BTS World OST - BTS (recenzja)

Świat BTS

Dziś przychodzę do Was z kolejnym postem związanym z BTS, a niedługo pewnie pojawi się kolejny, bo dość długo czekałam na pewne płyty i dopiero teraz zaczynają do mnie przychodzić. Dziś chciałam opowiedzieć Wam o świecie BTS, czyli o OST do gry BTS World. Przez 3 tygodnie przed wydaniem jako zapowiedzi wychodziły kawałki, które były kolaboracjami z zagranicznymi wykonawcami, zaś na koniec zaserwowano nam MV oraz utwór BTS - "Hearbeat". 

Płyta wyszła już dość dawno, jednak do mnie dotarła teraz i poza czterema wydanymi wcześniej utworami nie słyszałam reszty. Jestem bardzo ciekawa i słucham teraz pisząc recenzję. Zacznę więc od utworów, które już znam. "Hearbeat" wciąż słucham w grze, utwór jest magiczny, podobnie jak MV do niego, które bardzo polecam obejrzeć. Piosenka pokazuje moc wokalu BTS i to uwielbiam. Najlepszy utwór w całej płycie.

Później mamy piosenki unitów, które są również collabami. "Dream Glow" to utwór JK, Jimina i Jina z Charli XCX. Podoba mi się, jednak czegoś w nim brakuje. Mam takie uczucie, co do wszystkich collabów. Następnym utworem jest "A Brand New Day" z V, J-Hopem i Zarą Larsson. Ma on taki etniczny klimat i ładnie łączy wokale. Ostatni zaś to rapowy kawałek RM, Sugi i Juice WRLD. Najlepiej przyjęty w Ameryce i chyba nie ma, co się dziwić. Po tych utworach widać, że BTS próbują nowych styli, bo jakby weszli bardziej w styl osób, z którymi mieli collab. 


Następne na playliście są utwory, które są tylko instrumentalami, które można usłyszeć w grze. Jest to siedem piosenek theme dla danego członka. Temat Namjoona kojarzy się z detektywem, od razu miałam to w głowie, czyli idealnie dopasowuje się do tego, o czym jest jego dodatkowa historia. Temat Jimina kojarzy mi się z baśnią o królewnie Śnieżce, mochi też jest śnieżnobiałe, co nie? Temat Yoongiego jest trochę blusowy. Temat JK jest moim zdaniem trochę za smutny do jego historii, ale bardzo ładnie słychać skrzypce i jest bardzo emocjonalny. J-Hope ma energiczny utwór, naprawdę pasujący tytułem do tego, co ma przedstawiać, trochę też kojarzy mi się z muzyką do Simsów. Grając w historię Jina możemy posłuchać bardzo nastrojowej i spokojnej melodii. Fly jako osttani utwór opowieści chłopaków, utwór V, ponownie pokazuje wiele emocji, ale kompletnie nie pasuje mi do Taehyunga rolnika... 

Na koniec dodano dwa utwory, które wykonują inni artyści. Są słodkie, takie bardzo pasują do OST do dramy. You Are Hear jest naprawdę piękne, bardzo emocjonujące. Chciałabym posłuchać BTS w wykonaniu tej piosenki. Znalazła się nowa w dwóch wersjach instrumental oraz wokalnej. 


Muszę również wspomnieć o opakowaniu płyty. Moim zdaniem to naprawdę jedno z lepszych, jakie miało BTS. Opakowanie ma dwie części, czarne, bardzo eleganckie. Pomiędzy nimi znajduje się mała przerwa, która jest holo i działa magicznie, gdy patrzy się z boku. W środku mamy dwustronny photobook, jedna strona to zwykła sesja, druga zaś opowiada o tych równoległych historiach, które mamy w grze. Poza tym bilet 3D, dwie karty i ja jako że zamawiałam z Weverse to dostałam również przywieszkę do bagażu.  A i plakat, zapomniałabym... 

Uważam że to naprawdę śliczbie wydana płyta, która świetnie wygląda na półce. Muzycznie bardzo różnorodna, choć nie ukrywam, że ja najbardziej polubiłam kawałki, które były wykonywane przez BTS. Było ich zaledwie 4, ale za to na wysokim poziomie. 

Do posłuchania:

Komentarze

  1. Chyba najwięcej nasłuchałam się tych kawałków grając w grę BTS World niż słuchając samej płyty :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)