Zapowiedzi września kpop [1. połowa miesiąca]

Cześć,
jako że mamy dziś początek miesiąca przychodzę do Was z zestawieniem zapowiedzi na miesiąc wrzesień, a przynajmniej jego pierwszą połowę. Trochę tego jest, ale jak zwykle powiem więcej o tych comebackach, na które najbardziej czekam.


2: Brown Eyed Soul - Right (ft. SOLE) - It SOUL Right 2: W Project 4 - 1'11 [Single] 3: Simon Dominic - 화기엄금 [Mini Album] 3. Jang Woohyuk - Stay [Single] 3: MIND U - 서로 맞춰주다 끝나버렸어 4: VANNER - 곤 - 5cean: V [Single] 4: WHEEIN (MAMAMOO) - soar [Single]


Mamamoo to zespół z najlepszymi wokalami żeńskimi w kpopie, jestem bardzo ciekawa nowego kawałka i pierwszego solo albumu Wheein.
5: KASSY - Rewind [Mini Album] 5: Strawberry Milk (Crayon Pop unit) - My Galaxy [Single] 6: Im Chang Jung - ? [Album] 6: CLC - Devil [Single]


Ostatnio dziewczyny idą w bardzo dobrym kierunku i ich comebacki mi odpowiadają, stąd z ciekawością dowiem się, co zaprezentuje singiel.
6: We Girls - Ride [Mini Album] 9: FTISLAND - Quit - Zapping [Mini Album] 10: GIRLKIND XJR - (Double Title) - Life Is Diamond [Mini Album] 10: BOL4 - Two Five [Album]

Dziewczyny są niezwykle popularne w Korei, ostatni ich comeback, ten z kwietnia, nie spodobał mi się i czekam, na coś mocnego, co będzie za mną chodziło jak "Travel".
16: SEVENTEEN - An Ode 2: Fear [Album]

Kolejny zespół, po którym ostatnio(w zeszłym miesiącu mieli comeback) liczyłam na wiele, ale niestety nie podeszła mi muzyka. Czekam więc na coś innego, oby tym razem było dla mnie lepiej :)


Do posłuchania:

Komentarze

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)