadnie mi do gustu, naczytałam się wiele pozytywów, czemu by więc nie spróbować.
Stan - do przeczytania.
8. "Cienie na księżycu" Zoe Margott - od dłuższego czasu planowałam zapoznać się z pozycją, bo pochodzi z cyklu Poza czasem, jest to jedna z pierwszych powieści wydanych w tym cyklu, więc liczę, że jest dobra, do tej pory mam po równo rozczarowań i pozytywnych zaksoczeń, liczę, że to będzie miła historia.
Stan - do przeczytania.
9. "Spętani przez bogów" Josephine Angelini - nie wiem kompletnie, czego mam się spodziewać, ale wybrałam tę książkę, by dopasować ją do wyzwania, może mi się spodoba.
Stan - do przeczytania.
10. "Potop" Henryk Sienkiewicz - mam ambitne plany, by zabrać się za ten kloc, bo wątpie, bym w roku szkolnym miała na to czas, ale teraz nawet nie chcę mi się o tym myśleć, a co dopiero zabierać, no nie wiem, czy się uda.
Stan - do przeczytania.
Pozdrawiam,
Patrycja.
Potop, moja udręka, dla mnie to wtedy była jakaś cegła do czytania:)
OdpowiedzUsuń''Spętanych'' czytała koleżanka i bardzo chwaliła. Sama też, u niej, przeczytałam kilka stron i zapowiadało się ciekawie. Pewnie, więc kiedyś przeczytam.
OdpowiedzUsuńObecnie mam na półce niedawno kupioną GNW, ale pewnie inne książki tego autora przeczytam :)
Sparks <3 Musierowicz <3. Mam ochotę zapoznać się z książką Johna Greena. Z niecierpliwością czekam na recenzje ; >
OdpowiedzUsuńDrugą część ,,Tańca ze smokami" jeszcze nie czytałam. Bardzo mi się podobała ,,Studnia wieczności", mam nadzieję, że z Tobą będzie podobnie:)
OdpowiedzUsuńCiekawy stosik ;)
OdpowiedzUsuń"Spętani przez bogów" nie podobali mi się, ale opinie są różne. "Szukając Alaski" mnie trochę rozczarowało i oceniam ją jako przeciętną powieść, z kolei "Dziecko piątku" nie należy do moich ulubionych części "Jeżycjady".
OdpowiedzUsuńSpotkanie z panem Sparksem na pewno Ci się spodoba! Potop jest super, tylko czasem trudno przebrnąć przez takie tomisko, kiedy szkoła nie zmusza...
OdpowiedzUsuńSparksa czytałam "Bezpieczną przystań" - świetna książka. Inne też mam w planach. "Potop" w szkole jakoś mnie ominął... :D
OdpowiedzUsuńJeśli na pierwsze spotkanie ze Sparksem wybrałaś Pamiętnik, to gratuluję. To moja ukochana książka, przy której wylałam morze łez i do dziś darzę ją sentymentem Czekam na wrażenia ;)
OdpowiedzUsuńA stos? Wcale nie jest zły ;)
Trylogia Sienkiewicza jest rewelacyjnie napisana, czyta się jednym tchem :) Ale polecam zacząć od początku, czyli od Ogniem i Mieczem :D
OdpowiedzUsuńKobieto, jak zobaczyłam "Spętani przez bogów", to o mało nie zeszłam na zawał!
OdpowiedzUsuńTO JEST GENIALNE jak dla mnie przynajmniej xd
Połączenie mitologii greckiej z teraźniejszością daje taki dobry efekt, że padłam! Czytaj koniecznie :D
Pozdrawiam, rozemocjonowana Oxuria.
oxu-czytanie.blogspot.com
Niezły stosik. Polecam Greena i Marriott :3
OdpowiedzUsuńPozdrawiam
Ach, Martin, też już chcę być na najnowszym wydanym w Polsce tomie... Świetne wydanie Potopu, też takei chcę (przeczytałam i polecam!)
OdpowiedzUsuńA, to ja nie wiem czy czytałaś Anothera, mnie nie pytaj o takie tajemnicze rzeczy :) Ja widziałam na Pyrkonie mangę Death Note i byłam bliska kupienia, ale się powstrzymałam, bo jednak wolę pożyczać...
OdpowiedzUsuńO, ja chętnie przeczytałabym "Szukając Alaski", gdyż inne pozycje Greena mnie zauroczyły. Pozdrawiam :)
OdpowiedzUsuńkawa-i-ksiazka.blogspot.com/
Jeju! Jakim cudem zdobyłaś "Jeśli zostanę"?! :o Ja mam ebooka bo straciłam cierpliwość do książki, która była niedostępna niemal w każdym sklepie internetowym ^^ Ale cieszę się, że wyjdzie wersja z filmową okładką, bo jest prześliczna *-* I wreszcie ją sobie kupię! A samą historię straaasznie lubię! :)
OdpowiedzUsuńJestem też ciekawa twojej opinii o "Szukając Alaski", bo ja po "19 razy Katherine" raczej prędko nie sięgnę po kolejne książki Greena, aczkolwiek, może mnie ktoś przekona. :)
A u mnie właśnie "Studnia wieczności" jest jedyną z trylogii na półce, gdyż dwoma pierwszymi tomami się wymieniłam, kiedyś tam. :)
"Cienie na księżycu" czytałam z biblioteki, jakiś czas temu, ale bardzo mi się podobała. Myślę, że chyba nawet (nie licząc trylogii Czasu), to była najlepsza książka z serii Poza czasem. ;o
"Spętani przez bogów" to taka... prosta, schematyczna PR, aczkolwiek trzymam kciuki, żeby ci się ją miło czytało. :)
A "Potop"... w nadchodzącym roku szkolnym to miała być moja lektura, na szczęście wycofano ją z listy lektur. :o Na szczęście - bo do Sienkiewicza mam uraz po "Krzyżakach". :(
Także życzę miłego czytania i pozytywnego miesiąca!
Pozdrawiam,
Sherry
Z biblioteki, leżała sobie i tak mnie natknęło mi ją wziąść :) Świetna historia. :) Mi bardzo podoba się stara wersja. :)
UsuńNo nie wiem, wciąż myślę, co o niej napisać, bo moje zdanie się zmienia... Green nie zachwycił tym razem.
Może pożyczysz, będzie ładnie do reszty pasować. :P
Wciąż nie wiem, czy Trylogia zalicza się do tej serii, bo jednak nie ma jej nigdy koo tych pozycji. Trylogie Czasu uwielbiam, mam nadzieję, że i mnie historia zachwyci. :)
Mam nadzieję, że tak będzie. :)
Ja "Krzyżaków" uwielbiam, ale nie wiem, jak będzie z "Potopem"...
Dziękuję i również pozdrawiam. :)
Ja uwielbiam "Potop" <3
OdpowiedzUsuńAle cudny stos! :)
Pozdrawiam,
Natalia :)
"Potop" - moja licealna miłość! <3 Uwielbiam tę książkę, jak z resztą całego Sienkiewicza (no, może oprócz "W pustyni i w puszczy").
OdpowiedzUsuńOoo, zaczytany miesiąc, widzę. :)
OdpowiedzUsuńshelf-of-books.blogspot.com
Miłego czytania :)
OdpowiedzUsuńA co do "Potopu" masz rację. Zacznij teraz, potem będziesz mieć spokój. Ja bym tak zrobiła, gdybym mogła cofnąć czas, bo pamiętam, że niezłą akcję mieliśmy w liceum podczas tej lektury. Okazało się, że miała być wcześniej, niż planowaliśmy, bo z wszystkimi lekturami wyrabialiśmy się w ciągu tygodnia do trzech w zależności wiadomo od czego. W rezultacie musiałam przeczytać tę cegłę w ciągu kilku dni. Było ciężko, zwłaszcza przebrnąć przez początek, ale udało się :)
Z chęcią przeczytałabym Szukając Alaski ; )
OdpowiedzUsuń