Kalendarz adwentowy #21 #22 Przygotowania do powrotu, porządki i pociąg do domu



Cześć, 

Wyjątkowo połączyłam dwa dni razem, gdyż naprawdę niewiele się w ciągu nich działo. W środę po pracy wróciłam do siebie, dokupowałam ostatnie prezenty i pakowałam się, by w czwartek od razu po pracy pojechać do domu. Właściwie niewiele się działo w tym czasie. 

W pociągu zaczęłam oglądać "Alice in Borderland" sezon 2, gdyż w czwartek miał swoją premierę. Nie skończyłam nawet pierwszego odcinka, bo miałam dość niewygodną podróż. Niesamowicie się cieszę jednak, że wreszcie mogłam wrócić do tej historii! Jeden z moich ulubionych seriali azjatyckich.

Pominęłam też środowe zajęcia z angielskiego, trochę nie mam siły do uczenia się zdalnie, gdy zajęcia mają taką formę, nie mogę się skupić i właściwie zmuszam się do jakiejś aktywności, nie czerpię przyjemności z zajęć. 

Z małych aktualizacji, jestem w obsesji do "Ditto", wciąż słucham tej piosenki:


さ よ な ら! 

Patrycja! 

Komentarze

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)