Podsumowanie maja 2019
Hej, kolejny miesiąc minął tak szybko że prawie tego nie zauważyłam. Najważniejszym wydarzeniem maja były targi książki, o których napiszę Wam więcej niedługo. Dziś jednak podsumuję, co też obejrzałam, przesłuchałam i przeczytałam w tym miesiącu.
Przeczytane książki:
1. Nasz skrzywdzony bohater - Yi Mun Yol
2. Felix, Net i Nika oraz Koniec Świata Jaki Znamy - Rafał Kosik
Wstyd mi, gdyż będąc na targach książki mogę się pochwalić jedynie takim wynikiem czytelniczym. Muszę powiedzieć jednak, że każda z książek była dobra, więc jakoś to rekompensuje.
Przesłuchane albumy:
1. Map of The Soul "Persona" - BTS
2. Press It - Taemin
Recenzowałam Wam obie płyty, więc nie będę się rozpisywać. Polecam przesłuchać!
Obejrzane dramy:
1. The master's sun 1-17 [komedia, romans, fantasy, Korea, 2013, skończone!]
2. Her private life 7-13 [komedia, romans, 2019]
3. The boy next door 1-15 [komedia, romans, webdrama, 2017, skończone!]
4. Touching you 1 [komedia, fantasy, webdrama, 2016]
5. He is psychometric 1-4 [thriller, fantasy, komedia, 2019]
6. My fellow Citizens 7-12 [komedia, polityczny, policyjny, romans, 2019]
7. My absolute Boyfriend 1-8[komedia, romans, fantasy, 2019]
8. Queen of the Ring 1-6 [komedia, romans, fantasy, Korea, 2018, skończone, powtórzone!]
Po uczelni i pracy zamiast czytać często sięgałam po dramę i tak wyszło, że oglądałam aż 6 różnych, w tym jedną pełną i dwie krótkie dramy skończyłam w całości. Wszystkie te, których jeszcze nie skończyłam będę oglądać dalej, więc wyczekujcie na recenzję. Recenzja pierwszego tytułu pojawi się niedługo, świetna drama, to już mogę zdradzić. Zaczynam lubić te starsze tytuły. The boy next door to świetna komedia, uśmiałam się bardzo oglądając, szkoda że odcinki trwają około 7 minut.
Obejrzane seriale:
1. Young Sheldon sezon II odcinek 20-23 [skończone!]
2. Gra o tron sezon VIII odcinek 1-2
3. The Big Bang Theory sezon XII odcinek 21-24 [skończone!]
Z serialami nie szalałam, obejrzałam kilka, które oglądam stale i zaczęłam GOT, jednak ten sezon to dla mnie porażka i nie mogę się zmusić do oglądania...
Obejrzane programy:
1. Googlebox. Przed telewizorem sezon X odcinek 12-15
2. Run. BTS odcinek 70-72
3. Kuba Wojewódzki sezon XXVI odcinek 10-11
4. Produce X 101 odcinek 1-3
5. Knowing Brothers odcinek 176, 178, 181
6. Idol room odcinek 43,51
7. Code name is ATEEZ odcinek 3
Większość miesiąca spędziłam również na nadrabianiu koreańskich show, bo ostatnio trochę to porzuciłam. Polecam wszystkie tytuły z listy. Wciąż mam kilka odcinków Idol room i Weekly Idol do nadrobienia, bo os stycznia chyba ich nie oglądałam. Mimo że wybieram tylko te zespoły, kórych słucham to i tak jest tego sporo...
Ode mnie to dziś tyle. Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam. Zdradzicie mi jak Wam poszedł maj?
Fajne podsumowanie :)
OdpowiedzUsuńMi maj minął bardzo szybko, a dodatkowo dziś rano otrzymałam dobrą wiadomość, więc to na pewno będzie mega miesiąc w moich wspomnieniach.
OdpowiedzUsuńGratuluję wszystkich majowych wyników :D
OdpowiedzUsuńŁadne wyniki! U mnie, jak na mnie, dość słabo przez matury i rozpoczęcie pracy. Staram się jednak powoli odkuć i w czerwcu wrócić do książek, seriali czy filmów ;)
OdpowiedzUsuń