Zapowiedzi marca 2020 kpop [1. połowa miesiąca]

Cześć, chciałabym wrócić na poważnie, ale równie bywa w życiu, więc nie mogę nic obiecać, chciałabym napisać choć jedną recenzję, czy to serialu, dramy, czy książki, może się uda w marcu, trzymajcie książki. Wracam zaś z muzyką. W lutym było bardzo dużo comebacków, w tym najlepszy był ten BTS, of course! Marzec również zapowiada się ciekawie... Liczę, że wreszcie poznamy zapowiedź ostatniego comebacku TXT z trylogii, nie mogę się tego doczekać. W pierwszej połowie marca czekam osobiście właściwie na NCT i ITZY jedynie, rozważam też zakup ich albumów, ale to też muszę przemyśleć, niby zwrot podatku w marcu, zaczęłam pracę, ale różnie może być...

1: CRAXY - Aria [Album] (DEBUT)
1: Naeun (April) & Jinsol (Apri) - Matter of Time [Single]
2: Yook Sungjae - Come With The Wind - YOOK O’Clock [Special Album] (DEBUT)
2: Juho - 그때의 니가 그리워 [Single]
3: DPR Live - I.A.O.T? (IS ANYBODY OUT THERE?) [LP]
4: John Park - 3월 같은 너 [Single]
4: VIINI - Moon & Butterfly [Single Album]
5: NCT 127 - Kick It [MV]


5: Yezi - Home [Single]
6: NCT 127 - Kick It - Neo Zone [Album]

Obecnie nie ma jeszcze teaseru title tracka, jednak dostaliśmy sneak peak do każdego utworu na albumie, więc jest na co czekać. Ta promocja jest genialna, ale w końcu robi ją NCT, najlepsi vlogerzy kpopu, musi być dobrze!

6: BTS & Lauv - Who [On the Lauv's album]

Szczerze, nie wiem, czego mam się spodziewać, chodzą plotki, że tylko Jikook pojawi się w piosence, jestem ciekawa, czy to prawda, mnie to nie przeszkadza, ale słyszałam sporo negatywnego odzewu, oby fani się uspokoili się, bo to tylko collab. 

6: AleXa - Do or Die [Single]
9: ITZY - WANNABE - IT'z ME [Mini Album]

Po dzisiejszym spoilerze piosenek bardzo czekam na album, dziewczyny zawsze dają czadu swoimi piosenkami, więc tak naprawdę liczę, że kolejny raz podbiją charty, nie tylko koreańskie, ale i światowe, wraz z TXT to monster rookies! 

9: VICTON - CONTINUOUS [Mini Album]
9: Sia (ChicAngel) (DEBUT)
10: Lee Woo - 너를.. [Single]
14: Jung DongHa - 그대 밖은 위험해
16: Hong Eunki - UNDEFINABLE: LOVE [Mini Album] (ALBUM)


Jak widzicie nie mam aż tak wiele albumów, na które czekam w marcu, jednak może taka mała zapowiedź Wam pomoże w szukaniu swoich typów! ;)

Pozdrawiam,
P.

Komentarze

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)