Lista anime na Netflix, czyli co bym chciała obejrzeć

Cześć,
dziś znów nie miałam pomysłu na post, postanowiłam więc zapisać listę anime, które są dostępne na Netflix i sprawdzić jak zmieni się ilość obejrzanych po założeniu Netflixa. Później sprawdzę, ile się udało i wszystko porównam.

1. Notatnik śmierci 
Pierwsze moje anime i jedno z lepszych, jakie oglądałam, bardzo polecam obejrzenie! Ogółem do połowy byłoby to najlepsza anime, jednak sądzę, że oglądający wiedzą, co nie tak wydarzyło się później. Jeśli lubicie charyzmatycznych bohaterów, geniuszy to na pewno anime dla Was.



2. FullMetal Alchemist: Brotherhood
Ukochane anime, polecam z całego serca! Historia pełna magii, walk, zbrodni i siły braterskiej miłości, świetne!


3. One-Punch Man
Jedno z najbardziej zabawnych anime, jakie oglądałam, zdecydowanie polecam! To trochę prześmiewcza wersja wszystkich anime superbohaterskich, jednak wciąż ze świetnymi scenami walk.

Miasto beze mnie
Violet Evergarden (może spróbuję, bo brzmi ciekawie, ale podobnego nie skończyłam)
Stalowy alchemik (starsza wersja anime, które już oglądałam)
Charoltte
HERO MASK

Angel Beats!
Aggretsuko
Sword Art Online
March Comes in Like a Lion
Fate/EXTRA Last Encore
Forest of Piano
Baki
Back Street Girls -GOKUDOLS-
SWORDGAI
Knights of Sidonia
The Asterisk War
Toradora! (na pewno włączę, lubię romannse)
Anohana: The Flower We Saw That Day (bardzo mnie zaciekawiło)
Rurouni Kenshin
The Disastrous Life of Saiki K. (dziś zaczęłam)
Seven Deadly Sins (może spróbuję)
K
Little Witch Academia

Your lie in April (na pewno, bo świetne i kiedyś zaczęłam)
Hi Score GirlBlue Exorcist (może, bo kiedyś zaczęłam)
Fate/Apocrypha
Fate/Stay Night: Unlimited Blade Works
Detektyw Conan (wiele słyszałam pozytywów)
Devilman Crybaby
Sirius the Jaeger
B: The Beginning (na pewno chcę obejrzeć!)
Kakegurui
Blue Exorcist: Kyoto Saga 

AJIN: Demi-Human (może, bo kiedyś zaczęłam)
Sword Art Online II
Magi: Adventure of Sindbad (może, bo kiedyś widziałam 1 odcinek)
Saint Seya: The Lost Canvas
Vampire Knight (to zawsze chciałam zobaczyć)
LAST HOPE
Children of the Whales


Patrząc na listę, to oglądałam naprawdę niewiele anime, ale zwykle zdarza mi się obejrzeć 5-10 na rok, więc nie ma co się dziwić. Mam nadzieję, że część produkcji zobaczę, bo sądzę, że warto. 

Stan na dziś: 3/wiele

Do posłuchania:

Komentarze

  1. Moja znajomość anime zaczęła i skończyła się na Naruto. I od czasu do czasu oglądam Boruto.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że stworzyłaś taką listę ^^ dawno już nie oglądałam anime więc może sobie coś z stąd wybiorę i obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. blue Exorcist jest świetne to moje ulubione anime

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)